Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 918 305
  • 6 141
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Muistatteko viä ne semmoset sormenkostutus härpäkkeet mitä oli pankeissa, posteissa jne. aikanaan? Semmonen muovinen rinkula jossa oli joku sienentyyppinen kosteustyyny keskellä? Semmoseen oli tyylikästä dipata!
Oon tällanen jonne ja muistan silti hämärästi noi sieltä lapsuusvuosilta.
 
K

Kiekkokatsoja

Muistatteko viä ne semmoset sormenkostutus härpäkkeet mitä oli pankeissa, posteissa jne. aikanaan? Semmonen muovinen rinkula jossa oli joku sienentyyppinen kosteustyyny keskellä? Semmoseen oli tyylikästä dipata!
Millä?
Lisäys. Hei tämän pitäisi olla ärsyttää ketju.. se ärsyttää kun Johnny ei pysynyt ketjun aiheessa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siinähän on vaan se logiikka, että sormi tarttuu paremmin sivuun kiinni ja on helpommin käännettävissä.
Sen takia se ärsyttää, eikä aiheuta toivetta ihmiskunnan pikaisesta tuhosta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä nuolen sormiani aina kaupassa kun avaan muovikassin. Aukeaa helpommin kun on märät sormet.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä nuolen sormiani aina kaupassa kun avaan muovikassin. Aukeaa helpommin kun on märät sormet.

Sitten jos on tyytymätön sen liukuhihnan liian suureen kitkaan ja liukuun, niin sen kuin kylmän viileästi länttää kielensä vasten liukuhihnaa, niin siinähän se tulee samalla voideltua, kun tavarat liikkuu kohti kassaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitten jos on tyytymätön sen liukuhihnan liian suureen kitkaan ja liukuun, niin sen kuin kylmän viileästi länttää kielensä vasten liukuhihnaa, niin siinähän se tulee samalla voideltua, kun tavarat liikkuu kohti kassaa.
Sä nyt et miettinyt ihan loppuun asti tätä toki sinällään hyvää ideaa. Jos olisin läntännyt kieleni liukuhihnalle, niin väistämättä olisin samalla tukkeena ostoksille pääni kanssa. Tämä johtaisi siihen, että ensin ostokset kasaantuisivat ja lopulta tippuisivat 87% todennäköisyydellä kaupan lattialle liukuhihnan liikkuessa ja minun ollessa kieleni kanssa edessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muistatteko viä ne semmoset sormenkostutus härpäkkeet mitä oli pankeissa, posteissa jne. aikanaan? Semmonen muovinen rinkula jossa oli joku sienentyyppinen kosteustyyny keskellä? Semmoseen oli tyylikästä dipata!
Faijalla oli tuollainen työpaikallaan, muistan. Siis joskus noin vuonna 1978.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Toinen viikko etäopiskelua pyörähti tänään liikkeelle. Opiskelumme toteutetaan Microsoft Teamsin välityksellä, joka oli vielä viikko sitten itsellekin ihan uusi ohjelma, josta en ollut aikaisemmin koskaan kuullutkaan. Ekana päivänä opeteltiin systeemit ja kommervenkit, eikä se Teamsin käyttö mitään rakettikirurgiaa todellakaan ole. Se mikä mua ihmetyttää ja hieman tosiaan ärsyttääkin on se seikka, että edelleenkin joka aamu menee eka tunti siihen kun sakki säätää ja kyselee, että missä linkki kokoukseen ja miksei se ja tämä hänellä toimi. Tekis mieli sanoa näille tyypeille, ettei niillä rahkeet riitä työelämään, lopettakaa opiskelu suosiolla kun ootte niin vitun tyhmiä. Vedän kuitenkin happee ja lasken kymmeneen ja jätän avautumisen tänne anonymiteetin suojaaman keskustelupalstan turvaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viimeinkin kun oli pitkän taistelun jälkeen saanut Google Play Storen toimimaan niin nyt siellä on jonossa suunnilleen kaikki sovellukset odottamassa päivityksiä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää tämä ylireagointi tähän mokomaan kevätflunssaan. Lätkäkausi, futiskisat sekä olympialaiset peruttu, minnekään ei pääse lomalle vaikka kerrankin olisi aikaa. Kohta ei enää baariinkaan pääse vitutusta purkamaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pilveenhän tuo meni, alkoi tuulemaan ja tihuttamaan. Hippasen ottaa päähän kun olisi vielä voinut puuhailla vähän ulkona. No sauna on lämpiämässä ja takassa on tuli että kyllä se tästä. Tällä pilvellä on tosiaankin myös hopeareunus.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihmisten käyttäytyminen Instagramissa on alkanut ärsyttämään. #koronapäiväkirjat #mitäteetnyt #olenparempiihminen

Itse kun jaan pelkkää priimaa.
 

redpecka

Jäsen
Ihmiset jotka kaupassa käpälöi jokaisen irtomyynnissä olevan vihanneksen läpi. Ne on suht samanlaisia kaikki.
Kyllä joo. Itte olen jo ennen koronoita koittanut vähän tsiigaa silmämääräisesti minkä tomaatin seuraavaksi saalistan siitä hyllystä. Alkaa vaan jonoo pakkautuu taakse: "Voi perkele! saiskohan toi papparainen jo valkattua sen omenansa.."
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Sellaisen asian olen huomannut, että ruokaa noutaessa ei anneta odotella seisoen, vaan istumaan käsketään joka kerta. Varsinkin aasialaisissa ravintoloissa agressiivinen henkilökunta suunnilleen komentaa istumaan. Istua kyllä ehtii niin ei se niin vakavaa ole sitä 10 minuuttia seisoalteen odotella. Pari vuotta tullut säännöllisesti haettua samasta paikasta ruokaa ja aina käsketään istumaan ja tuodaan vielä se omenamehu pöytään jota ei tarvitsisi. Jokunen viikko sitten luulin jo löytäneeni ratkaisun, kun menin odotellessani seisoskelemaan kuolleeseen kulmaan, johon ei tiskiltä näe. No se toimi yhden kerran, kunnes viimeksi tarjoilija hiippaili sinne ja jäin kiinni, joten taas istuttiin alas omenamehun kanssa. Manageri antoi vinkin, että kannattaa soittaa tilaus valmiiksi kotoa poistuttua ja tuo näyttikin tämän päivän perusteella olevan toimiva taktiikka, kun annos odottaa valmiina sisään astuessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös