Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 925 666
  • 6 160

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPa ahdistelee jollain sidosryhmäkyselyllä - tulee sähköpostiin muistutuksia parin päivän välein. Mielenkiintoista sikäli, että olen käynyt KalPan kotimatsissa tasan kerran, eikä se ollut edes tällä kaudella. Mielipiteeni on varmaan arvokas.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Youtuben mainokset.
Kokeile googlata Adblock tai onhan niitä muitakin ehkäisyvälineitä.
Tänään (tai itse asiassa eilen) oli ensimmäinen kerta, kun YouTube puski mulle mainoksia Adblockista huolimatta. Päivitykset ovat (pitäisi olla?) kunnossa, mutta siitä huolimatta jotain paskaa sieltä vain tuli ennen varsinaisia videopätkiä.

EDIT: mainos tuli siis Chromella. Firefoxilla en moista ole huomannut. Voiko noissa Adblockeissa olla niin paljoa selainkohtaisia eroja?
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Se, että ihmiset kusee metron hisseihin.

Menee mun ymmärryksen ohi. Kuskaa nyt vittu vaikka portaisiin! Siellä on enemmän lääniä ja haju ei eskaloidu samalla tavalla. Kaikista paras ratkaisu olisi tietysti se, että kustais vessaan.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se, että ihmiset kusee metron hisseihin.

Menee mun ymmärryksen ohi. Kuskaa nyt vittu vaikka portaisiin! Siellä on enemmän lääniä ja haju ei eskaloidu samalla tavalla. Kaikista paras ratkaisu olisi tietysti se, että kustais vessaan.

Jos minä haluaisin vittuillakseni kusta johonkin, niin suljettu paikka olisi juurikin paras hajun kannalta. Ja sitäpaitsi hissin saa pysäytettyä tarpeiden ajaksi. On se pieni hetki, pieni pala rauhaa. Noin niiku vois ajatel. Emmää mut tiäksää...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Valitetaan taas pienestä.

En ole koskaan pitänyt siitä, että tv-kanava kehuu omia ohjelmiaan tai jääkiekkojoukkue omia hankintojaan kuten TPS:n tiedotteessa tänä aamuna.

TPS:lle kovia vahvistuksia tulevan kauden joukkueeseen - TPS

Tietenkin seuran pitää saada positiivista huomiota media ja sidosryhmät mielessä, mutta minusta tällaiset adjektiivit pitäisi jättää kokonaan kriitikoille. Esimerkiksi, kun MTV kehuu uutta sarjaansa katsojamenestykseksi ja muilla ylistävillä adjektiiveilla, lopahtaa meikäläisen mielenkiinto ohjelmaan saman tien.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ketjunavaukset Liigan sopimusten varmistuttua tähän tyyliin:

"Matti Meikäläinen Joukkueeseen!"

Ainoa mikä noissa vituttaa, on se kun loppuun pitää lisätä huutomerkki. Miksi sitä nyt helvetti soikoon pitää korostaa tuolla tavalla? Millä kriteereillä pelaaja saa huutomerkkiotsikon omaan nimikkoketjuunsa?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Valitetaan taas pienestä.

En ole koskaan pitänyt siitä, että tv-kanava kehuu omia ohjelmiaan tai jääkiekkojoukkue omia hankintojaan kuten TPS:n tiedotteessa tänä aamuna.

TPS:lle kovia vahvistuksia tulevan kauden joukkueeseen - TPS

Tietenkin seuran pitää saada positiivista huomiota media ja sidosryhmät mielessä, mutta minusta tällaiset adjektiivit pitäisi jättää kokonaan kriitikoille. Esimerkiksi, kun MTV kehuu uutta sarjaansa katsojamenestykseksi ja muilla ylistävillä adjektiiveilla, lopahtaa meikäläisen mielenkiinto ohjelmaan saman tien.

Twitterissä on erityisen yleinen ja ärsyttävä ilmiö se, kun toimittajat sopimuksen tultua julki laittavat twiitin: Meidän lehti, tv-kanava tms. tiedotti tästä siirrosta ensimmäisenä! Sekin vielä menisi, mutta kun sitten kaikki muut saman median palveluksessa olevat twiittaavat vielä uudelleen sen saman.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Minua vituttaa enemmän ne "Olisi kelvannut meillekin" -viestit, joita noissa ketjuissa on yleensä varsin runsaasti.

Ja samaa teemaa: Siirtohuhuketjuissa käytetään jatkuvasti fraasia "toteutuessaan erinomainen hankinta". Toteutuessaan? Kai se nyt on itsestäänselvä asia että herra X:n hankinta ei ole erinomainen jos se ei edes toteudu.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Pisteen puuttuminen päivämääristä. Koko ajan tulee vastaan päivämääriä kirjoitettuna 6.5 tai 24.12 jne. Opetelkaa saatana!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällaiset viestit.

Eli siis ot:sta valittaminen juurikin jossain huhuketjun tapaisessa, sekalaisessa jättiketjussa. Ärsytystä lisää vielä se, että valitusviesteissä itsessään harvoin on niitä helvetin, perään huudeltuja huhuja.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Työpaikka kyttärit. Ei saatana. Täytyy olla hemmetinmoinen työntekijä että on varaa arvostella ja kyttäillä mitä muut tekevät. Ei kertakaikkiaan jaksa edes ymmärtää miten jollain on AIKAA vilkuilla muiden hommia ja juosta kielimään niistä pomolle. Toivottavasti kopsahtaa joskus omaan nilkkaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Työpaikka kyttärit. Ei saatana. ...kielimään niistä pomolle. Toivottavasti kopsahtaa joskus omaan nilkkaan.

Joo. Mut onneks useimmat pomot kyllä tietää nää tyypit. Samat kun kaikkein suurimmalla äänellä protestoi ja vähiten aina tekee. Mullakin varmaan 60 tuntia plussaa niin jo vain pomo tiesi et olen lähteny kolmelta! :D O ou.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Leijonien otteluiden kuvottavan puolueellinen selostus. Nuorten kisojenkin finaali oli pakko katsoa TSN:n lähetyksenä, kun ei yksinkertaisesti pystynyt kuuntelemaan Taivaista.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
NHL-osioon availlaan jo pudonneiden joukkueiden ensi kauden ketjuja. Nyt siellä menee siis tämän ja ensi vuoden ketjut sekaisin ja muutenkaan en pidä siitä, että availlaan uusia ketjuja, kun kausi on vielä käynnissä. Eikö sitä oikeasti voi odottaa siihen asti, että joku joukkue sitä pyttyä nostelee ja avata sitten sen seuraavan kauden ketjun?
 

lihaani

Jäsen
Leijonien otteluiden kuvottavan puolueellinen selostus. Nuorten kisojenkin finaali oli pakko katsoa TSN:n lähetyksenä, kun ei yksinkertaisesti pystynyt kuuntelemaan Taivaista.


Mainitse yksi maa, jossa isänmaan ja vastustajan joukkueen välistä ottelua selostaa puolueeton selostaja!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
NHL-osioon availlaan jo pudonneiden joukkueiden ensi kauden ketjuja. Nyt siellä menee siis tämän ja ensi vuoden ketjut sekaisin ja muutenkaan en pidä siitä, että availlaan uusia ketjuja, kun kausi on vielä käynnissä. Eikö sitä oikeasti voi odottaa siihen asti, että joku joukkue sitä pyttyä nostelee ja avata sitten sen seuraavan kauden ketjun?

Kaikki eivät välttämättä jaksa tihrustaa meneillään olevia pelejä, jos ja kun oma joukkue on jo kesälaitumilla. Toisten joukkueiden kausi meni enemmän tai vähemmän päin prinkkalaa, joten unohtaakseen menneen kauden ja sen mukanaan tuomat surut ja ilot on mukavampaa suunnata katse tulevaisuuteen. Henk.kohtaisesti minua eivät häiritse yhtään ketjunavaukset niille joukkueille, jotka eivät enää Stanley Cupista taistele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös