Ysi käy. Ja ysin maissa? Onko kenttä toivetta?Näillä näkymin ok. Ainakin ysin ehtisi tuupata
Ysi käy. Ja ysin maissa? Onko kenttä toivetta?Näillä näkymin ok. Ainakin ysin ehtisi tuupata
Ysi käy. Ja ysin maissa? Onko kenttä toivetta?
Mulle käy mikä vain. Annan päätäntä vastuun sinulle, käykö?Tulen Kangasalan suunnalta joten Messukylä ja Tammer sijainnilta parhaat. Mutta kyllä Nokia tai Pirkkalakin käy. Messukylä ainakin edullien, toki myös kunnoltaan muita perässä
Mulle käy mikä vain. Annan päätäntä vastuun sinulle, käykö?
Tammer on ainoa minkä olen tänä kesänä käynyt tällä suunnalla huitomassa.
Niin ja jos tähän touhuun joku haluaa vielä mukaan, niin saa varmaan ottaa meihin yhteyksiä?
Tämä vain sopii. Jatketaan sitten vaikka yksityisellä puolella?Pitääpä pohtia. Palataan tähän viimeistään sunnuntaina.
Pitää ensin selvitä huomisesta Loimijoki Golfissa
Varoituksen sana. Toi obi on sitten todella tarkka eritoten golfetiketin suhteen ja muutenkin tosi niuhottaja :)Tämä vain sopii.
No voi perkele, mä ajattelin että suurin ongelma olisi hänen Ilves mielisyys. Vai oliko hän edes kissamiehiä?Varoituksen sana. Toi obi on sitten todella tarkka eritoten golfetiketin suhteen ja muutenkin tosi niuhottaja :)
Varoituksen sana. Toi obi on sitten todella tarkka eritoten golfetiketin suhteen ja muutenkin tosi niuhottaja :)
No voi perkele, mä ajattelin että suurin ongelma olisi hänen Ilves mielisyys. Vai oliko hän edes kissamiehiä?
Mä kävelen linjojen yli, vedän röökiä lyödessä ja kaikkea sellaista kunnon etikettiä. Jutut on paskoja ja vähän ujokin olen.
Minä olen yhden reiän pelannut tänä kesänä onnistuneesti, mutta muilla on sen verran hakemista ollut että on useampia lyöntejä tarvinnut.
Jos nappaa käydä Nurmijärvellä pelaamassa par-3 rataa, pistä viestiä. Peliseura kelpaisi. Mulla on ensimmäinen kesä nyt kun saa edes noin kymmenen kierrosta kasaan ja tasotus on nyt 42.Toistaiseksi on tullut pelailtua vain Par 3-kentillä Talmassa ja Vihdissä, johon liityin myös jäseneksi ja siellä tasoitus tippui heti ensikerralla -> 37. 12-14 kierrosta on tullut nyt pelattua ja ennen viime viikonloppua tulokset (par 27) oli aina välissä 44-49, mutta viimeksi pelatessa homma luisti todella hyvin ja tein kahdella peräkkäisellä kierroksella molemmilla tulokset 41, sekä ensimmäisen birdieni chipperillä noin 23 metrin etäisyydeltä.
Sorry, mää reissussa, meni tämä viesti vallan ohi...Kaipailen huomiseksi peliseuraa Peuramaalle. Tarkoitus pelata molemmat kentät. Mielellään kentät tunteva kaveri, mutta voi tulla mukaan myös ilman paikallistuntemusta! @Salama15 ?
Ei se mitään, ei olisi mun lyöntitarkkuudella ollut paikallistuntemuksesta hyötyä.Sorry, mää reissussa, meni tämä viesti vallan ohi...
Käy paikan päällä kysymässä asiasta.Mitenköhän kannattaisi reagoida, kun Nurmijärvellä (minkä jäsen olen) jätin tuloskortin jonka olisi pitänyt laskea tasoitusta sinne 36 tienoille. Merkintää ei vaan kuulu nexgolffiin, eikä sähköposteihin asian tiimoilta vastata...
Koski-Golfissa olisi ollut driverin kanssa mahdollista lyödä lähes kaikki Par-5:t kahdella päälle (8,11 ja 15) ja useampi Par-4 yhdellä päälle (9, 12 ja 17) ainakin keltaisilta. Löit varmaan muutaman pallon veteen väylällä 15 (oletan tuon 11 tulleen sillä)?Tulos: Viisi birdietä, kuusi paria, viisi bogia, yksi tupla ja yksi 11 par-5:lle :D Väyläosumat 12/15 (paras ikinä) ja griinejä 8. Ihan mukava rundi pitkästä aikaa, ilman tuota 11:tä jopa suht ehjä.
Birkkujen määrästä yllätyin huomattavasti; viime aikoina birkut ovat olleet kiven takana ja ovat vaihdelleet nollan ja kolmen välillä. Nyt sitten ilman driveriä ja spoonia viisi birkkua! Outo peli.
11 tuli kasille (avaus oikealle peliin (1), siitä lostari (2, 3), siitä raffiin (4), pitkään heinään (5), raffiin (6), veteen (7, 8), chippi (9) ja kaksi puttia (10,11)). 15:llä löin kaksi hybridiä griinin kanttiin ja chippi-putti-birkku :) Parhaimmillaan tällä kaudella olen lyönyt samalla kierroksella kasille, 11:lle ja 15:lle isoimmillaan rautakasin jatkolyönnille ja yltänyt kaikki kahdella päälle. Ei ole järin pitkiä nuo... Tosin kaikilla on myös vaara lyödä pallo hukkaan tai veteen, jos lähtee liikaa oikomaan. Lyhyitä kaikki tyynni.Koski-Golfissa olisi ollut driverin kanssa mahdollista lyödä lähes kaikki Par-5:t kahdella päälle (8,11 ja 15) ja useampi Par-4 yhdellä päälle (9, 12 ja 17) ainakin keltaisilta. Löit varmaan muutaman pallon veteen väylällä 15 (oletan tuon 11 tulleen sillä)?