mielipidejohtajia?
Älä nyt viitti Carlos, iso mies. Täysin absurdia miettiä täällä palstalla, kuka vie mielipiteitä, minne se niitä vie ja ennenkaikkea - miksi ? Mitä vitun hyötyä siitä on tai olisi? Miten se vaikuttaa HIFKin esiintymiseen jäällä? Tyypittelen oman kaaresi Jatkoajassa: 1) vaihe; Ankara jokerien vihaaja, loistavaa läppää ja Miken tyyppistä kuittia Ilmalaan päin. HIFKissä hyvää perinteet, tunnelma, tyyli. 2) vaihe; jokerikauna lievenee, HIFK nähdään yhä enemmän itse asiassa tv-sarjan lakifirmana täynnä juonia. Löydät Alpo Suhosesta paljon hyvää ja vedät ilmeisesti nokkiisi, kun kukaan muu ei löydä 3) vaihe; Katkeruutta, Aravirran totaalista teilausta, joka ei ole missään suhteessa hänen / Suhosen saavutuksiin ja näyttöihin mukaanlukien herrojen saavutukset HIFKissä. 4) vaihe; tarkkaileva kyynikko, joka näkee kaikki asiat henkilöiden kautta. Koko tämän ajan olet ollut loistava kirjoittaja, ei se ole mun mielestäni minnekään kadonnut. Pidän kirjoituksistasi. Puhun siis omasta puolestani näin. Mutta elämä on opettanut?
Mitä tulee siihen, että en hyväksyisi erilaisia mielipiteitä, niin jopa on sairas väite. En vain laske mielipiteeksi kolmen lainin tokaisuja, joissa väläytetään, että kaikki on päin persettä. Tai ovat ne mielipiteitä, mutta eivät keskustelua eli keskustelupalstatavaraa. Viimeksi kun vilkaisin Jatkoajan perusperiaatteita, tämän ilmoitettiin olevan keskustelupalsta, ei ilmoitustaulu tai yleisönosasto. Vai kuvittelenko vaan? Olen jopa avannut tänne ketjun, missä kaipaan Slodea, rallia ja kumppaneita takaisin ja syytän palstan valtavirtaa itseni mukaanlukien hymistelijöiksi. Kaipaan heitä edelleen takaisin, vai pitäisikö sanoa häntä. Ilman Mobergin syyttämistä asioista, joihin hänet on todettu syyttömäksi. Jos jollekin muodostuu omaan nickiinsä sellainen suhde, että se oikeasti merkitsisi jotain suurempaa, on kallonkutistuksen paikka. Senior, Johannes ja lintu ovat näköjään perässähiihtäjiäni, vaikka edellisen kerran heitä tavatessani (Senioria ja Johannesta) heillä oli aivan oma elämänsä ja olimme jopa saman matsin sisällä jyrkästi eri mieltä pelin kulusta. Ja kun mielipidevaikuttajista puhutaan, katsokaapa minkälainen mielipidevaikuttaja mixu on! Hänelle ilmestyivät backupiksi Carlos, Metukka, TheRoy, Ramses ja Balderis! Enemmän kuin mulla, epistä! Olen kateellinen.
mixusta ja hänen kirjoituksistaan olen kertonut mielipiteeni muistaakseni 3 pv sitten viimeksi, kerroin jälleen kerran arvostavani häntä reaaliaikaisena ja hyvin perustelevana kirjoittajana. Takarivin määkyjistä en niinkään perusta. Olemme usein vääntäneet kättä mixun kanssa ja tulemme vääntämäänkin. Mutta aina käsittääkseni reilusti ja tasaiselta naama naamaa vasten. En siltikään ymmärrä, miksi meidän pitäisi itkeä reaaliaikaisesti tulevasta kaudesta eli siis ennakkoon ja lisäksi taannehtivasti muutamasta muustakin kaudesta? Jotain tolkkua edes! Kuka odotti Kibeltä, Harkinsilta ja Pärältä sellaista loistoa, mitä saatiin 2 kautta sitten? Ei kukaan, siksi tämä onkin hieno laji. Panzerfaust naapurista vetää viileimmät kommentit aikoihin niin ikään viileään Ren Höekin kokoonpanoanalyysiin. Hyvin realistista. Olemme eläneet aikoihin, jolloin selkeimmät analyysit HIFKistä tulevat muutenkin enimmäkseen Ilmalasta. Ohhoijaa.
Toivottavasti kaikkia lohduttaa se tieto, että tämä on vasta alkua ja kukaan ei ole turvassa, ei edes Kärpät. Ai niin, taisin sanoakin sen jo. Meidän pöydästä vain syödään ensin.