mixu kirjoitti:
Jos tuntuu että joidenkin päiväunet menee kirjoittelustani niin en toki halua sellaista ahdistusta kenellekään.
Kirjoitteluillasi ei ole vaikutusta päiväuniini. Siitä huolimatta luen kaikki kohdalle osuvat tuotoksesi ja olen ollut panevinani merkille, että negatiivisuutesi IFKta kohtaan on vain voimistunut koko ajan. Saat toki kirjoittaa puolestani aivan mitä haluat, mutta koska pidän kirjoituksiasi kiinnostavina, saa tuotoksistasi helposti yksisilmäisen ja jälkiviisaan vaikutelman.
mixu kirjoitti:
Ilmeisesti täytyy vähentää sitä koska en halua kirjoitella niinkään kuin 9/10 Hifk-fanista jotka kertoo "luottavansa Joneen ja Häbään ja kuinka Pentti on niin kova äijä että se hoitaa vielä hyvät vahvistukset jne."
Umpinegatiiviset kirjoittajat yhtäällä ja jeesjees-miehet toisaalla muodostavat kirjoittajien äärilaidat, joita kaikkia tarvitaan. Viittaan tuohon jälkiviisausjuttuun, joka minusta on halpaa.
mixu kirjoitti:
En tiedä mitä se sinulta pois kuinka kukin näkee Hifkin tilanteen mutta erilaisuutta ei tunnuta hyväksyvän vaan kaikkien pitäisi olla yhtä perhettä vaikka sitten meren pohjassa.
Ei se minulta ole pois. Sinä tässä itse luot mielikuvaa itsestäsi as a kirjoittaja eli anna palaa vaan. Ettei Sulla nyt olisi hipiä herkällä, kun aika iisisti Sulta kyselin? Et muuten sitten vastannut esim kysymykseeni:
"Anteeksi laiskuuteni, kun en jaksa kaivella vanhoja viestejäsi, mutta jos tohdit, kopieistaa minulle/meille jokin/joitakin viestejäsi, joissa ennen viime kauden päättymistä teilaat kelpo perustein viime kauden rosterin? Mitä siinä oli mielestäsi toivomisen varaa?" Ihan tosissaan.