Kallaus. Ko. lehti taisi olla "Nyyrikki".
Kallaushan se. Taidat olla oikeassa myös lehden nimen suhteen.
Kallaus. Ko. lehti taisi olla "Nyyrikki".
Mikä on suurin (tässä suurin on painavin) lentävä lintu?
Kuningastrappi?
Oikein. Isotrappikin olisi kelvannut.
Yleisömääriä.6348 6904 7117 6313 10339 6355 6658 6724 8100
Mitä yhteistä näillä numerosarjoilla on?
6348 6904 7117 6313 10339 6355 6658 6724 8100
Mitä yhteistä näillä numerosarjoilla on?
Aikoja, joihin finaalien kelloja on jatkoajalla pysäytelty. Taitaa tarkemmin olla siis jatkoajalle mestaruuden ratkaisseen maalin tekoaika. Käänteisessä järjestyksessä
81:00 Aho (Kärpät)
67:24 Aaltonen (Kärpät)
66:58 Perrin (JYP)
63:55 Vallin (Kärpät)
103:39 Pirnes (Tappara)
63:13 Sahlstedt (TPS)
71:17 Jokinen (HIFK)
69:04 Janecky (Jokerit)
63:48 Lehtonen (Tappara)
Amon Amarth ja Profane Omen. Veikkaan jälkimmäistä pääesiintyjäksi, vaikka kaikki kolme ovat ihan nevöhööd mulle.
Mennäänpä ihan googlauskysymyksellä. 25.10.2011 pelikellon näyttäessä 14:03 tuli jäähy. Ketä rikottiin?
Väärin. Platilia rikottaessa pelikello näytti varmaankin 5:47. Helpotetaan se verran että kyseessä oli kokenut maajoukkuepelaaja, joka nytkin on kisajoukkueessa ja eilenkin esiintyi ihan edukseen minusta, vaikka tehopisteittä jäikin.Jan Platil. Joku muu saa kysyä, nyt ei ehdi itse.
Mitja Robaria, rikkojana Janne Hauhtonen ja jäähyn syy kampitus.Mennäänpä ihan googlauskysymyksellä. 25.10.2011 pelikellon näyttäessä 14:03 tuli jäähy. Ketä rikottiin?
Näin on. Olin paikalla, ja jotenkin tuo peli on jäänyt niin traumaattisena mieleen, että muistan siitä vieläkin tilanteita kristallinkirkkaasti. Eilen näin Mitjan kentällä ja peli palasi mieleeni.Mitja Robaria, rikkojana Janne Hauhtonen ja jäähyn syy kampitus.
Väärin. Platilia rikottaessa pelikello näytti varmaankin 5:47. Helpotetaan se verran että kyseessä oli kokenut maajoukkuepelaaja, joka nytkin on kisajoukkueessa ja eilenkin esiintyi ihan edukseen minusta, vaikka tehopisteittä jäikin.
Ei löytynyt tälle vuorokauden sisällä yrittäjää, joten vuoroa eteenpäin seuraavalle halukkaalle. Oikea vastaus tuohon kysymykseeni on Jare & VilleGalle - Koutsi Hoitaa, jos jotakin sattuisi kiinnostamaan.No eipä muuta kun kysymystä eetteriin, eli seuraavanlaista: Minkä laulun musiikkivideossa ensimmäiset 4 sanaa ovat: vittu, to, bring, some?
Joo, siinä oli muistaakseni alunperin se peliaika "oikeinpäin", mutta sitten tajusin että tuohon saa vielä pikku kompan, joten poistin ja toivoin ettei kukaan ehtinyt nähdä.Ps. Kysymys oli muotoiltuna tänne jotenkin erilailla muistaakseni aiemmin samana aamuna ja kun olin sitä tutkimassa, niin viesti oltiinkin poistettu ja hetken päästä postattiin hiema erilaisena. Liekö sillä myös vaikutusta omalle väärälle vastaukselle :)