Gimmel - Sukeltakaa!

  • 12 317
  • 92

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Milhouse Nixon
Niin kuin kaikki varmaan jo tietävätkin, on Gimmelin single tyly plagiaatti ABBA:n SOS-kappaleesta. BUU!

Jees. Panin minäkin merkille, että tuo yksi riffi on suoraan ABBA:lta. Tässä ei enää ole kysymys "vaikutteiden ottamisesta", vaan härskihköstä kopioimisesta. Ehkei kuitenkaan ihan plagioinnin tunnusmerkkejäkään täytä, tai ehkä sittenkin. Ihan sama.

Projektissa ei ole jätetty mitään sattuman varaan. Ryhmä valittiin televisio-ohjelmassa, jossa samalla pääsivät todistamaan laulutaitonsa. Ohjelma jatkui valinnan jälkeenkin, ja joulumyynti kirjaimellisesti itkettiin vauhtiin.

Ensisinkku jatkaa samaa rataa, eli mitään ei edelleenkään jätetä sattuman varaan. Debyyttisinkun ekat 10 sekuntia koostuu ABBA-riffistä, sekä Spice Girls -huudahduksesta. Siitä on "hyvä" jatkaa. Ja kyllähän Asikainen tämän homman osaa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Vee-mies

Viestin lähetti Oiva

Minun mielestäni sinun tapasi harrastaa musiikin kuuntelemista on takaperoinen. Joku kappale on mukavampi kuulla, koska sen esittäjä on sen itse tehnyt. Miksi helvetissä? Tätä en ymmärrä, niin paljon kuin musiikintekijöitä arvostankin.

Ei se välttämättä ole mukavampi kuulla jos se toinen biisi on parempi, mutta ARVOSTAN paljon enemmän sitä bändiä joka esittää omia biisejään. Ennemmin minä kuuntelen Rolling Stonesia kuin bändiä joka coveroi Rolling Stonesia. Sinun kirjoituksistasi päätellen sinulle on ihan sama kuka laulut on tehnyt. Ymmärrä jo, että biisistä pitäminen ja sen arvostaminen ovat eri asia ja tässä ketjussa mielestäni nimenomaan oli puhe siitä, että osa meistä ei arvosta Gimmel bändin tyttöjä muusikkoina juuri lainkaan, koska he eivät esitä omia biisejään.

Oletetaan että Ville Valo eroaisi HIM:istä (Villehän tekee kaikki kappaleet itse). Kun tilalle sitten tulisi joku Matti Meikäläinen ja vetäisi jotain join me:tä, niin enpä minä juurikaan häntä arvostaisi. Totta kai nauttisin musiikista jos se olisi nautittavan kuulloista, mutta kyse oli ARVOSTUKSESTA.

Emme me oikeasti edes väittele mistään. Puhumme vain eri asioista. (Ja nyt minä alan olla niin humalassa, että olen kohta erimieltä itsenikin kanssa).

Point is: Gimmelin tytöt ovat kauniita, mutta eivät ole minusta vielä mitenkään ansainneet juuri minkäänlaista kunnioitusta muusikkoina. Se että osaa laulaa suurinpiirtein nuotilleen ei tee kenestäkään erikoista. Se että osaa tehdä biisejä joista ihmiset pitävät, puolestaan on harvinaislaatuinen taito ja minä arvostan kaikkia jolle se lahja on suotu.
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Vee-mies

Viestin lähetti V-man
Oletetaan että Ville Valo eroaisi HIM:istä (Villehän tekee kaikki kappaleet itse).

Niin. Pitää kuitenkin muistaa, miten merkittävä on tuottajan rooli nykyään musiikinteossa. Vaikka artisti olisi itse säveltänyt kappaleen, ei siitä välttämättä tuottajan sorvin jälkeen oli paljon muuta kuin perusrakenteet jäljellä, jos juuri sitäkään. Esim. HIM on loppuun saakka tuotettua, mihin Valon oli aikoinaan lopulta myönnyttävä. Se ei toki poista sitä faktaa, että hän todella on säveltänyt itse bändinsä kappaleita, mikä sikäli on kunnioitettavaa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Vaikken mikään suuri Gimmel-fani olekaan, niin voisin heittää kysymyksen ilmaan..

Onko tämä sitten.. Popstars-formaatti jotenkin väärä?
Miksi sitä pitää boikotoida? Koska se on perustettu.. etc.

Mutta entäs nämä?
Levy-yhtiön perustamat bändit? Linkin Parkit, Spice Girlsit yms.

Arvostaako sitten niitä enemmän?
Samalla tavalla nekin ovat perustettu, ilman TV-kameroita.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Tommy
Vaikken mikään suuri Gimmel-fani olekaan, niin voisin heittää kysymyksen ilmaan..

Siis mikä tässä viestissä oli se provo-osuus..? Vai ymmärsinkö viestin täysin väärin? Onko Tunkin paluu saanut Tommyn pehmenemään? Menen nukkumaan, jos tämän jälkeen uskallan.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänä aamuna kuulin sitten kyseisen singlen oikein alusta loppuun. Mitenköhän tämän nyt sanoisi kauniisti... taustalla oleva melodia on ihan kelvollinen, mutta sitten se laulettu melodia onkin aivan kamala. Ei minkäänlaista aitoutta tai tunnetta välity likkojen laulannasta. Ja se taustakin on miksattu paikoin liian sekavaksi mössöksi, kun on haettu efektiä ja kikkaa toisen perään. Ja ne sanat... eikö tuohon tiimiin löytynyt yhtään ammattimaista sanoittajaa? Teennäistä paskaa, jota laulajatkaan eivät ole kaikesta päätellen kyenneet sisäistämään.

Sitä tv-ohjelmaa katsottuani panin merkille, että muitakin kappaleita ovat tytöt harjoitelleet ja ne biisit olivat, jos mahdollista, vielä mitäänsanomattomampia.

Nylon Beat oli osan Popstarsin taustahahmojen aikaansaannos. Mutta se homma lähti liikkeelle toisin. Tytöillä oli oma systeemi, jota ei lähdetty muuttamaan, vaan Jonna ja Erin saivat olla juuri sellaisia kuin olivat, siis noin pääpiirteittäin. Tässä Gimmelissä (hyi mikä nimi) taas tytöt yrittetään istuttaa aivan uuteen ja outoon rooliin. Tuote on juuri sitä, mitä tuosta toiminnasta voi odottaa. Kolme toisilleen vierasta pikkulikkaa laitetaan studioon ja annetaan heidän elätellä unelmaa tähteydestä.

Veikkaus: vuoden verran tuota hommaa yritetään puskea esiin paikasta jos toisestakin, mutta sitten kaikessa hiljaisuudessa tytöt palaavat arkeen, kuka minnekin. Parin vuoden kuluttua tyttöjen ainoaksi jäänyttä albumia saattaa löytää divarista euron hintaan. Tai sitten siitä tulee keräilyharvinaisuus...
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: Vee-mies

Viestin lähetti V-man


Ei se välttämättä ole mukavampi kuulla jos se toinen biisi on parempi, mutta ARVOSTAN paljon enemmän sitä bändiä joka esittää omia biisejään. Ennemmin minä kuuntelen Rolling Stonesia kuin bändiä joka coveroi Rolling Stonesia. Sinun kirjoituksistasi päätellen sinulle on ihan sama kuka laulut on tehnyt. Ymmärrä jo, että biisistä pitäminen ja sen arvostaminen ovat eri asia ja tässä ketjussa mielestäni nimenomaan oli puhe siitä, että osa meistä ei arvosta Gimmel bändin tyttöjä muusikkoina juuri lainkaan, koska he eivät esitä omia biisejään.

Oletetaan että Ville Valo eroaisi HIM:istä (Villehän tekee kaikki kappaleet itse). Kun tilalle sitten tulisi joku Matti Meikäläinen ja vetäisi jotain join me:tä, niin enpä minä juurikaan häntä arvostaisi. Totta kai nauttisin musiikista jos se olisi nautittavan kuulloista, mutta kyse oli ARVOSTUKSESTA.


Pitäsisikö tässä olla itsekin humalassa, että edellisessä olisi mitään järkeä?

Gimmel ei kuitenkaan käsittääkseni ole cover"bändi" vaan tämä "etsit nuijaa seuraavaa" on ihan alkuperäisesitys. Sen on säveltänyt ja sanoittanut(?) arvostettu(?) suomalainen musiikin ammattilainen(?), joka on tehnyt kappaleen juuri näitä tyttöjä varten. Se ettei herra Asikainen itse esitä kappaleitaan, vaan säveltää niitä muille, on luultavasti ainoastaan positiivista. Musiikillisen arvostuksen kohteena on tässä tapauksessa siis Risto Asikainen, eivät Gimmel-tytöt, joita ei voida syyttää muusta, kuin korkeintaan laulamisesta.

Jos tässä oli joku pointti, niin se oli se että mielestäni säveltäjän ja sanoittajan arvostusta ei pitäisi mitata sillä, esittääkö hän kappaleitaan itse, vai tekeekö ne jollekin muulle. Ja että tässäkin biisissä on säveltäjä, sanoittaja ja muusikoita, jotka tulisi nähdä bändin takaa. Coverbändejä ei tule sotkea tähän soppaan ollenkaan, koska niissä on kyse kuitenkin aivan muusta.

Onko musiikki siis arvokkaampaa jos sen tekee itselleen? Beethoven sävelsi paljon teoksia, joita ei itse esittänyt. Tekeekö se Beethovenista ala-arvoisen musiikillisessa mielessä. Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus esittää sekä itse tekemiään. että muiden heille tekemiään kappaleita. Arvostatko heidän itse tekemiään kappaleita enemmän kuin muiden heille tekemiä?
...

Sen verran mitä olen tätä Gimmeliä kuullut niin onhan se aivan kauheaa huttua. Sävellys nyt on semmoinen perusvarma tekele, josta ei voi sanoa juuta eikä jaata, mutta se sanoitus... sehän on aivan kauhea. Onko tämä niitä sanoituksia joita on tarjottu ensin TikTakille, joka on ystävällisesti sanonut, että ei kiitos? Suomenkielisissä lauluissa on se huono puoli, että sanoitukset kuulee vaikka ei haluaisikaan. Englannilta voi sentään sulkea korvansa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Itse kuittaan tämän debaatin itsetehdyn ja itselletehdyn musiikin arvostuseroista kuittaamalla, että Gimmel ja Etsit muijaa seuraavaa (vittu mikä nimi) - biisi ovat minusta molemmat ihan hirveää paskaa. Nykyaikana suomessa voi olla tyttöbändejä joiden sanoituksissa on edes jonkinlaista ideaa. (TikTak ja jollain kierolla tavalla jopa Nylon Beat)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Demon Allbran
Nylon Beat on hyvä. Nylon Beatin takana on Risto Asikainen. Gimmelin takana on Risto Asikainen. Gimmel-tytöt laulavat vain vähän huonommin kuin Nylon Beat -tytöt. Gimmel on siis aika hyvä.

Popstarsissa ei ärsytä muu kuin se, miten ärsyttävänä ja huonona "oikean musiikin" äänenkannattajat sitä muka pitävät.
Nylon Beat ON hyvä, fanitan Nylkkyjä ihan kybällä. Mielestäni Gimmelit laulavat teknisesti jo nyt n. 100x paremmin, kuin NB uransa alussa. Naikkarit ovat vasta ihan viime aikoina alkaneet oikeasti laulamaan hyvin. Mutta mielestäni Gimmel on paska ja huono siksi, koska Asikaisen Gimmelille väsäämä biisi on hengetöntä paskaa, samoin kuin koko Gimmel yhtye. Munatonta, sielutonta, hengetöntä. Nylkyissä on munaa, Gimmelissä ei. Mutta silti Asikainen on biisintekijänä tästä(kin) hudista huolimatta nero.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti BigRedBob
Mutta mielestäni Gimmel on paska ja huono siksi, koska Asikaisen Gimmelille väsäämä biisi on hengetöntä paskaa, samoin kuin koko Gimmel yhtye.

Pakko tunnustaa, etten ole vielä edes kuullut tuota kappaletta, mutta eiköhän pidä odottaa albumia, ennen kuin tekee liikaa johtopäätöksiä. Samaa karismaa Gimmelissä (okei, nimi on aivan järkyttävä) ei tietenkään ole kuin Nylon Beatissä, vielä ainakaan, mutta kappaleiden odotan silti olevan hyviä, kun kerran säveltäjänä on sama nero. Yleensä olen tällaisia koottuja bändejä vastaan, mutta tällä kertaa olen päättänyt antaa kokoamistavan olla häiritsemättä minua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäköhän vikaa tuossa Gimmel nimessä sitten on? Ainakin sen valinta on ihan hyvin perusteltu.

Noin muuten tuosta tuskin tulee yhtään mitään. Pakollinen kakkoslevy flopannee. Näin tulee käymään myös Las Ketchupille (vaikka se nyt ei asiaan mitenkään liitykään)

Britannian ja Australian Popstars bändit hajosivat alle kahdessa vuodessa, Suomi tuskin pystyy paljon parempaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nylon Beat

En nyt ymmärrä kyllä miten Nylon Beat olisi yhtään sen parempi laulamaan. Levyllä nykytekniikalla(äänitetään äänet päällekkäin, niin että äänestä tulee vahvempi, jne.) saadaan kuulostaman kohtuulliset laulajat vähän paremmilta, jne. Vakavasti ottaen kuitenkin Nylon Beatin tytöt laulavat edelleen nenäänsä, toinen vielä toista enemmän(en nyt jaksa muistaa kumpi) ja laulutaidot ovat yhtä surkeat/hyvät kuin esim. näillä. TikTak ei ole koskaan soittanut livenä itse, miettiköön kuka sitten siitä mitä tahtoo. Sanoisin että Suomessa Gimmelit&Nylon Beatit myy kuin häkä(Suomen mittakaavassa), koska niitä markkinoidaan niin paljon. Sama pätee eurooppaan. Bom Funk myi kuin häkä, kun sai jalansijan esim. MTV'lle, jne. Tosin sanotaan nyt heti että HIM&Bom Funk ovat kuitenkin musiikillisesti paljonpaljon edellä TikTakkeja ja vastaavia. Nämä kuitenkin myyvät Suomessa pelkällä markkinoilla, se riittää.

Jos puhutaan paljon levyjä myyneistä laulajista ja unohdetaan nyt esim. iskelmäpuoli, puhutaan vain pop, rock ja muista vastaavista "suurista" bändeistä Suomessa, niin Nightwish on ainoa millä on esittää kunnon naislaulaja, siis oikeasti laulaja.

Mutta ihan samalla tavalla suurin osa nykybändeistä(pop) tehdään kuin Gimmel, nyt se vain tehtiin tv'ssä. Loistavaa promoa... kauheata huttuahan tuo on, mutta mitä väliä, myy kuin häkä.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Nylon Beat

Viestin lähetti eagle
...
TikTak ei ole koskaan soittanut livenä itse, miettiköön
kuka sitten siitä mitä tahtoo.
...

Mää hämmästy. Onko tämä taas nyt jotain ihmeellistä ironiaa tai vastaavaa? Jos ei, niin: onhan soittanut ja soittaa edelleen.

Sanoit myös Nightwishin olevan ainoa suomalainen rockyhtye, jolla on "oikea" laulaja. Totta, useimmissa bändeissä ei todellakaan ole ammattilaulajaa. Niin? Parempi niin.
"You don´t need talent, just sing attitude".
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Remu?

Tuli vaan mieleen näistä surkeista laulajista että yksi Suomen kaikkien aikojen kamalimmista laulajista on Hurriganesien Remu Aaltonen. Miehen ääni saadaan "sointumaan" kaikukoneilla ym. vipstaakeilla ihan kivasti.

Katsoin muuten tänään lauantaina ensimmäisen kerran tätä Popstars-ohjelmaa (uusinta eiliseltä). Ihan kivan näköisiä nuoria naisia, mutta tämä heidän eka singlensä kuulostaa kyllä aika raakileelta. Ja olihan siinä ohjelmassa ihan aitoa blondiuttakin... kun se vaalea tyttö totesi hienosti että "ensin meitä oli porukassa niinku neljä, nyt meitä on enää niinku kolme ja se kolme on niinku vähemmän kuin neljä, niinku tiätsä".
 

Aksu

Jäsen
En puutu sinänsä tämän yhtiön (siis yhtyeen) tekemisiin, mutta itse vanhana musiikkimiehenä vierastan edelleenkin musiikin tuotteistamista helvetisti. Nämä mittatilausbändit ovat siitä esimerkkejä härskimmästä päästä.

Kuitenkin kaupallisuus on ja pysyy. Jollain pitää myydä ja niillä katetaan kustannuksia. Aika karua. Musiikki on itselleni niin "puhdas" asia...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Tommy
Mutta entäs nämä?
Levy-yhtiön perustamat bändit? Linkin Parkit,

Nyt haukkas paskaa. Ei ole Linkin Park levy-yhtiön eikä Airaksisten kyhäämä bändi. Aikanaan ollut nimellä Xero ja Hybrid Theory about 97.

Kohta väitätte, että Napalm Death on tuote...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pebelle

Siis TikTakin taustalla soi aina taustanauha, soittavat ehkä päälle, mutta eivät koskaan ilman sitä. Että niin.

Tuskinpa Tarja Nightwishissä oli laulanut päivääkään, jos ei olisi myös asennetta. Toki on monia vain ns. mekaanisia laulajia, mutta on turha väittää esim. Nylon Beatin tyttöjen osaavan laulaa erityisen hyvin, vaikka kuinka olisi asennetta(mitä kyllä en ole huomannut). Järkyttävintä oli kun ns. musiikinammattilaiset(tarkoittaa levyraadin Jukka Virtasia sun muita) antoivat euroviisussa lausuntoja tyyliin "hyvät lauluäänet, jne". Todellisuudessa voihan Nyloneitten äänestä pitää, mutta eivät he silti osaa laulaa, yhtään. Nenälaulussa kyllä ovat yhdet maailman parhaista, sen myönnän.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Pebelle

Viestin lähetti eagle
Siis TikTakin taustalla soi aina taustanauha, soittavat ehkä päälle, mutta eivät koskaan ilman sitä. Että niin.

Tuskinpa Tarja Nightwishissä oli laulanut päivääkään, jos ei olisi myös asennetta. Toki on monia vain ns. mekaanisia laulajia, mutta on turha väittää esim. Nylon Beatin tyttöjen osaavan laulaa erityisen hyvin, vaikka kuinka olisi asennetta(mitä kyllä en ole huomannut). Järkyttävintä oli kun ns. musiikinammattilaiset(tarkoittaa levyraadin Jukka Virtasia sun muita) antoivat euroviisussa lausuntoja tyyliin "hyvät lauluäänet, jne". Todellisuudessa voihan Nyloneitten äänestä pitää, mutta eivät he silti osaa laulaa, yhtään. Nenälaulussa kyllä ovat yhdet maailman parhaista, sen myönnän.

Niin jooh, onhan Tiktakilla tietysti jonkunlaisia taustanauhoja (esim. jouset, loopit), mutta kyllä tärkein eli perussetti laulu-kitarat-basso-rummut-koskettimet on likoilla hallussa.

Asennehommalla oikeastaan halusin vain sanoa, että henkilökohtaisesti minulle ei aina (no oikeastaan ikinä) ole tärkeää se, kuinka hyvin ja tasokkaasti joku laulaa, vaan se, millaisella otteella sen tekee. Kunhan siinä on sydäntä. Voi kuulostaa täydellisen hienolta vaikka menisi vähän nuotin vierestäkin.
Niin onhan se tietysti sitten aina ekstraa, jos myös oikeasti osaa laulaa (Tarja Turunen), mutta ei se yleensä minua haittaa, jos ei osaa.
Lopetan tähän, alan olla humalassa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Jokaisella oma makunsa, ei siinä siis mitään. Kunhan särähtää korvaan nämä Nylon Beatin ylistykset verrattuna esim. tähän Gimmeliin. Ihan samaa tasoa laulullisesti ovat. Tosin Nyloneilla enemmän kokemusta, joten varmuus on parempi ja esiintyminen luontevampaa.
 

masaty

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Totuus

Siis kysymyshän on siitä että Asikainen & Co. ovat sydämettömiä paskoja joiden ideana oli vain poimia joukosta hyvän näköisiä ja heikkotahtoisia tyttöjä joilla voidaan lyödä rahoiksi. Eihän suomessa ja maailmalla ole tarpeeksi I'dees- ja Las Ketchup-tyylisiä musiikillisia mestariteoksia. Ja hei nyt mä keksin, näytetään se vielä telkkarissa niin hynää tulee vielä paljon enemmän ja saadan hyvää mainosta!

Sitten vaan bändi kasaan, vähän draamaa väliin, kaikkien aikojen paskin ja surkein biisi ulos (kuunnelkaa niitä sanoja ARRGGHHH!) ja palstametrit haltuun.

Ei tällaisia bändejä voi puolustaa sillä että TikTak ja Linkin Park ovat samanlaisia. Ne ovat ihan yhtä lailla täyttä sontaa. Ainoa kunnon musiikki on täyttä progeilu-pimputusta tyyliin Dream Theater ja Rush tai armotonta runttausta tyyliin Metallica ja Stratovarius! (älkää naurako, on se kovaa tykitystä...)

Tai sitten Jazzia...

Ja myös kunnon konejumputus (ei mikään Bomfuck) on poikaa joskus.

Ja tähän on ihan turha kommentoida, kyseessä kun on absoluuttinen ja divine totuus!
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Ns. "tavallisen" bändin elämänkaari yleensä kulkee kusisten treenikämppien sekä yleensä vitullisen dokauksen kautta ensimmäiselle keikalle. Ensimmäistä keikkaa seuraa useita kymmeniä, jopa satoja keikkoja mitä ankeimmissa tippikiviluolissa.
Vasta kunnon keikkakokemuksen kartuttua tehdään kunnon demoja ja lähetellään niitä ehkä levy-yhtiöihin. Tsägällä ehkä levy-yhtiön komeetta huomaa aktin lavalla ja kiinnostuu sitäkautta.
Tai ehkäpä kukaan ei koskaan kiinnostu, ja homma jaa harrastusasteelle. So what.
Levyllä, tai taustanauhalla, jokainen mattinykänen saadaan teknisin vempaimin kuulostamaan hyvältä.

Sinällään arvostan Gimmelin gimmoja, että ensimmäinen keikka tulee (vai joko se meni?)olemaan kova paikka, ainakin selvinpäin. Koko yleisö odottaa virheetöntä suoritusta jo pelkästään hehkutuksen takia. Onnea vaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Ainoa mitä olen kuullut/tiedän Popstarsista:
-Siinä on joku Ushma
-Lähes kukaan miespuolínen ei tunnu pitävän ohjelmasta
-Monet silti katsovat sitä
-Siinä näytetään itkeviä ihmisiä
-Bändissä on/oli joku sooloilija.

Lisätään vielä mitä surffatessani kuulin olohuoneesta(mme) eräänä perjantai-iltana:
Sisko:"Toivottavasti toi yks putoo,se on iha hölmö"
Toinen sisko:"Nii just, se yrittää olla joku hyvä,vaik se on iha huono"
-pälätipäläti-
Sisko:"Jes,Ushma pääs jatkoon!"
-pälätipäläti-
Sisko:"eikä,toi yks pässi pääs jatkoon"
-pälätipäläti-
Äiti:"Kauheeta,ku noi ottaa niin tosissaan..." (joku ilmeisesti putosi ja itki)
-pälätipäläti-
Sisko:"Vitsi ku tää on niin lyhyt"(ohjelma loppui)

Tuona iltana sain tietää Popstarsista lähes kaiken,minkä nyt tiedän.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Saas sitten nähdä nouseeko kuinka korkealle Gimmelin levy kun ilmestyy. Tosin listasijoitukset ja musiikkialan palkinnot ovat tätänykyä ihan EVVK-tasoa. Toista se oli silloin kun läimästiin kouraan Michael Jacksonin Thriller tai Metallican Black Album.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti leivoja


Nyt haukkas paskaa. Ei ole Linkin Park levy-yhtiön eikä Airaksisten kyhäämä bändi. Aikanaan ollut nimellä Xero ja Hybrid Theory about 97.

Noo...
Ennen megamenestystä Linkin Parkin biossa luki, että levy-yhtiö piti laulajan äänestä ja päätti kasata siihen ympärille bändin. Haalivat sitten paikallisista pikkubändeistä kasaan muusikoita joista valittiin tuo nykyinen kokoonpano.

Myöhemmin virallinen totuus muutettiin muotoon "ainahan me ollaan kavereita oltu". Paskaa.

Sama juttu Spice Girlsien kohdalla. Ekaks viljeltiin juttua "5 vanhaa kämppistä perusti tyttöbändin" kunnes asian oikea laita selkis ja Baby Spicekin osoittautui porukan vanhimmaksi.

Linkin Park = Backstreet Boys of metal
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös