Puolet kioskeista kiinni ja ihan järkyttävät jonot. Tämä on minun näkemys. Ehkä osunut vääriin paikkoihin erätauoilla, mutta mä en nähnyt yhtään parannusta entiseen.
...
Meinasin ennen olutta ottaa nopean ruoan, mut ei, järkyttävät jonot ja 3 / 5 kioskeista on ovet kiinni.
Remontoidulla alueella kävelin suoraan tiskille, nappasin parit burgerit ja oluen.
Enkä siis laisinkaan varastanut vihellyksestä tai muuta.
En päässyt eiliseen palaveriin, jossa varmasti peliä on käyty tarkemmin läpi, mutta voin käydä ravintolapuolen selvittämässä asiaa. Missä katsomossa seurasit ottelua eli missä alueella kioskeja oli kuvailemasi määrä kiinni?
Edit: näppäinvirhe
Olin siellä missä Bojat oli. Palveluita yritin käyttää ylempänä, ehkä toisessa? kerroksessa. Kavereita oli siellä. Suurinpiirtein siinä kohtaa mistä bussit lähtee alhaalta oli se pub. Pubin nimeä en muista / tiedä. Voin kyllä huomenna selvittää paremmalla ajalla, jos se auttaa.
On teillä tepsiläisillä hieno tilanne, kun heti tulee vastaus. Arvostan. Ja kiitos TMA
Kävin tuossa jokin aika sitten työkaverin kanssa lounaalla Aura Loungessa, pöperö oli oikein hyvää ja treenejäkin ehti näkemään hetken. Pelaajia ja joukkueen väkeä oli myös syömässä, mikä oli ihan siistiä.
Hetki kesti arpoa, mistä sinne oli tarkoitus kulkea, opastekyltti tai pari lisää ei olisi pahitteeksi sisällä ;)
Sellainen ehdotus olisi, että sitä ihmeen jäänkairauskonetta (joku reunoja ajava värkki?) ei kannattaisi laittaa parhaaseen ruokailuaikaan jäälle, meteli oli yllättävän kova. (@-TMA- ?)
Suosittelen kyllä lounaalla käyntiä, jos tuolla päin liikkuu.
Kuuluuko tämä sitten tähän vaiko ottelutapahtumaketjuun, mutta Hall of Fame -baarin tiski joka on "aukon" edessä ei toimi sitten yhtään. Tiskin ja aukon välissä ei montaa metriä ole eikä monen henkilön jonoa tarvita jotta käytävä on jo täysin tukossa. Eilen ei hallilla edes viittä tuhatta ollut ja silti käytävä oli tukossa, kun ihmisiä kävelee käytävän poikki, liittyy aukosta tai jonottavat tiskille. Jonot pitäisi jotenkin saada ohjattua käytävien mukaisesti, ei poikki.
Nauhat olivat, vaan ei käytössä.Tietääkseni ravintolayhtiö on jo aiemmin tilannut jonotusnauhat jne. tuonne, mutta en tiedä ovatko jo saapuneet. Nostan tämän esille huomenna ja toivottavasti seuraavaan peliin mennessä homma on jo parempi.
Mitenköhän kannattava tuo Aura Lounge on mahtanut olla? Aika suolaiset hinnat pöydillä (4 hlö 600,00?) - ja jos siellä on niin saatanan kylmä kuin päivisin lounaalla niin en kovin houkuttelevaksi sitä muutenkaan miellä?
Kaverin kaverilta kuulin, että mediakuutio olisi tänä kesänä vaihtumassa. Tiedän, "kaverin kaveri" on luotettavan kuuloinen lähde, mutta tiedän, että tällä tyypillä on jokin yhteys Tepsiin, minkä kautta hän olisi tästä asiasta kuullut. Siitä minulla on todisteet.
Toinen lähde kertoi suoraan minulle, että halliin suunnitellaan myös toista katsomoravintolaa, joka sijoittuisi kuulemma siihen päätyyn, mistä jääkoneet tulevat sisään. Tässä olisi vähän erilainen konsepti Aura Loungeen verrattuna. Ymmärtääkseni ravintola olisi suunnattu ns. tavalliselle kuluttajalle, ja tarjolla olisi tyyliin hampurilaisia ja sen sellaista. Tuossa päädyssä on muistaakseni Gigantti Klubi, joten tulisikohan se siihen..? En muutakaan paikkaa keksi.
Päivän Turun Sanomissa kirjoitellaan mielipiteissä, että viljasiillon voisi rakennuttaa uusiksi Itäharjulle ja Artukaisten palatsi muutettaisiin vaikka kauppakeskukseksi. Noh, kallis ratkaisu, mutta ei välttämättä väärä tulevaisuutta pohtien. Itäharju olisi parempien yhteyksien saatavissa ja hyvinkin keskeisemmällä sijainnilla kuin nykyinen monumentti. Se on tullut selväksi, että keskelle peltoa kyhätty aikansa super-areena oli huono idea etenkin Artukaisiin ja kun ympärillä oleva alue ei pahemmin ole vuosien varrella kehittynyt.