Piti pestä kädet vielä toiseen kertaan?Julkiset vessat joissa saa vain yksittäisiä vessapaperiarkkeja. Piti valittaa tästä jo aiemmin mutta unohtui perhana.
Piti pestä kädet vielä toiseen kertaan?Julkiset vessat joissa saa vain yksittäisiä vessapaperiarkkeja. Piti valittaa tästä jo aiemmin mutta unohtui perhana.
Tämä on kyllä pistänyt itsellänikin silmään. Nämä tulevat autokauppiaat ovat valloittaneet kauppakeskukset, ja heidän välttelemisestään on tullut yksi osa kauppareissuja. Todella ärsyttävän oloisia hessuja suurin osa, puhumattakaan heidän esittämistään tarjouksista.Kauppakeskuksissa seisovien liittymä/sähkönkauppaajien vaatetus ja olemus. On reikäistä kivipestyä farkkua, rentoa pikeetä ja tennaria sekä Thaimaan-lomalta hankittu rusketus ja joku helvetin kansio reippaasti kädessä. Siinä sitten jutellaan reippaan näköisinä toisen samanlaisen molopään kanssa. Vittu että tekisi mieli lyödä niitä aina ohi mennessä.
Juuri myös tämä, ajattelin itte tulla heti matsin jälkee purkamaan ajatuksia samaisesta selostajasta, ja myös monista hänen kaltaisistaan henkilöistä, ja sen myös teen. Kyseessä ei ole minulle tyypillinen selostajan ajojahti.TV2:ssa on äänessä uuden sukupolven Matti Kyllönen, joka selostaa katsojille, mitä kilpailija ajattelee
Mikä VITTU näitä tiettyjä ihmisiä oikein vaivaa?
Mä kävin tänään juttelemassa mukavia ja väännättämässä tota mun polveani ehkä joku 20min. Siitä pieni siirtymä parturin tuolille, jossa aikaa vierähti noin 30min. Toisin sanoen mulla oli puhelin äänettömänä yhteensä ehkä noin tunnin. Mä olin perseelleni lentää parturista lähtiessäni, kun näin puhelimen näytössä tekstin "6 missed calls" - kaikki vielä yhdestä ja samasta numerosta.
Mitä oikeasti liikkuu ihmisen päässä, joka kuudennen kerran valitsee saman numeron tunnin sisään?
Ajatteleeko se oikeasti, että "viidellä edelliskerralla se ei vastannut, mutta kyllä se NYT varmaan vastaa!"? Voiko joku oikeasti olla noin saatanan tyhmä? Puhelun tarkoitushan on saada joku ihminen kiinni, puhua hänen kanssaan tai saattaa joku asia hänen tietoonsa. Jos henkilö ei ole vastannut puhelimeensa 13:38, 13:43, 13:57, 14:12, 14:23, niin eikö se jo kerro siitä, että tavoitellulla henkilöllä on jotain sellaista tekemistä, että hän ei voi vastata puhelimeensa? Kuinka se 14:31 soitettu vielä yksi puhelu muuttaisi tilannetta?
Miksi se on joillekin ihmisille niin saatanan vaikeata soittaa kerran => jos ei vastausta => vaikka tekstiviesti asiasta ja odottaa sitä vastapuhelua?
Mikä VITTU näitä tiettyjä ihmisiä oikein vaivaa?
Etkös nyt hieman liioittele? Kyllä itsellänikin on kolmatta sataa kaveria Facebookissa, mutta kyllä sitä päivittäin tulee oltua joko koulussa, töissä, harrastuksissa tai vaikkapa em. parturissa montakin tuntia putkeen puhelin kokonaan äänettömällä, joskus mökillä saattaa jäädä koko luuri sisälle kalareissun ajaksi. Ei ole ainakaan vielä Gestapo tullut perään, vaikka toisinaan siellä onkin muutama viesti odottamassa.Jos vielä johonkin helvetin somepaskaan liittyisi eikä vastaisi vaikkapa vuorokauteen, niin jo olisi varmasti FBI, CIA, Gestapo ja NKVD perässä kun pakkohan mulle on jotain ollu tapahtua tai oon vähintäänkin maanpaossa miestaposta ynnä muista perkelyyksistä.
Postipaketti!Nyt on melkeinpä pakko kysyä, että mikä oli soittajan asia?
Mulle ei nyt ihan heti tule mieleen niin tärkeätä asiaa, minkä johdosta mä soittaisin kenellekään kuutta kertaa tunnin sisällä.Ihmettelen ja ärsyynnyn toki itsekin, että tekstiviestin tms. sijasta yritetään vain ja ainoastaan soittaa, mutta kyllä sitä joskus voi olla ihan oikeasti tärkeääkin asiaa.
Tämä, on se kumma kun ei saa edes kaupassa käydä ilman ettei joku spede ala myymään jotain netti- / puhelinliittymää. Kyseessä Elisan liike Porissa.Kauppakeskuksissa seisovien liittymä/sähkönkauppaajien vaatetus ja olemus. On reikäistä kivipestyä farkkua, rentoa pikeetä ja tennaria sekä Thaimaan-lomalta hankittu rusketus ja joku helvetin kansio reippaasti kädessä. Siinä sitten jutellaan reippaan näköisinä toisen samanlaisen molopään kanssa. Vittu että tekisi mieli lyödä niitä aina ohi mennessä.
Pitäiskö sen jätkän arvata tää kaikki pelkästään siitä ettet vastaa? Sen kaverin silmissähän tilanne meni niin, että hän lämmitteli baari-illan ajan yhtä kivannäköistä mimmia, jolta lopulta sai sitten numeron, joten jonkinlaista vastakaikua voisi olla tulossa. Sitten se nainen vetää täydellisen radiohiljaisuuden ja haukkuu netissä.Ei todellakaan kiinnosta vastata kyseiselle tyypille, kun meillä on niin paljon samoja tuttuja. Ja jos vaikka olisikin kiinnostanut, niin tuollaisen rämpyttämisen jälkeen ei enää varmasti kiinnostaisi!
Välillä saa raivon partaalle lukea ihmisten tuotearvioita erilaisten ostostensa perään. Nykyään melkeinpä kaikilla kauppapaikoilla voi antaa tähtiä ja kirjoittaa omat kommenttinsa tuotteesta mikä on hyvä juttu kyllä. Näkee tuotteiden saadun keskiarvon ja lukea plussia ja miinuksia. Välillä vain tulee sellaisia klassikoita vastaan, että tekisi mieli kysyä kirjoittajalta kuinka helvetin tyhmä tämä on.
En enää muista kauppaa, mutta joku oli ostanut jonkun halvimman mahdollisen tabletin hintaan 69 euroa ja valitteli palautteessaan tyylillä "Ei tämä kyllä ole yhtä sulava kuin iPad, joten annan yhden tähden". Siis sä ostit halpis tabletin ja oletat, että se vastaisi jotain monen sadan euron vehjettä. Vitun urpo!
Sitten on myös niitä, että kun paketti on tullut pari päivää myöhässä niin "Tuli kaksi päivää myöhässä, tuote on hyvä mutta myöhästymisen takia annan kaksi tähteä". Vittu sun tehtävä on arvioida se tuote!
On muuten joo. Mulla on sellainen paha tapa, että vielä viikkojenkin päästä saatan katsoa, onko ostamani tuotteen hinta laskenut. Vitutuksen määrä korreloi suoraan hinnanpudotuksen kanssa.Kun tilaa/ostaa jotain ja seuraavana päivänä tuote on merkittävässä alennuksessa...
Onkohan Spotifyn mainosten määrä lisääntynyt lähiaikoina. Tuntuu, että joka toisen kappaleen jälkeen tulee mainos. Pari päivää sitten kuuntelin musiikkia, kunnes "sponsori tarjosi minulle 30 minuuttia ilman mainoksia". No katsoin mainoksen, vaihdoin soittolistaa ja heti perään tuli toinen 30 sekunnin "sponsorin tarjoama" mainos. En jaksanut enää ja lopetin kuuntelemisen..