Viestin lähetti scholl
Tuo kaulukseton paita ei tosin sovi golfiin, puhumattakaan major-turnauksen viimeiselle rundille.
Luulen, että Tiikerin huonompi pelillinen menestys johtui osittain siitä, että hän oli tavannut naisen. Nyt kun on tottunut avioelämään ja uutuuden viehätys on kadonnut, voi mies keskittyä taas 100% golfiin ja tulosta syntyy.
Tuota, tuo hanen paitansa on kauluksellinen paita, joten se siita. Se, etta sopiiko se golfiin on sitten makuasia. Tiikeri on itse ollut suunnittelemassa tuota mallia Nikella ja se tayttaa kaikki kriteerit miesten pro-pukeutumisessa (itse myos kaytan tuollaista varsin usein ja se on todella kaytannollinen). Naisillahan ei kaulusta tarvitse LPGAlla olla, mutta miehilla edelleen pitaa. Aivan samoin on shortsien/pitkien housujen kanssa.
Miten joku jaksaa edelleenkin rinnastaa Elinin Tiikerin pelilliseen notkahdukseen? Ei ymmarra. Se on ihan tunnettu fakta, etta Tiikerin pelin notkahdus oli ja on yksinomaan seuraus hanen swinginsa muutoksista. Aivan kuten oli myos vuonna 1998.
Ja niille suomalaisille selostajille voisi myos joku kertoa (jos sita kerran ihmettelivat), etta juuri sen takia Tiikeri swinginsa muutti, etta a) han voisi tulla viela paremmaksi ja b) hanen kroppansa (vaikka onkin hyvin trimmattu) edellen kestaisi nuo rajahtavat swingit. Joskus liiankin rajahtavat (vrt mm eiliset vaylat 10 ja 17).
Han tulee taatusti muuttamaan swingiaan viela ainakin kerran urallaan. Noin 34-35 vuotiaana. Ja ihan samasta syysta.