Googlevisa

  • 25 982
  • 318
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
6348 6904 7117 6313 10339 6355 6658 6724 8100

Mitä yhteistä näillä numerosarjoilla on?

Aikoja, joihin finaalien kelloja on jatkoajalla pysäytelty. Taitaa tarkemmin olla siis jatkoajalle mestaruuden ratkaisseen maalin tekoaika. Käänteisessä järjestyksessä

81:00 Aho (Kärpät)
67:24 Aaltonen (Kärpät)
66:58 Perrin (JYP)
63:55 Vallin (Kärpät)
103:39 Pirnes (Tappara)
63:13 Sahlstedt (TPS)
71:17 Jokinen (HIFK)
69:04 Janecky (Jokerit)
63:48 Lehtonen (Tappara)

E: Joku muu saa kysellä vapaasti. En minä järkeviä nyt keksi.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Aikoja, joihin finaalien kelloja on jatkoajalla pysäytelty. Taitaa tarkemmin olla siis jatkoajalle mestaruuden ratkaisseen maalin tekoaika. Käänteisessä järjestyksessä

81:00 Aho (Kärpät)
67:24 Aaltonen (Kärpät)
66:58 Perrin (JYP)
63:55 Vallin (Kärpät)
103:39 Pirnes (Tappara)
63:13 Sahlstedt (TPS)
71:17 Jokinen (HIFK)
69:04 Janecky (Jokerit)
63:48 Lehtonen (Tappara)


Juuri meinasin laittaa vihjettä, mutta sieltähän se oikea vastaus tulikin. Eli vuoro siirtyy huhheijaalle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistetääs nyt tällainen, kun rupesi asia mietityttämään ja vastaus ei ihan ensimmäisellä googletuksella löytynyt, mutta pienellä salapoliisityöllä kuitenkin. (Ei sen puoleen, etteikö tätä voisi tietää googlettamattakin.)

Tavastian portsarilegenda Pokla kuoli sairaskohtaukseen työpaikallaan (keikan jo päätyttyä) muutama vuosi sitten. Mikä artisti tai bändi oli tuon surillisen illan pääesiintyjä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Amon Amarth ja Profane Omen. Veikkaan jälkimmäistä pääesiintyjäksi, vaikka kaikki kolme ovat ihan nevöhööd mulle.

Edit: sittenkin tuo AA.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Amon Amarth ja Profane Omen. Veikkaan jälkimmäistä pääesiintyjäksi, vaikka kaikki kolme ovat ihan nevöhööd mulle.

Sepä se. Tai nepä ne. Ei ole kummankaan tuotanto tuttua minullekaan, vaikka Amon Amarthista sentään olen joskus kuullut. Kysymisvuoro siis ganaalin rannalle.

E: Amon Amarth siis oli se mitä hain. Ainakin se on Tavastian sivun mukaan soittanut noista jälkimmäisenä.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mennäänpä ihan googlauskysymyksellä. 25.10.2011 pelikellon näyttäessä 14:03 tuli jäähy. Ketä rikottiin?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jan Platil. Joku muu saa kysyä, nyt ei ehdi itse.
Väärin. Platilia rikottaessa pelikello näytti varmaankin 5:47. Helpotetaan se verran että kyseessä oli kokenut maajoukkuepelaaja, joka nytkin on kisajoukkueessa ja eilenkin esiintyi ihan edukseen minusta, vaikka tehopisteittä jäikin.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vastata en osaa, mutta onko tässä kysymyksessä mukana kompa. En muista missä kisoissa oli ensimmäistä kertaa alaspäin käyvä peliaika. Siten benicion kertoma aika voi tarkoittaa myös peliaikaa 5.57 ja rangaistuksen antoaika pöytäkirjassa olisi siten tuo.

edut: Äh, päivämäärä jäi lukematta. Eihän tuohon aikaan vuodesta ole ollut kyseessä kisat vaan yksittäinen ottelu jossain sarjassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
No eipä muuta kun kysymystä eetteriin, eli seuraavanlaista: Minkä laulun musiikkivideossa ensimmäiset 4 sanaa ovat: vittu, to, bring, some?
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Ei ole arvaajia löytynyt, joten helpotetaan hieman. Video julkaistiin 23.4.2010, ja kyseessä olevat sanat eivät ole osa kappaletta.
 

motamoro

Jäsen
Väärin. Platilia rikottaessa pelikello näytti varmaankin 5:47. Helpotetaan se verran että kyseessä oli kokenut maajoukkuepelaaja, joka nytkin on kisajoukkueessa ja eilenkin esiintyi ihan edukseen minusta, vaikka tehopisteittä jäikin.

Ohoh, olipas itsevarmasti väärin ja turha selitellä kun paskat ovat housussa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin perusteet tuolle omalle väärälle vastaukselle. "Pelikellon näyttäminen" on sinällään kompa, ajattelin sen olevan peliaika, jota joskus kutsutaan myös nimellä pelikello. Youtubesta tuon katsoin vastaushetkellä ja näytti 5:53 rikkomishetkellä (ei jäähyn anto) oli erää jäljellä eli ottelua pelattu 14:07. Eipä se toisaalta ole sama asia kuin 14:03, joten siinäkin mentiin metsään.

Ps. Kysymys oli muotoiltuna tänne jotenkin erilailla muistaakseni aiemmin samana aamuna ja kun olin sitä tutkimassa, niin viesti oltiinkin poistettu ja hetken päästä postattiin hiema erilaisena. Liekö sillä myös vaikutusta omalle väärälle vastaukselle :)
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
No eipä muuta kun kysymystä eetteriin, eli seuraavanlaista: Minkä laulun musiikkivideossa ensimmäiset 4 sanaa ovat: vittu, to, bring, some?
Ei löytynyt tälle vuorokauden sisällä yrittäjää, joten vuoroa eteenpäin seuraavalle halukkaalle. Oikea vastaus tuohon kysymykseeni on Jare & VilleGalle - Koutsi Hoitaa, jos jotakin sattuisi kiinnostamaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saanko varata vuoron, mulla on ollut yks kyssäri mielessä? Tarkistan vaan, että onko se toimiva, kerron kohta onko.

E: Okei, seuraava voi kysyä, mun kysymys jäi vähän tyngäksi. Muistin, että Popeda olisi esiintynyt Kaarinan Sikajuhlissa, ja kun varmaankin esiintyi Tapparan juhlissa 2003, niin olisin kysynyt mitä yhteistä on JYPillä, Tapparalla ja Suomen jääkiekkomaajoukkueella. Mutta se jäi nyt vähän tyngäksi.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ps. Kysymys oli muotoiltuna tänne jotenkin erilailla muistaakseni aiemmin samana aamuna ja kun olin sitä tutkimassa, niin viesti oltiinkin poistettu ja hetken päästä postattiin hiema erilaisena. Liekö sillä myös vaikutusta omalle väärälle vastaukselle :)
Joo, siinä oli muistaakseni alunperin se peliaika "oikeinpäin", mutta sitten tajusin että tuohon saa vielä pikku kompan, joten poistin ja toivoin ettei kukaan ehtinyt nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös