Goom

  • 12 737
  • 62

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Kyseisen tapahtuman lähestyessä kiinnostaisi onko muita jatkoaikalaisia lähdössä risteilyille? Itse olen pyörimässä superilla su-ti, siellä sitten nähdään enemmän tai vähemmän railakkaissa tunnelmissa... :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Meitsi tulee vetään koomat (R) muistaakseni maanantaina...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Su-Ma
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jaksa riehuu..

..ku tenttei on koko kevät ja kenties kesäkin. :(
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lähtisin jos jostakin vielä tiistain tienoille saisi lippuja.. Kaverinhan ne piti meillekkin hoitaa, mutta hiljasta oli loppupeleissä.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Sama juttu. Kaverin piti hoitaa liput. Ei oo näkyny (lippuja). Viime vuonna oltiin. Onhan se hienoa, kun laiva on täynnä samanikäisiä, mutta kyllä tossa goomailussa on aika paha rahastuksen maku.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sunnuntaina olen menossa yhdeksi päiväksi. On vaan tosi ikävät ne uudet rajoitukset tax-freessä, juomia ei myydä sen enempää kuin saa maihin viedä.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
su-ti reissu olis edessä. Eka kerta on goomilla, viime vuonna piti lähtiä mutta 39 asteen kuume esti matkan :( toivottavasti nyt ei käy samalla tavalla *koputtaa puuta*

Joten railakasta meininkiä on edessä päin...
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
KE-PE SUPERGOOM :D

Ja Raipen ja Nikon paidat lähtee messiin ... Olis vielä perjantaina 8.2 tarkoitus mennä tsekkaamaan tuo LänsiAuto-Areena.

Toivottavasti saan teekkarihaalarit siihen mennessä ( Tietotekniikka-ala on niin pahassa lamassa, että sponsoreita ei tahdo löytyä), yleensä TiTe on saanut haalarit hyvin nopeasti (syys-lokakuussa), nyt on jo tammikuun puoliväli, eikä oo vielä kuulunut.

edit: niin, että jos näette Raipen/Nikon fanipaitaan + mustiin haalareihin sonnustautuneen teekkarin, niin nykäskää hihasta, jos haluatte vähän turista lätkästä. (Promillet kuitenkin luultavasti estänevät kovin syvällisen keskustelun ;) )
 

JiiGeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo & Raha
GooM-GooM-GooM ! ! !

Tämä peikko-poika laitto ittelensä lippuja sivuun koko viikoksi!
Eli Su-Ke Hyper ja Ke-Pe Super

Jos noi ipalaiset tunnistaa siittä että niillä lukee raipet selässä, niin tämmösen tapparalaisen tuntee siitä, että tytöt piirittää antamatta hetken rauhaa, niin että jopa tankkaus saattaa ajoittain kärsiä.:eek:

Kymppikannella on luvassa kostea ja Gooma tunnelma...

GooM-GooM-GooM ! ! !
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Omaan lähtöön enää alle viikko ... Onkos vielä joku hankkinut viime aikoina lipun ? ainakin www.goom.net forumissa on aika monta myynti-ilmoitusta, jos joku lipun tarvitsisi. Tässäkin pätee kuitenkin se, että nopeat syövät hitaat.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Tämän vuoden Goom pitää jättää väliin, sain sen verran halvalla parin viikon matkan, että jää laivalla ryypiskely väliin. Kyllähän siellä aikamoiset parinmuodostukset on menossa, kieltämättä...
Nyt kun on "pallo jalassa", on parempi ehkä olla menemättä sinne yksin!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
GOOM 1994-95

Oi niitä aikoja! Ei, en ollu kokonaista vuotta GOOMilla, mutta pariin eri otteeseen vuosia sitten. Taisi olla kyseessä historian 2. ja 3. GOOM, ja siihen aikaan kesto oli vain 20h. Kyllähän sitä työelämässäkin on puolensa, mutta silti.... Pitäkäähän nuoremmat jatkoaikalaiset hauskaa!
 

Ozone

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Vaikkei meikäläistä täällä vielä kukaan tunnekaan, niin kerrottakoon että minäkin olen uskaltautumassa ensimmäistä (mahdollista) kertaa mukaan Goomille. To-pe on kyseessä, ja vaikutti palstalaisten osalta suht hiljaiselta ajankohdalta. Eikös nuo päivät nyt ole sopivasti siinä putkessa, eli jos aloittaa keskiviikkona voi erittäin hyvällä syyllä jatkaa suoraan sunnuntaiaamuun asti? :D
kukkaron kestäminen moista on taas jo aivan eri juttu...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jos joku muu on ma-ti niin mut tunnistaa varmasti valkosista haalareista jotka on melkosen paskaset ja kaveripaidasta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti vilpertti
Jos joku muu on ma-ti niin mut tunnistaa varmasti valkosista haalareista jotka on melkosen paskaset ja kaveripaidasta.
Nuo tuntomerkit sopii aika moneen opiskelijaan. Ainakin se paskasiuus ja kaveri-paita.

En ole tulossa, myin lippuni pois.
 

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jep. Ensimmäistä kertaa Goomille ollaan lähdössä kavereiden kanssa, siis Super-Goomille ke-pe. Vielä vajaa vuorokausi olisi odoteltavaa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tunnelmia GOOMin jälkeen...

Noh... kertokaapa ihmiset, millaista oli. Itse olin tosiaan reissulla su-ma ja ihan hauskaa oli, muistaakseni. Paras bändi reissulla oli tuo lämppäribändi, jossa soittivat mm. Lenni-Kalle, Martzi ja Far-Outin Tatu. Eläkeläiset näin myös, mutta Nylon Beatia en jaksanut jostain syystä mennä katsomaan. Yhden aikaan tuli pieni väsymys, joten menin tunniksi lepäämään ja jatkoin sitten menoa aamukuuteen. Pienoinen flunssa oli kaiken lisäksi päällä koko reissun, mikä hieman hillitsi menoa. Mitään legendaarista ei sattunut, ainakaan muistaakseni, mutta totuus paljastuu vasta, kun kaveri saa kehitettyä valokuvat.:)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Siinäpä se meni, kavereiden tappelua selvitellessä. Juovuspäissään, joraten, neljää eri paitaa jouduin käyttämään viina/veri/tunnistamaton neste tahrojen takia.

Mutta tulipahan ainakin puheenaiheita lisää lähitulevaisuuteen... :)
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Joo, Super-goomilta on kotiuduttu, ja vielä ehjin nahoin. Mahtava flunssa tuli ja päässä keinuu vieläki laivan keinumisen johdosta, mutta eiköhän toi elämä rupee voittamaan. Nylon Beatia ja Maija Vilkkumaata tuli käytyä katsomassa ja kuuntelemassa. Uusia tuttavuuksia tuli kivasti. Mä olin muuten se, jolla oli kärppä-paita (musta) päällä. Eli jos joku tunnistaa :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joopa... yksi tapaus tuli nyt mieleen. Löysin lompakostani matkan jälkeen Jyväskylän yliopiston kasvatustieteilijöiden kangasmerkin. Ei vaan ole mitään havaintoa, että missä vaiheessa olen vaihtanut sen ja kenen kanssa tämä tapahtui. Vaihdossa olin antanut Hämeenkadun appron A-merkin...

Toinen aika erikoinen tapaus oli, että joku täysin tuntematon naisihminen huusi minulle, kun poistuimme laivasta, että "hyvää kotimatkaa!" Ja vielä näytti tietävän nimeni. Ei vaan ole pienintäkään tietoa, kuka tuo oli.... Kuitenkin kaverini väittivät, etten ollut missään vaiheessa pyörinyt tuon näköisen naikkosen kanssa... joten ilmeisestikin kyseessä oli joku aiempi tuttavuus... tai silkkaa sattumaa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Löytyykö GOOMaajia?

Itse lähden tuossa parinkymmenen minuutin sisään superGoomille eli kaksipäiväiselle reissulle. Onko muita lähtijöitä tänä vuonna?

Niille, joille Goom ei sano mitään, niin se tarkoittaa opiskelijaristeilyä Cinderellalla, jossa ei ole ulkopuolisia vaan pelkästään opiskelijoita (no, ainakin opiskeluhenkisiä). Paatti on varattu kahdeksi viikoksi tämän tapahtuman käyttöön.

Toista kertaa mennään. Ensimmäinen kerta oli kyllä aika unohtumaton kokemus. Voisi helposti sanoa, että maan parhaat bileet. No ei tässä enempää, nyt matkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös