Mutta onhan se toki rehellisesti myönnettävä, että otteet eivät tällä hetkellä ole vielä ole ollut ykkössentterin tasolla.
Jos odotusarvo jollakulla on tämä, niin tietty se negaa aiheuttaa, mutta asioita voi ja minun mielestä pitääkin katsella vähän laajemmassa kontekstissa. Kuten totesit, kys. pelaaja on vetänyt ruutuaan ihan mukiin menevästi, otanta on pieni, ja huomioita enempää ei ole mitään järkeä ilmoille laittaa tällä pohjalla.
Minä itse katselen asioita varmaan eri vinkkelistä kuin valta osa kommentoijista ja minulle sentteri on viisikossa palanen, iso, mutta vain palanen viisikko kokonaisuutta. Siltä pohjalta ajatellen meidän sentterit on olleet positiivinen kokonaisuus odotuksiin nähden. Mitään ykkössentteri höpinää minä en osta, jos pitää arvottaa jotenkin, niin se menee kai sitten tulosviisikko etc pohjalla ja siinä viisikossa tehoilijat voi olla ihan jotkut muut, kuin sentteri. Oleellista on, että se viisikko kykenee tuottamaan peliä, jolla yltää tulokseen, eli tehoihin.
Tuolla ajatuskaaviolla mennään kohtalaisen hyvässä asemassa ja vielä niin joukkuekin kuin pelaajat saa sen saman verran pelejä tahkota lisää, ennen kuin ihmetellään tarkemmin missä kukakin menee. Mun ajatus on siis, että sentteripaketin, siinä kuin muidenkin roolien pitää olla riittävän leveitä, jotta stuntit tarpeen mukaan löytää ilman tason liikaa tippumista. Se minun käsityksen mukaan korreloi eniten sarjassa pärjäämiseen peilaten.
Myös se pitänee hoksata itsekunkin, kuulun itse tähän kastiin myös, että meidän odotusarvojen mukaan pelaajan piti olla jonkun tyyppinen, nopea yms. mitä kukin omissa ajatuksissaan helli, voi seura miettiä asian ihan toisin, tietäen tasan paremmin kuin me, mitä olivat hakemassa. Tämä on saanut itseni ainakin muuttamaan kuinka pelaajan tekemistä katson ja arvotan, unohtaen ne kuvitelmani ja oletukseni. Tuloksen pelaaja tekee aina suhteessa laatuunsa, ei odotuksiin.