Milhouse Nixon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Niin kuin kaikki varmaan jo tietävätkin, on Gimmelin single tyly plagiaatti ABBA:n SOS-kappaleesta. BUU!
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Niin kuin kaikki varmaan jo tietävätkin, on Gimmelin single tyly plagiaatti ABBA:n SOS-kappaleesta. BUU!
Viestin lähetti Oiva
Minun mielestäni sinun tapasi harrastaa musiikin kuuntelemista on takaperoinen. Joku kappale on mukavampi kuulla, koska sen esittäjä on sen itse tehnyt. Miksi helvetissä? Tätä en ymmärrä, niin paljon kuin musiikintekijöitä arvostankin.
Viestin lähetti V-man
Oletetaan että Ville Valo eroaisi HIM:istä (Villehän tekee kaikki kappaleet itse).
Viestin lähetti Tommy
Vaikken mikään suuri Gimmel-fani olekaan, niin voisin heittää kysymyksen ilmaan..
Viestin lähetti V-man
Ei se välttämättä ole mukavampi kuulla jos se toinen biisi on parempi, mutta ARVOSTAN paljon enemmän sitä bändiä joka esittää omia biisejään. Ennemmin minä kuuntelen Rolling Stonesia kuin bändiä joka coveroi Rolling Stonesia. Sinun kirjoituksistasi päätellen sinulle on ihan sama kuka laulut on tehnyt. Ymmärrä jo, että biisistä pitäminen ja sen arvostaminen ovat eri asia ja tässä ketjussa mielestäni nimenomaan oli puhe siitä, että osa meistä ei arvosta Gimmel bändin tyttöjä muusikkoina juuri lainkaan, koska he eivät esitä omia biisejään.
Oletetaan että Ville Valo eroaisi HIM:istä (Villehän tekee kaikki kappaleet itse). Kun tilalle sitten tulisi joku Matti Meikäläinen ja vetäisi jotain join me:tä, niin enpä minä juurikaan häntä arvostaisi. Totta kai nauttisin musiikista jos se olisi nautittavan kuulloista, mutta kyse oli ARVOSTUKSESTA.
Nylon Beat ON hyvä, fanitan Nylkkyjä ihan kybällä. Mielestäni Gimmelit laulavat teknisesti jo nyt n. 100x paremmin, kuin NB uransa alussa. Naikkarit ovat vasta ihan viime aikoina alkaneet oikeasti laulamaan hyvin. Mutta mielestäni Gimmel on paska ja huono siksi, koska Asikaisen Gimmelille väsäämä biisi on hengetöntä paskaa, samoin kuin koko Gimmel yhtye. Munatonta, sielutonta, hengetöntä. Nylkyissä on munaa, Gimmelissä ei. Mutta silti Asikainen on biisintekijänä tästä(kin) hudista huolimatta nero.Viestin lähetti Demon Allbran
Nylon Beat on hyvä. Nylon Beatin takana on Risto Asikainen. Gimmelin takana on Risto Asikainen. Gimmel-tytöt laulavat vain vähän huonommin kuin Nylon Beat -tytöt. Gimmel on siis aika hyvä.
Popstarsissa ei ärsytä muu kuin se, miten ärsyttävänä ja huonona "oikean musiikin" äänenkannattajat sitä muka pitävät.
Viestin lähetti BigRedBob
Mutta mielestäni Gimmel on paska ja huono siksi, koska Asikaisen Gimmelille väsäämä biisi on hengetöntä paskaa, samoin kuin koko Gimmel yhtye.
Viestin lähetti eagle
...
TikTak ei ole koskaan soittanut livenä itse, miettiköön
kuka sitten siitä mitä tahtoo.
...
Viestin lähetti Tommy
Mutta entäs nämä?
Levy-yhtiön perustamat bändit? Linkin Parkit,
Viestin lähetti eagle
Siis TikTakin taustalla soi aina taustanauha, soittavat ehkä päälle, mutta eivät koskaan ilman sitä. Että niin.
Tuskinpa Tarja Nightwishissä oli laulanut päivääkään, jos ei olisi myös asennetta. Toki on monia vain ns. mekaanisia laulajia, mutta on turha väittää esim. Nylon Beatin tyttöjen osaavan laulaa erityisen hyvin, vaikka kuinka olisi asennetta(mitä kyllä en ole huomannut). Järkyttävintä oli kun ns. musiikinammattilaiset(tarkoittaa levyraadin Jukka Virtasia sun muita) antoivat euroviisussa lausuntoja tyyliin "hyvät lauluäänet, jne". Todellisuudessa voihan Nyloneitten äänestä pitää, mutta eivät he silti osaa laulaa, yhtään. Nenälaulussa kyllä ovat yhdet maailman parhaista, sen myönnän.
Viestin lähetti leivoja
Nyt haukkas paskaa. Ei ole Linkin Park levy-yhtiön eikä Airaksisten kyhäämä bändi. Aikanaan ollut nimellä Xero ja Hybrid Theory about 97.