Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 925 681
  • 6 160

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Välillä saa raivon partaalle lukea ihmisten tuotearvioita erilaisten ostostensa perään. Nykyään melkeinpä kaikilla kauppapaikoilla voi antaa tähtiä ja kirjoittaa omat kommenttinsa tuotteesta mikä on hyvä juttu kyllä. Näkee tuotteiden saadun keskiarvon ja lukea plussia ja miinuksia. Välillä vain tulee sellaisia klassikoita vastaan, että tekisi mieli kysyä kirjoittajalta kuinka helvetin tyhmä tämä on.
En enää muista kauppaa, mutta joku oli ostanut jonkun halvimman mahdollisen tabletin hintaan 69 euroa ja valitteli palautteessaan tyylillä "Ei tämä kyllä ole yhtä sulava kuin iPad, joten annan yhden tähden". Siis sä ostit halpis tabletin ja oletat, että se vastaisi jotain monen sadan euron vehjettä. Vitun urpo!
Sitten on myös niitä, että kun paketti on tullut pari päivää myöhässä niin "Tuli kaksi päivää myöhässä, tuote on hyvä mutta myöhästymisen takia annan kaksi tähteä". Vittu sun tehtävä on arvioida se tuote!

Ostin verkkokauppacomista vuosi sitten tietokoneen ja myyjä tarjos siinä vuoden(vai kahden?) takuuta sillä ehdolla, että kirjoitan jonkun tuotearvostelun verkkosivuillensa. En tätä koskaan, kirjoittanu, mutta ilmeisesti joku pelkkä tyyliin "paska laite" kommentti olis riittäny. Ainakin kun noita kommentteja lukee, niin tuntuu, että tuo takuu houkuttelee ihmisiä kirjoittamaan vain jotain turhaa sinne. Ei mielestäni hyvä. Asialliset arvostelut hukkuvat joukkoon.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Onkohan Spotifyn mainosten määrä lisääntynyt lähiaikoina. Tuntuu, että joka toisen kappaleen jälkeen tulee mainos. Pari päivää sitten kuuntelin musiikkia, kunnes "sponsori tarjosi minulle 30 minuuttia ilman mainoksia". No katsoin mainoksen, vaihdoin soittolistaa ja heti perään tuli toinen 30 sekunnin "sponsorin tarjoama" mainos. En jaksanut enää ja lopetin kuuntelemisen.

Aika hyvin osaavat ärsyttää ilmaisen Spotifyn käyttäjiä. Mieli tekisi ostaa Premium, mutta käytän samat rahat mieluummin johonkin muuhun. Tuntuu, että mainosten määrä on viime aikoina lisääntynyt, ennen mainoksia oli vain 2-3 30 sekunnin mainosta päivässä. Varmaan Spotify haluaa, että ostan Premiumin. Mutta enpä osta, hahaha.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kun tilaa/ostaa jotain ja seuraavana päivänä tuote on merkittävässä alennuksessa...
On muuten joo. Mulla on sellainen paha tapa, että vielä viikkojenkin päästä saatan katsoa, onko ostamani tuotteen hinta laskenut. Vitutuksen määrä korreloi suoraan hinnanpudotuksen kanssa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan Spotifyn mainosten määrä lisääntynyt lähiaikoina. Tuntuu, että joka toisen kappaleen jälkeen tulee mainos. Pari päivää sitten kuuntelin musiikkia, kunnes "sponsori tarjosi minulle 30 minuuttia ilman mainoksia". No katsoin mainoksen, vaihdoin soittolistaa ja heti perään tuli toinen 30 sekunnin "sponsorin tarjoama" mainos. En jaksanut enää ja lopetin kuuntelemisen..

Myös Youtuben mainosmäärät ovat nousseet. Nykyään monissa videoissa joutuu katselemaan kaksi mainosta (ainakin 5 sekuntia) ennen videon alkua. Ärsyttää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Myös Youtuben mainosmäärät ovat nousseet. Nykyään monissa videoissa joutuu katselemaan kaksi mainosta (ainakin 5 sekuntia) ennen videon alkua. Ärsyttää.
Ootko adblockista kuullut?
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Liioiteltu huutomerkkien käyttö lauseiden perässä. Kuten myös g:n käyttö c:n paikalla sanoissa, esim. Craig -> Graig.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Päädyin lukemaan ketjuja kirjautumatta sisään, joten näin siksi nimimerkki Zalmonellan kirjoituksia. Miten joku voi olla noin kujalla, miten yhdys-sanoja kirjoitetaan. Joko sanat on kirjoitettu erik seen tai tarpeettomalla yhdys-viivalla. No, nyt olen taas kirjautunut sisään ja palstan hieno estotoiminto tuo parannusta ärsytykseen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Päädyin lukemaan ketjuja kirjautumatta sisään, joten näin siksi nimimerkki Zalmonellan kirjoituksia. Miten joku voi olla noin kujalla, miten yhdys-sanoja kirjoitetaan. Joko sanat on kirjoitettu erik seen tai tarpeettomalla yhdys-viivalla. No, nyt olen taas kirjautunut sisään ja palstan hieno estotoiminto tuo parannusta ärsytykseen.
Zalmonellahan on aivan mahtava, toivon, että hän kirjoittaa juuri tuolla tavalla mahdollisimman paljon, koska aina kun Zalmonella avaa suunsa, hän aiheuttaa hallaa edustamilleen arvoille ja asioille ja se jos mikä on hyvä asia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Liian hiljaisella äänellä puhuvat ihmiset. En juurikaan pidä Happoradiosta, mutta tällaisinä hetkinä alkaa joskus soimaan päässä Happoradion "Puhu äänellä, jonka kuulen".
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
- Ihmiset jotka eivät vastaa sanoihin "huomenta" tai "hyvää päivää".
- Ketä
- hattu päässä syöjät
- suu auki syöjät
- typerät vasemmistoänkyrät
- cityvihreät, jotka kovasti suojelee luontoa ymmärtämättä siitä mittään. Luultavasti kuolisivat metsään viikossa vaikka saisivat tulitikut, puukon ja ongen matkaan. Pääasia, että saisivat sen viikon ihastella susia, karhuja ja norppia. Uhanalaisella järvilohella ei niin väliä, koska vesivoima on niin "luontoystävällistä"
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen huomannut, että minua alkaa suuresti jurppimaan keskustelupalstoilla yms. yhteyksissä tapahtuva koska-alistuskonjunktion suoranainen raiskaaminen. Tässä yksi malliesimerkki aiheesta "Lahimmat kaverini tekee kaikki ylityot kun on vain mahdollista, koska lapset, talolaina ja kadesta suuhun eletaan." Ei s**tana kuinka vaikeaa ja aikaa vievää olisikaan ollut lisätä yksi verbi ja subjekti tuohon sivulauseeseen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
- cityvihreät, jotka kovasti suojelee luontoa ymmärtämättä siitä mittään. Luultavasti kuolisivat metsään viikossa vaikka saisivat tulitikut, puukon ja ongen matkaan. Pääasia, että saisivat sen viikon ihastella susia, karhuja ja norppia. Uhanalaisella järvilohella ei niin väliä, koska vesivoima on niin "luontoystävällistä"

Eivät kai cityvihreät enää ole vesivoiman puolesta? Ja saa kyllä vähän "lykästää", jotta pääsisi karhua tai sutta ihastelemaan.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Eivät kai cityvihreät enää ole vesivoiman puolesta? Ja saa kyllä vähän "lykästää", jotta pääsisi karhua tai sutta ihastelemaan.

Saatoin vähän karrikoiden heittää. Ynnä kaikki, monet liputtavat täysin kannattamattoman tuulivoiman ja luonnolle kestämättömän vesivoiman puolesta torjuen samalla ydinvoiman. Siihen minä tuossa viittasin. Susista ja karhuista ei näillä hoodeilla ole puutetta, joskaan ei minulle haittaakaan, vaikka yksi nalle viettää varmuudella aikaansa n. 2km säteellä kotiovesta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Juha Sipilän puhetapa.

Suomi öööö on öööö Eurooppa öööö hallitus öööö likviditeetti öööö Ruotsin-malli öööö yritykset öööö työpaikat öööö ulkomaankauppa öööö....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Anssi Ritari. Ei niinkään sen jutut, mutta sen ääni ärsyttää melko perkeleesti.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Se kun annat tietä suojatietä ylittävälle kävelijälle, mutta tämä räplää samalla puhelintaan. Muutaman metrin käveleminen kestää yleensä vähintään puoli minuuttia, kun ei ole minkäänlaista kunnioitusta autoilijaa kohtaan. Itse pyrin ylittämään suojatien kävellen aina mahdollisimman nopeasti, välillä muutaman juoksuaskeleen turvin, jotta autoilijan ei tarvitsisi turhaan pysähtyä pari sekunttia kauemmaksi. Samanlaista pelisilmää ei kuitenkaan kaikilta näköjään löydy. Pakko kai painaa torvea ensi kerralla tai jättää suosiolla tällaiset henkilöt sinne suojatien päähän kököttämään.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Nykypäivän uutiset. Bongaat mielenkiintoisen uutisen, avaat linkin kunnes huomaat, että uutisessa on pienen pieni tekstipätkä ja itse uutinen jota tulit hakemaan on kätketty videon taakse.
 

Nimi Muutettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Nykypäivän uutiset. Bongaat mielenkiintoisen uutisen, avaat linkin kunnes huomaat, että uutisessa on pienen pieni tekstipätkä ja itse uutinen jota tulit hakemaan on kätketty videon taakse.

Näin on! Ja sitten siihen videon alkuun on kerätty kymmenen mainosta, jotka ovat toisistaan riippumattomia ja sama mainos saattaa näkyä kolmekin kertaa putkeen. Muutenkin puhelimella uutisia selatessa nämä videouutiset on hankalia ja ennenkaikkea ärsyttäviä.
 

A Siente

Jäsen
Se kun laitetaan viestiä jossa sanotaan et tullaan parin viikon päästä käymään, vai onko sulla jotain muuta? Ensinnäkin oletan sen parin viikon olevan kaksi viikkoa, mutta näin se ei usein kuitenkaan ole. Se saattaa hyvinkin olla ensi viikolla tai kolmen viikon päästä. Miksi ei voi vaan sanoa tarkkaa päivää kun ajattelee tulevansa kylään. Sit viel kysytään vai onko sulla jotain muuta. No en vittu tiedä kun et sanonut sitä tarkkaa päivää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös