Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 973 253
  • 6 425

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ostin liian pieniä biojätepusseja. Noh, kyllähän noitakin käyttää, mutta kun se astia mihin olen tavannut niitä laittaa on aika paljon isompi kuin nuo pussit niin pitää keksiä joku muu missä niitä pitää. Tai sitten myöntää tappionsa ja hakee niitä oikean kokoisia kunhan muistaa.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ärsyttää, kun joku pysäköi kadunvarsiparkkiin siten, että vaikkapa ensimmäiseen mahdolliseen kohtaan, vaikkapa suojatien jälkeen, jätetään 2,5metriä käyttämättä.

Joko ei tunneta liikennesääntöjä tai ei vaan välitetä paskan vertaa yleisesestä, yhteisestä edusta. En tiedä kumpi on pahempi.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
IT-puolen tyypit. Mä en KOSKAAN ymmärrä mistä on kyse, en koskaan. Puhutaan niin täysin eri kieltä, miten voikin olla niin. Aina ihan kammottavaa mennä jonkun it-ongelman kanssa pyytämään jelppiä, kun ollaan kuin eri planeetoilta.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihmisten epäselvä käsiala kirjeissä tai korteissa, postinumeron kirjaamisen unohtaminen joko vahingossa tai tahallaan sekä käsinkirjoitetut tekstit "tämä henkilö ei asu tässä osoitteessa". En syytä niitä henkilöitä, jotka ovat joutuneet siihen epäkiitolliseen asemaan, että heidän asuntoonsa tulee sen edellisen asukkaan kirjeitä tai postia, vaan nimenomaan sitä edellistä asukasta, joka laiskuuttaan tai tietämättömyyttään ei ole aikanaan tehnyt muuttoilmoitusta. On toki mahdollista, että pieni osa noista tyypeistä on itse kirjoittanut tuollaisen tekstin saamaansa karhukirjeeseen, koska ihminen on sellainen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmisten epäselvä käsiala kirjeissä tai korteissa, postinumeron kirjaamisen unohtaminen joko vahingossa tai tahallaan sekä käsinkirjoitetut tekstit "tämä henkilö ei asu tässä osoitteessa". En syytä niitä henkilöitä, jotka ovat joutuneet siihen epäkiitolliseen asemaan, että heidän asuntoonsa tulee sen edellisen asukkaan kirjeitä tai postia, vaan nimenomaan sitä edellistä asukasta, joka laiskuuttaan tai tietämättömyyttään ei ole aikanaan tehnyt muuttoilmoitusta. On toki mahdollista, että pieni osa noista tyypeistä on itse kirjoittanut tuollaisen tekstin saamaansa karhukirjeeseen, koska ihminen on sellainen.
No on meillekin tullut väliaikaiseen asuntoon kuolinpesän postia. Ihmettelen, miksi hitossa kuolinpesän osoitteena on kuolleen osoite eikä jonkun perillisen osoite. Meillä ainakin kuolinpesän osoitteeksi on laitettu jonkun perillisen osoite.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miten nuo palovaroittimet on pystytty tekemään niin, että ne aina alkavat vinkumaan patterin loppumisesta aamuyöstä? Niissä ei pitäisi olla kelloa mutta silti kukaan koskaan ei ole kuullut hälyttimestä, jonka patteri on loppunut päivällä. Korkeintaan kerrostalossa naapurissa silloin, kun naapuri on kolme viikkoa poissa kotoa.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten nuo palovaroittimet on pystytty tekemään niin, että ne aina alkavat vinkumaan patterin loppumisesta aamuyöstä? Niissä ei pitäisi olla kelloa mutta silti kukaan koskaan ei ole kuullut hälyttimestä, jonka patteri on loppunut päivällä. Korkeintaan kerrostalossa naapurissa silloin, kun naapuri on kolme viikkoa poissa kotoa.
Meillä on tasan kerran loppunut patteri iltapäivällä, vaimon kanssa ihmeteltiin että mitä on tämä noituus.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Whats app -ääniviestit. Mitä helvettiä? Miksi sellaisia pitää sinne sanella?
Pari kamua itekkin sendii niitä mulle vaikka olen sanonut, että en ala kuuntelemaan, jollet osaa kirjoittaa niin eipä sinulla mitään asiaakaan ole.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pari kamua itekkin sendii niitä mulle vaikka olen sanonut, että en ala kuuntelemaan, jollet osaa kirjoittaa niin eipä sinulla mitään asiaakaan ole.
Ne on teineille, joille on cringee soittaa jollekin boomeri-puhelu (ja se puhelin on äänettömällä joka tapauksessa) mutta asiaa on liikaa, että ei jaksa naputellakaan. Jos täysi-ikäinen lähtettää noita niin voi jättää hyvin kuuntelematta.

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Kun menee erään peruslounasmestan sivuille katsomaan lounaslistaa, niin sivun oikea reuna täyttyy viidestä pop up -ikkunasta. Oikeaan yläkulmaan aukeaa pienehkö neliö, jossa sanotaan, että paikka tarjoaa lounaita sekä järjestää tapahtumia. Sen alle pienet suorakulmat, joissa linkit lounaslistaan ja tapahtumajärjestämiseen. Sen alle aukeaa automaattisesti pyörimään joku video (onneksi ei sentään äänet vakiona päällä). Sen alla vielä pieni asiakaspalveluchat-pallo, joka joskus vilkuttaa punaista ihan kuin joku lounaspaikasta chättäilisi kanssani. Koko oikea reuna on siis täynnä näitä täysin tarpeettomia tilpehöörejä. 99% sivun käyttäjistä tuskin käyttää sivustoa missään muussa tarkoituksessa kuin yksinkertaisesti tarkastamaan lounaslistan ja muutkin varmaan osaisi lukea sen verran, että löytää itse jos informaatio muutoin on selvästi esillä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Matthew Tkachukin tyyli roikottaa hammassuojia suun ulkopuolella. Koripallon puolella Steph Curry taitaa harrastaa samaa. Either way näyttää harvinaisen tyhmältä.

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Whats app -ääniviestit. Mitä helvettiä? Miksi sellaisia pitää sinne sanella?
Vaimo harrastaa nuita ja ovat erittäin ärsyttäviä. Varsinkin kun minä alan aina vastailemaan siihen viestiin puhumalla takasin. Viimeksi meni jotenkin näin. Vaimo. - Joo minä pääsen töistä ehkä siinä 15.30, mennäänkö samalla kyydillä kotiin. Minä - joo mennään vaan. kun vaimo jatkaa. - niin ja jäikös kotiin mitään ruokaa? vai käydäänkö kaupassa. Minä -Tais sinne jotain jäädä mutta käydään vaan niin ei huomenna tarvii käydä. Sitten hakkaan päätä seinään että eihän soittanukkaan minulle vaan tämä on se helevetin ääniviesti

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Puoli Seitsemän -ohjelma. On niin hyvä ja ihanan hullu meininki alati siellä! Jo pelkkä tunnari saa ärsyyntymään. Ja kun ootan klo 18 uutisten jälkeen tulevia paikallisuutisia, ja siinäkin välissä tulee parin minuutin ennakkopätkä ohjelmasta - hyi!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lounaspaikat joissa ei ole tarjolla erillisiä (pienempiä) lautasia salaatille (vain isoja ruokalautasia). Olen sillä tavalla "hassu" että en pidä siitä että lämmin ruoka koskettaa salaattia. Jos maksan 12-15 € ruuasta niin toivoisin todella ettei minun tarvitse työntää salaattia ja lämmintä ruokaa samalle lautaselle tai ottaa kahta isoa lautasta. Myös tarjottimien puuttuminen ärsyttää kun pitää ravata erikseen hakemassa ruuat, juomat, leivät yms... No tuleepahan askelia päivään.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Olen sillä tavalla "hassu" että en pidä siitä että lämmin ruoka koskettaa salaattia.
Mä en voi mitenkään huolia kuumaa lasia kylmälle juomalle. Usein lasit ovat juuri koneesta tulleita, ja minusta se on ihan kamalaa. Eikä oikein voi juomalaseja kosketellakaan, joten pitää temppuilla jostain takarivin alimmasta kerroksesta se lasi. Joo. Vaikeaa on.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Postinumeron unohtaminen kirjekuoresta / joulukortista ja toisinaan myös kokonaisen osoitteen unohtaminen. "Perhe Järvinen" jostain perkeleen Oulusta tuskin saa kirjettä tai joulukorttia ajoissa, jos heille osoitetussa kirjeessä tai joulukortissa lukee vain perheenjäsenten nimet sekä kaupungin nimi.
Tänäänkin tuli käsiteltyä kymmeniä joulukortteja ja kirjeitä, joista puuttui postinumero. Pelkkä kadunnimi ei riitä, vaan postikeskuksessa olevat koneet tarvitsevat enemmän tietoa, jotta posti pääsee oikeaan osoitteeseen. Yrittäkää ihmiset edes rustata ne muutamat numerot siihen korttiin.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Postinumeron unohtaminen kirjekuoresta / joulukortista ja toisinaan myös kokonaisen osoitteen unohtaminen. "Perhe Järvinen" jostain perkeleen Oulusta tuskin saa kirjettä tai joulukorttia ajoissa, jos heille osoitetussa kirjeessä tai joulukortissa lukee vain perheenjäsenten nimet sekä kaupungin nimi.
Tänäänkin tuli käsiteltyä kymmeniä joulukortteja ja kirjeitä, joista puuttui postinumero. Pelkkä kadunnimi ei riitä, vaan postikeskuksessa olevat koneet tarvitsevat enemmän tietoa, jotta posti pääsee oikeaan osoitteeseen. Yrittäkää ihmiset edes rustata ne muutamat numerot siihen korttiin.
Paitsi Turusta löytyy yksi herrasmies jonka postin osaa jokainen laijittelukone lajitella pelkän nimen tai jopa lempinimen perusteella. Take my word!!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuo maksullinen microsoft 365 ohjelmapaketti, johon kuuluu Excelliä, Wordia sun muuta. Melko usein pientä häikkää toimivuudessa vaikka tuosta maksaakin sen seitsemän euroa per kuukausi. Tosin nyt on menossa ilmaiskuukaudet.

Olen jopa miettinyt ohjelmistosta luopumista koska en käytä tuosta paketista juurikaan muuta kuin Excelliä ja käytän sitä oman talouden seurantaan. Voisihan tuota perinteiselläkin tavalla eli viholla ja kynällä seurata.

Glove

Jäsen
Tuo maksullinen microsoft 365 ohjelmapaketti, johon kuuluu Excelliä, Wordia sun muuta. Melko usein pientä häikkää toimivuudessa vaikka tuosta maksaakin sen seitsemän euroa per kuukausi. Tosin nyt on menossa ilmaiskuukaudet.

Olen jopa miettinyt ohjelmistosta luopumista koska en käytä tuosta paketista juurikaan muuta kuin Excelliä ja käytän sitä oman talouden seurantaan. Voisihan tuota perinteiselläkin tavalla eli viholla ja kynällä seurata.
Onhan noita ilmaisia ohjelmia, vaikka OpenOffice.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy