Turpa
Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!Mun laatikko johtaa kokonaiskisaa tällä hetkellä way over ylivoimaisesti!!
Mähän sanoin sulle, että tänään on uusi mahdollisuus!Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!
Mä katon hei telkkarista kun Masken tekee kaksi maalia Moskovan illassa 1986!!Kuinka monta ohjaus-keravakorttia sä oot saanu kuntoon? Ei näy veljeä finaalissa vaikka räksytys on niin valtavaa että luulis sun olevan joku bobiorri! Tuu hakee täältä mun Timo T.A. Mikkonen -taulu ja nuuhkaise tätä rättiä, niin mä tuun sinne kylmään ikkunattomaan koppiin missä sua pidetään!
Eikös Martti juossut juuri kymppitonnia? Olisi kiva saada hänetkin studioon.Kuulemma Vainio jäi dopingista kiinni, Mitääääh!!
Eiku ei 84 ollu viel Riittaa tai oli, mutta ei Kymppitonnia paitsi juoksulajina ja jonkun tilillä!!
Juoksi, mutta joku talonmies vesitti sen ja vitoselle ei enää päässyt.Eikös Martti juossut juuri kymppitonnia? Olisi kiva saada hänetkin studioon.
Se olisi sitten @mikko600 vuorossa. Espoo kysyi:
Useilla ihmisillä on näitä paljon, mutta toisaalta tällaista ei halua.
Martin hikinauhan voisi joku pyytää (pihistää) Urheilumuseosta kisan voittajalle.Eikös Martti juossut juuri kymppitonnia? Olisi kiva saada hänetkin.