Goom

• 12 833
  • 62

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jaa-a, viime syksynä tuli käytyä aika pitkän kaavan kautta tuo reissu ja helvetin mukavaa oli! Lauantaina reissuun ja pitkälle keskiviikkoon taisi tuo lipsahtaa. Superia ei ollut mutta otettiin tuplana silti. Ainoa mikä jäi vituttamaan oli seuraava päivä koska viinaa ei ollut vaikka oli jo toinen päivä. Rahaa meni uskomattoman paljon, hyi vittu!

Voi olla, että mukana ollaan keväällä. Rahaa ei ihmeitä ole ja sekös hemmoa hirvittää..

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Eka kertaa menossa risteilylle. Tuon rahan käyttö pelottaa, pelkkä super-risteily 150e ja siihen vielä muut menot niin huh! Mutta taitaa kuitenkin olla kokemisen arvoinen reissu?

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eka kertaa menossa risteilylle. Tuon rahan käyttö pelottaa, pelkkä super-risteily 150e ja siihen vielä muut menot niin huh! Mutta taitaa kuitenkin olla kokemisen arvoinen reissu?
Pari kertaa on tullut käytyä, toisella kerralla reissu maksoi noin 100 euroa ja tuntui jo aika paljolta. Lisäksi juomiin menee rahaa jonkin verran. Aikaa on muistaakseni pari vuotta edellisestä kerrasta ja se kyllä saa jäädä viimeiseksi. Kokemisen arvoinen reissu mielestäni, jos on sinkku, seurusteleville reissussa ei oikeastaan mitään olekaan. Viimeksi kun oltiin, niin meistä neljästä kolme seurusteli ja se yksi (nainen) hoiteli sitten jonkun itseään 6 vuotta nuoremman pojan. Muuten ihan sama, kun oltaisiin menty nelistään baariin tai risteilylle. Samalla rahalla olisi ryypännyt useammankin päivän.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Alkaa tuo häppeninki hiljalleen kolkuttelemaan ovea, niin kysytäänpäs uudelleen...

Keitä kaikkia on tulossa?

Miksi ette ole tulossa?

Salakuljetatko omat juomat laivaan?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Maanantaina ollaan tulossa. Tällä kertaa tosin vain yhdeksi yöksi. Kännissä olisi sitten tarkoitus olla... Ja eläkeläiset!

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan nyt tänne kun ei sopivampaakaan ketjua löydy enkä viitsi tämän takia uutta ketjua avata tai nostaa jotain usean vuoden vanhoja ketjuja pinnalle. Eli löytyykö Jatkiksesta abiristeilyille lähtijöitä? Itsellä kävi kohtuumukava säkä, kun lähden reissuun valvojana vain vuosi oman reissun jälkeen. Ja vieläpä samalla paatilla (Galaxy) eli aikamoista fiilistelyä tuosta tulee. Olen tehnyt tammikuisen intistä kotiutumisen jälkeen sijaisuuksia tutussa lukiossa ja tämä valvojakeikka avautui aika yllättäen kun yksi jo mukaan lupautunut opettaja joutui perumaan osallistumisensa. Normaalisti valvojan alaikärajahan on 30, mutta järjestäjien puolelta todettiin että homma on ok, kun muut valvojat ovat tuon rajan ylittäneet.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sunnuntaina se taas tärähtää! GOOM-paatti irtautuu Turusta. Onko ketään mukana? Itse olen toista vuotta nyt putkeen hommia järjestelemässä ja huikea juttuhan tuo on. Tosin vanhat puhuvat kaihoisasti supergoomeista jolloin oltiin viikko yhtäsoittoa laivalla... Nykyäänhän tuo SUPERI on ihan pliisu siihen verrattuna.

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sunnuntaina se taas tärähtää! GOOM-paatti irtautuu Turusta. Onko ketään mukana? Itse olen toista vuotta nyt putkeen hommia järjestelemässä ja huikea juttuhan tuo on. Tosin vanhat puhuvat kaihoisasti supergoomeista jolloin oltiin viikko yhtäsoittoa laivalla... Nykyäänhän tuo SUPERI on ihan pliisu siihen verrattuna.

Jep, taas mennään GooMailemaan. Teki ainakin minuun vaikutuksen, kun periaatteessa kellon ympäri tapahtumaa. Viime vuonna tosin kaverit eivät jaksaneet pysyä rällästelyni perässä, mutta helposti löysi rällästelykavereita klo 6 aamulla :D

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Menee vähän OT:na , mutta itsellä löytyy kaappien kätköstä ensimmäinen Goom lätkä vuodelta 1994. Tai olla toinen ikinä järjestetty Goom seilailu. Ei ollut tuolloin mahdollisuutta kuin 24h reissuun ja silloin sai vielä maksaa markoilla. Eli ei siis oikeastaan edes maksanut mitään. Mutta rapeessa kunnossa oli koko laiva satamaan tullessa. Ehkäpä juurikin tuo lyhyt aika ajoi huimiin suorituksiin.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nostanpa tämän ketjun taas perinteisesti ylös, kun olen sen tehnyt jo parina vuonna aiemminkin. :)

Eli onko jatkislaisia lähdössä laivalle? Minä toki heilun siellä taasen...

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmatta kertaa lähdössä reissuun, ei tätä meininkiä voi vaan jättää väliin! Kavereiden kanssa on jo pienehkö veto käynnissä, että selviänkö reissusta nukkumatta lainkaan.

btw hytissäni olisi vielä tilaa yhdelle innokkaalle matkaan lähtevälle.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmatta kertaa lähdössä reissuun, ei tätä meininkiä voi vaan jättää väliin! Kavereiden kanssa on jo pienehkö veto käynnissä, että selviänkö reissusta nukkumatta lainkaan.

btw hytissäni olisi vielä tilaa yhdelle innokkaalle matkaan lähtevälle.

Selvisikö hyttidilemma?

Su mennään, HEI! Jos näät irstaan näkösen leopardikilttimiehen, se olen minä. Tuleppa sanomaan heippati hei.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy