Kyllä! 99% käytän palstaa luurilla, joten nakkisormet ampuvat usein LAINAA-kohtaan.Kun painat täällä vahingossa LAINAA nappulaa.
Onko juuri tämä sitä sumeaa logiikkaa, mitä pesuohjelmissa kerrotaan käytettävän?Ihmettelen jos tätä ei ole aiemmin mainittu useampaan kertaan, mutta laitetaan nyt vielä. Eli pesukoneessa se hemmetin pesuajan näyttö. Menin 10 min sitten katsomaan paljonko on jäljellä, ja siinä luki 5 min. Nyt kun menin uudestaan katsomaan, niin edelleen luki 5 min.
Mikä hemmetin järki koko näytöllä on jos se ei näytä kuinka kauan se ohjelma oikeasti kestää?
Me ollaan niin saksalaisia, että helpompi lausua f:llä.Eräs asia johon itsekin ennen syyllistyin: joku ilmoittaa saavansa hyvät fibat jostain. Ne on vibat v:llä, ei f:llä.
Eihän ne enkuksikaan oo good fibes...
Se on pesufati ja folkswagen.Me ollaan niin saksalaisia, että helpompi lausua f:llä.
Sortsi, vorssalaisittain se on pesofati.Se on pesufati
Fitut.Se on pesufati ja folkswagen.
Eikös nuo viipaloidut juustot ole kilohinnaltaan ihan sairaan kalliita? Juustohöylä jostain kirpparilta vaikka 50snt. hintaan ja ostat juustot jatkossa könttinä.K-Supermarketeissa myytävät pienet juustoviipalepakkaukset, jotka ovat Pirkka-tarralla varustettuja.
Hintaa noilla pakkauksilla on saman verran kuin S-Marketeissa ja Prismoissa myytävissä paketeissa, mutta viipaleiden koot ovat naurettavan pieniä neliöitä. Toki niiden koossa on tapahtunut kehitystä, koska vielä jokunen viikko sitten ne olivat kolmisen senttiä leveitä ja suunnilleen kahdeksan senttiä pitkiä liuskoja, joista ei paljoa iloa tullut.
Aika ankeeta on kyllä. Ei maistu ei.Tuo pimeys tuolla ulkona. Ja kello on vasta vähän yli 18.
Tämä on asia joka toistuu melkein joka kerta jollain tavalla, kun olemme isommalla kaveriporukalla lähdössä johonkin reissuun ja matkasuunnitelmia tehdään.
Kun kysyy mielipidettä asiaan X, niin hyvin usein saat vastaukseksi pelkän hiljaisuuden tai sitten jonkun epämääräisen vastauksen. Myönnän, että olen itsekin turhan kärsimätön, ja ymmärrän sen että ei ihmiset aina siltä hetkeltä pysty linjaamaan asioita. Olen vaan semmoinen, että minua ärsyttää kaikki "ehkä" "en tiedä" "katellaan" vastaukset. Tai etenkin se, että ei tule vastausta ollenkaan. Olen huomannut, että ei noissa isoissa whatsapp-ryhmissä kannata useinkaan asioita sopia, vaan kysyy ihmiseltä ihan suoraan itseltään, jos haluaa jonkun selkeän vastauksen asiaan.
Kaikkien suunnitelmien tekeminen olisi niin paljon iisimpää, kun vastaukset olisi vaan ihan yksinkertaisesti "kyllä" tai "ei. Ei luulisi ison vaivan olevan.
Kaikkiahan tämä ei koske, mutta joidenkin kanssa tämä kommunikointi on hankalampaa.
Näin se on hyvä tehdä.Sen verran olen oppinut että jos jotain tällaista järjestää niin kaveriporukalle on jätettävä vaihtoehdot "kyllä" tai "ei" siten että paikka ja aika (+hinta yms) on valmiiksi päätettynä sekä mahdollinen ilmoittautumisaika.
Myöhästelijät ja ihmettelijät ovat sitten ilman.
Mä opin jossain vaiheessa aiempaa nörttiuraani sen, että asiakkaalta ei kannata kysyä, milloin saan tehdä jonkun tietoliikenteeseen liittyvän pienen muutoksen. Vastaus oli aina tyyppiä "la-su klo 02.00 ei haittais". Sitten vaihdoin sen kyssärin, teenkö huomenna klo 12 vai 13 - "joo, 12 on hyvä, kun jengi on syömässä".Sen verran olen oppinut että jos jotain tällaista järjestää niin kaveriporukalle on jätettävä vaihtoehdot "kyllä" tai "ei" siten että paikka ja aika (+hinta yms) on valmiiksi päätettynä sekä mahdollinen ilmoittautumisaika.
Myöhästelijät ja ihmettelijät ovat sitten ilman.
Ei tarvitse edes liittyä tietotekniikkaan. Paras keino saada asiakkaalta nopeasti vastaus on ilmoittaa että teemme näin silloin ja silloin. Kysymällä sitä vastausta ei saa tai jos saakin niin hitaasti.Mä opin jossain vaiheessa aiempaa nörttiuraani sen, että asiakkaalta ei kannata kysyä, milloin saan tehdä jonkun tietoliikenteeseen liittyvän pienen muutoksen. Vastaus oli aina tyyppiä "la-su klo 02.00 ei haittais". Sitten vaihdoin sen kyssärin, teenkö huomenna klo 12 vai 13 - "joo, 12 on hyvä, kun jengi on syömässä".