Golf-ketju

  • 55 650
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: HUOM!

Viestin lähetti Senior
Voi olla muutenkin, että aikanaan muodikkaat ja veretseisauttaneet Ping Zing -mailojeni design aiheuttaisi päivänvalossa lähinnä naurunpurskahduksia.
Suorastaan loistavat mailat nuo "Zingit". Itselläni on sellaiset ollut käytössä vajaa kymmenen vuotta ja en niistä luovu. Tosigolffari pelaa Pingillä ja suurmestarit vielä "Zingeillä".

Alustavia ilmoittautumisia kyseltiin ja mukana olen, jos kisa pelataan elokuussa. Syyskuun alusta muutan Pariisiin ja ihan niin huipputurnee ei liene kyseessä, että kannattaisi Ranskasta asti kisoihin lentää.

Kesä on kyllä golfin osalta alkanut varsin kehnosti. Yleensä alkukausi on mennyt hyvin, kun ei ole muistanut tehdä kaikkia mahdollisia virheitä, mutta nyt on toisin. Toivottavasti tämä tarkoittaa sitä, että loppukaudella kulkee. Seuraava tavoite on Adidas cup lauantaina ja maanantain työpaikan sisäiset kisat. Katsellaan niiden jälkeen tilanne ja se, vieläkö golfia harrastan.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: HUOM!

Viestin lähetti Ojo
Peuramaalla, mutta sinne en tohdi kisoja viedä.

Perskeles Ojo, minäkin pelaan Peuriksella. Miksi sinne ei tohdi kisoja viedä. Vaikkei kenttä ihan vastaakaan seudun prameimpia kenttiä, niin kyllä se mielestäni ihan ok kenttä on. Etenkin Porkkala on hyvinkin vaikea kenttä pelata, etenkin hyvä scratch tulos. Ollaankohan me muuten pelattu koskaan samassa ryhmässä?
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Allekirjoittanut on käymässä Suomessa tod. näk. elokuun lopulla ja jos tuo visiitti toteutuu, niin osallistun mielelläni kisaan. Eli, minulle sopisivat silloin lauantait 21.8 ja 28.8. Tosin 28.8 varauksin (tarkoittaen aikaista peliaikaa), koska minun pitää olla lentokentällä iltapäivästä.
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Elokuun loppupuolta suosisi Nikkekin. Viime vuonna oli jo tarkoitus tulla mukaan mutta este tuli matkaan. Yritetään tällä kertaa paremmalla menestyksellä.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selkeästi mukana! Tänä vuonna en enää silkkaa sokeuttani missaa tätä kisaa.

Kausikin on vihdoinkin lähtenyt käyntiin omaltakin osaltani, viitisen kierrosta tullut pelattua 2004. Tulokset liiankin tasaisesti 88 ja 92 lyönnin välille.

-TommyT-
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Re: HUOM!

Viestin lähetti heki
Ollaankohan me muuten pelattu koskaan samassa ryhmässä?
Niin...eihän sitä koskaan tiedä. Voi hyvinkin olla.

Pelipäivästä sen verran, että alustavasti voisi miettiä vaikka tuota elokuun viimeistä lauantaita eli 28.8. Varapäiviä voisi olla 21.8 ja 4.9. Näistä voisi lähteä liikkeelle. Katsotaan miten porukoille sopii.

58:han tuossa jo aiemmin mainitsikin, että ilmoittautumisia voi heitellä joko hänelle yv:nä tai suoraan tähän ketjuun.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt se on sitten tämäkin nähty. Omat kentät on suljettu liian veden takia. Pitäis vitutusketjuun varmaan laittaa, mutta juuri kun on varmaan kesän ainoa viikonloppu kun pystyisi molempina päivinä käydä pelaamassa, niin sitten osuu tälläiset kelit.

No miten on muut palstalaiset, onko peli kunnossa? Itselläni on peli aikalailla hukassa. Huukki vaivaa, mutta onneksi se on pelimiehen vaiva.

StevieY

P.S.Jos haluatte vesisadetta, niin kysykää koska mulla on tiiaika varattuna
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Miten tuon Jatkoajan Golf-turnauksen laita on? Suomen matkani on varmistunut, joten jos tuo kisa pelataan lauantaina 21.8, niin osallistun mukaan tapahtumaan. Mikään muu päivä ei valitettavasti sitten osaltani onnistukaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vaikuttaisi siltä, että mr. Ojo lomailee vielä, joten tietoa asiaan saataneen loppuviikosta tai ensi viikon alussa. Toistaiseksi on vielä ollut esillä molemmat päivät: la 21.8 tai la 28.8.

Palaamme asiaan pikimmiten.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti StevieY

No miten on muut palstalaiset, onko peli kunnossa?

Muuten peli on kunnossa, mutta pitkissä lyönneissä, lähestymisissä ja puteissa on ollut aika lailla ongelmia. Pitkien lyöntien ongelmat ovat oikeastaan siinä, että ne lähtevät joko oikealle tai vasemmalle. Lähestymiset taas jäävät lyhyiksi tai menevät yli greenistä, puteissa taas kovuus ja tarkkuus ovat tuottaneet ongelmia.

Ihan oikeasti, on ollut aika v-mäinen kesä golfin suhteen. Ruukin kakkosen "kahdella greenillä" -kierros on yksi ääripää, toinen on taas töps-töps-töps-"fore!"... Kauden "paras" tulos on kuitenkin etuysin 2 bogipistettä eräällä kierroksella. Liian suuri vaihtelu pelissä päivien välillä, usein jopa kierroksen sisällä. Alkaa jo usko omaan peliin mennä. Eikä asiaa ole auttanut se, että oikeastaan jokaisella kentällä läpivirtaavat joet tai vesiesteet tulvivat oikein reilusti. Nyt on kuitenkin ihan tarkoituksellinen kolmen viikon breikki ollut pelissä, asennetta tässä haetaan.

Itse lähden syyskuun ensimmäinen kauas pois parempikuntoisille golfkentille, mutta teen parhaani, että pääsen mukaan, jos kisat on elokuun puolella. Hinku olisi ainakin taas kova päästä uittamaan ja etsimään metsistä bagissä olevia palloja. Musta hevonen on valmiina.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti E
Muuten peli on kunnossa, mutta pitkissä lyönneissä, lähestymisissä ja puteissa on ollut aika lailla ongelmia. Pitkien lyöntien ongelmat ovat oikeastaan siinä, että ne lähtevät joko oikealle tai vasemmalle. Lähestymiset taas jäävät lyhyiksi tai menevät yli greenistä, puteissa taas kovuus ja tarkkuus ovat tuottaneet ongelmia.

Tää teksti on kuin suoraan mun näppikseltä. Peli on niin sekaisin kuin se vain voi olla. Mikään ei toimi ja tulosta ei synny. Pahimmat ongelmat on lähipelissä, josta on kaikki itseluottamus hävinnyt. Chippi + 1 putti tuntuu aivan ylivoimaiselta haasteelta. No onneksi draivi alkoi viimeksi kulkemaan.

No tänään on taas uusi mahdollisuus...

StevieY

P.S. Kisaan lähden ilman muuta, jos se kalenteriin mahtuu.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lomalla ollaan kyllä, mutta n. kerran kahdessa viikossa pääsen koneen ääreen.

Niin....minun puolesta voidaan kisat järjestää mikä viikonloppu tahansa eli 21.8, 28.8 tai jopa 4.9. Tällähetkellä kaikki on vapaana, joten miten vaan muille sopii?

Olisiko pelipäivä 21.8 ja sitten tuo 28. varalla?? Kuten sanottu minulle sopii mikä vaan noista kolmesta yllämainitusta. Onko kenttä sovittu, että se olisi sama kuin viime vuonnakin? Sekin sopii minulle.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Laitoin Ojolle yv:tä ja tilanne on syyslauantaisin aina vähän hankala. Joten jos sopii ja kuten jo vuosi sitten on luvattu, niin lopullisesti ajan ja paikan määrää hallitseva mestari. Ehdotuksia otetaan toki vastaan sekä ajasta että paikasta, ei sen tarvitse olla esim. Luukissa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
JA-GOLF 2004

KUTSU

JA-golf 2004 järjestetään tänä vuonna lauantaina 21.08.2004 alkaen aamutuimaan eli klo 9 pintaan.

Paikkana on Lakiston kenttä, ajo-ohjeet tästä:
http://golfpiste.com/kentat/shg/?p=yhteystiedot&lang=fi

Alustavia ilmoittautumisia otetaan vastaan sekä palstalla että yv:llä, mielellään mahdollisimman pian eli sovitaanko vaikka 08.08 mennessä. Myöhemminkin varmaan ehtii mukaan, mutta joudun ilmoittamaan osallistujamäärän viimeistään 14.08 ja koska otan yv:llä vielä yhteyttä kaikkiin, niin pyydän aktiivisuutta.

Systeemi on sama kuin aiempina vuosina, eli tasoituksellinen pistebogey. Voittajalle vuodeksi kiertopalkinto (hieno!) ja toivottavasti kaikille jotain sälää.

Lisäohjeita kannattaa katsella tästä ketjusta aiempien vuosien kohdalta, esim. sivulta 5. Ja aina voi laittaa kysymyksiä yv:llä.

Paikalla viime vuonna olivat StevieY (HIFK), E (Blues), odb (HIFK), Ojo (Lukko), Fubar (Ässät), Veivi (Blues) ja allekirjoittanut. Odotamme teitä jälleen kuten myös muita kiinnostuneita.

Edit: Siis ainakin Tumba17, Nikke ja TommyT on lisäksi ilmoittanut halukkuutensa.

58
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti StevieY
No miten on muut palstalaiset, onko peli kunnossa? Itselläni on peli aikalailla hukassa. Huukki vaivaa, mutta onneksi se on pelimiehen vaiva.
No tasaisesti on tullut 30-35 bogeypistettä joka kierroksella, tosin kierroksia takan vasta 5. Tänään piti mennä pelaamaan mutta eipä taida tuossa sateessa onnistua.

Itse pelistä sen verran että vaikka pisteitä tulee hyvin niin aina mättää joku osa-alue. Toissa kerralla puttipeli oli parasta mitä tämä jamppa on esittänyt. Nyt sitten tiistaina peli kulki muuten sangen hyvin mutta arvatkaa kaksi kertaa mikä tökki; puttipeli. Saaliina 35 bogeypistettä ja aikamoinen vitutus. Niin ja driver on telakalla, sen kanssa huhkimisesta ei tule yhtään mitään.

Edit: onneksi on vielä aikaa, hiukan epävarmaa (taas yllättäen) tuo meikän osallistuminen JA-golfiin.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Itsehän olen myös harrastanut golffia jo muutaman vuoden. Tasoitus on liikaa.
 

Miguel

Jäsen
Kaikki paukkaa samalle päivälle. Tuona viikonloppuna Lahdessa pelattava CCM-turnaus ajaa kyllä muiden tapahtumien edelle. Olisihan Jatkoajan Suomenlinnan keikkakin ollut tuona päivänä. Golfkisa olisi kyllä vienyt noista kahdesta, mutta oman joukkueen harvat kotiharjoituspelit on nähtävä.

Päivämäärän muuttamista odotellen...

Niin, omasta golfinpeluustani. Tänä kesänä olen käynyt kentällä peräti kaksi kertaa. Vuorotyö, muut harrastukset, huonot säät ja telottu kantapää ovat johtaneet tähän. Tiistaina olin pitkästä rangella ja meni sen verran hyvin, että mieli halajaisi kentälle. Vaan eipä kannata mennä lammikoiden keskelle huitomaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Miguel
Kaikki paukkaa samalle päivälle. Tuona viikonloppuna Lahdessa pelattava CCM-turnaus ajaa kyllä muiden tapahtumien edelle. Olisihan Jatkoajan Suomenlinnan keikkakin ollut tuona päivänä. Golfkisa olisi kyllä vienyt noista kahdesta, mutta oman joukkueen harvat kotiharjoituspelit on nähtävä.

Päivämäärän muuttamista odotellen...
- - -

Tätähän se on aina; Suomen suvi kun on niin lyhyt. JA-golfkisan ajankohdan määrittely on aikas pirun vaikeaa:
- toukokuussa kentät on vielä huonossa kunnossa kuten pelaajatkin
- kesäkuussa loppuu koulut ja jengi karkaa lomille
- heinäkuussa ei saa ketään kiinni
- elokuussa on kaikille kentille kaikkina lauantaina jotkut kilpailut
- syyskuussa pyörii harjoitusmatsit täydellä teholla ja sarjakin alkaa
- mikään aika ei koskaan sovi kaikille vaikka 5 vuotta ennen sopisi

Osittain em. syystä tukikohtana JA-golfille on toiminut SHG:n kentät, yleensä pääsee Lakistoon jos Luukissa on skabat. Tänä vuonna on muuten olympialaiset vielä samaan aikaan!

Suokkiin ehtii hyvin vielä JA-golfin jälkeenkin. Jos yhdeksän maissa aamulla aloitellaan, kerkiää hyvin kolmeksi stadiin.

Mutta ne ovat paikalla, jotka pääsevät. Tähän mennessä on varmistunut jo Ojo, fiftyeight, StevieY, Tumba17 ja E. Rohkeasti vaan ilmoittautumaan!

58
 

Römpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
<3
Itse olen tänä kesänä käynyt muutaman kerran hutkimassa palloa Kuopiossa Puijon golf-kentällä. Onko joku muu forumilainen käynyt Puijolla pelaamassa? On muuten luultavasti Suomen huonoin kenttä :) yhteensä 9 reikää ja kolmas väylä on sahanpurua. Mitään maksuja ei olla maksettu eikä tullakkaan maksamaan. Päivisin valvoja ajelee autollansa hätävilkut päällä kentällä ja sitten lehdessä ihmetellään, että kuka turmelee kentän :)
 

DevLdr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Hifk, Vancouver C.
Viestin lähetti Römpeli
Itse olen tänä kesänä käynyt muutaman kerran hutkimassa palloa Kuopiossa Puijon golf-kentällä. Onko joku muu forumilainen käynyt Puijolla pelaamassa? On muuten luultavasti Suomen huonoin kenttä :) yhteensä 9 reikää ja kolmas väylä on sahanpurua. Mitään maksuja ei olla maksettu eikä tullakkaan maksamaan. Päivisin valvoja ajelee autollansa hätävilkut päällä kentällä ja sitten lehdessä ihmetellään, että kuka turmelee kentän :)


En nyt ihan Kuopiossa saakka ole pelaamaan ehtinyt.
Itse olen Rantasalmi golffin jäsen, joten suhteellisen lähellä Savossa sijaitsevasta kentästä puhun.
Kenttä näyttää siltä että pellolle on istutettu muutama puu koristeeksi ja kasattu pari läjää turvetta, että saadaan maininta kumpuileva peltokenttä mahdutetuksi kenttämainokseen.
Ehkä juuri tästä syystä olen vakaasti päättänyt, että minua ei kyseisellä (ns. kotikentälläni) mailanvarressa nähdä.

Tosin ei syytä valitukseen itsehän olen jäsenyyttä kyseisestä paikasta aikanaan hakenut. Syynä tietysti tuo ainainen rahakysymys. Olen opiskelija ja siten myös elämäntilanteet ja asuinpaikat saattavat vaihtua varsin tiuhaankin, joten päätin valita yhden halvimmista seuroista liittymis, jäsen- ja kausimaksujen suhteen.
Tällähetkellä pelailen pääasiassa pääkaupunkiseudulla "irtolaisena" eri kentillä ja Hcp vakaassa laskusuhdanteessa... hope so...:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti fiftyeight
Tähän mennessä on varmistunut jo Ojo, fiftyeight, StevieY, Tumba17 ja E.

Lisäksi on ilmoittautunut odb, toissa vuoden mestari.

Mukaan mahtuu.

58

Ps. Minni Blomqvistin toinen päivä ei ole mennyt ihan putkeen; 12 reikää pelattu ja +4 tämä päivä, total Even ja jaettu sija 39. Toivottavasti loppuun tulisi pari birkkua.
 

Römpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
<3
Viestin lähetti DevLdr
En nyt ihan Kuopiossa saakka ole pelaamaan ehtinyt.
Itse olen Rantasalmi golffin jäsen, joten suhteellisen lähellä Savossa sijaitsevasta kentästä puhun.
Kenttä näyttää siltä että pellolle on istutettu muutama puu koristeeksi ja kasattu pari läjää turvetta, että saadaan maininta kumpuileva peltokenttä mahdutetuksi kenttämainokseen.
Ehkä juuri tästä syystä olen vakaasti päättänyt, että minua ei kyseisellä (ns. kotikentälläni) mailanvarressa nähdä.

Paljonko muuten maksaa kierros tuolla mainitsemallasi kentällä? Puijolla maksaa 4e. Unohdin tuossa edellisessä viestissä mainita sen, että kenttä on osittain rakennettu laskettelurinteeseen. Hyvää tässä kentässä on se, ettei siellä hirveästi porukkaa käy, joten ei tule ruuhkaa. Ikävää kyllä kaikki Kuopion hyttyset ovat Puijolla, joten liikkeessä saa olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös