Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 974 362
  • 6 430

Glove

Jäsen
Työpaikan ilmastoinnin ohjausyksikön piipitys. Toki sen saa pois kun käy kuittaamassa hälytyksen, mutta kun se alkaa viimeistään viiden minuutin päästä uudelleen. Huoltomieskin käynyt sitä katsomassa, mutta ei se sille mitään osannut tehdä.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Meillä on toimistolla joku it-huone (en tiedä mikä se on, mutta se it-puolen epäsosiaalinen mörkö siellä aina välillä möyryää), josta kuuluu säännöllisesti erittäin kovaa "PIIP". Hulluksihan siellä tulee, siksi tätäkin (työajalla) kotoa käsin naputan. Käsin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lidlillä on tarjoushinnat ja sitten vielä vähän alemmat hinnat Lidl plus- asiakkaille. Joka tarjouksessa...
Ja Tokmannin tarjoualehdessä tuntuu olevan suurin osa klubin jäsenille.
Liity, liity, liity... No hitto en.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lidlillä on tarjoushinnat ja sitten vielä vähän alemmat hinnat Lidl plus- asiakkaille. Joka tarjouksessa...
Ja Tokmannin tarjoualehdessä tuntuu olevan suurin osa klubin jäsenille.
Liity, liity, liity... No hitto en.
Havainnot näistä: Lidlin +-asiakkuus ei ole johtanut viesti- tai sähköpostitulvaan, mutta Tokmannin klubijäsenyys on.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi kaikki hyvät jutut kasautuvat yhteen iltaan? Tänään on Bernard Butlerin keikka, kaverin kirjajulkkarit ja Kaakon derby Lappeenrannassa. Luonnollisesti noista ehtii vain yhteen, kun ovat ajallisesti ihan päällekkäin, ja se on nyt väkisin Bernard Butler. Positiivinen ongelmahan tämä on, mutta kun paljon on niitäkin iltoja, jolloin ei tapahdu yhtikäs mitään.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Positiivinen ongelmahan tämä on, mutta kun paljon on niitäkin iltoja, jolloin ei tapahdu yhtikäs mitään.
No, höh!
Meilläpä on lennellyt yks kärpänen täällä sisällä monena iltana ja kerran se melkein istahti mun pääni päälle... Kylläpä muuten jänskätti.

...etteikö muka tapahdu mitään...

Glove

Jäsen
No, höh!
Meilläpä on lennellyt yks kärpänen täällä sisällä monena iltana ja kerran se melkein istahti mun pääni päälle... Kylläpä muuten jänskätti.

...etteikö muka tapahdu mitään...
Minua häiritsee myös kärpänen. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi ja hitaaksi kun en saa sitä tapettua.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minua häiritsee myös kärpänen. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi ja hitaaksi kun en saa sitä tapettua.
Meillä pyöri aika monta päivää kärpänen. Yritettiin ensin vähän listiä sitä, mutta kun oli niin sitkeä, niin mietittiin, että pörrätköön aikansa. Välillä se oli jossain hiljaa ja sitten taas tykkäsi lennellä. Ei jaksettu alkaa sitä jahtaamaan niin sekin tyytyi olemaan suhteellisen iisisti. Mies kertoi eilen, että kun hän tuli kotiin niin samalla oven avauksella kärpänen lensi ulos. Se peijooni kyllästyi ilmeisesti meihin.

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Enpä taaskaan keksinyt työhakemukseen mitään kovin järkevää kirjoitettavaa, joten jäänee tuokin paikkaa haaveeksi. Millonhan sitä oppisi, kun ei ole vielä oppinut? Haastattelut minä olen kyllä yleensä klaarannut, kun vain kerran haastatteluun päästyä on tullut huti. Mutta pitäs sinne haastateluun päästä ensin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Meillä pyöri aika monta päivää kärpänen. Yritettiin ensin vähän listiä sitä, mutta kun oli niin sitkeä, niin mietittiin, että pörrätköön aikansa. Välillä se oli jossain hiljaa ja sitten taas tykkäsi lennellä. Ei jaksettu alkaa sitä jahtaamaan niin sekin tyytyi olemaan suhteellisen iisisti. Mies kertoi eilen, että kun hän tuli kotiin niin samalla oven avauksella kärpänen lensi ulos. Se peijooni kyllästyi ilmeisesti meihin.
Mä taidan olla parempi isäntä kun samanlainen tilanne joskus ja annoin sit istua tietokoneen näytön päällä loppuelämänsä, voi sanoa, että meistä tuli melkein ystäviä...

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Muutos IFK-paidan KOFF-logossa.
No jo on pienet ärsytyksen aiheet :) Pelicansilla sentään meni koko kuosi uusiksi ja muutos ei ollut varsinaisesti parempaan suuntaan.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun pankkikortti ei suostu toimimaan jossain lukijassa. Kiva siinä on aina selitellä että kyllä siellä tilillä on sen verran rahaa että sais tän noin 12 euron lounaan kuitattua.

Kerran olen jo kortin vaihtanut, mutta eipä toi hirveesti asiaan ole muutosta tuonut. En tiedä onko Nordea vaihtanut jotain kortin valmistajaa kun tässä viimesen parin vuoden aikana tällaiset hetket on yleistyneet.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yskä...
Saatana, olen nyt reilut kaksi viikkoa yskinyt satunnaisesti. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Yöt on onneksi olleet hyviä ja olen saanut nukuttua. Nyt tilanne on pahentunut ja tänään olen yskinyt lähes jatkuvasti. Ja nenäkin on tukkoinen. Ehkä pitää sairastua kunnolla että voi alkaa parantua...

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sain Foodora tilauksessa Pepsi Maxin enkä tavallista Pepsiä. Pyrin välttämään noita Maxeja/Lighteja, koska mahani menee helposti sekaisin makeutusaineista. No tuo on niin minipullo, että ehkä selviän ilman. Toivottavasti.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kun pankkikortti ei suostu toimimaan jossain lukijassa. Kiva siinä on aina selitellä että kyllä siellä tilillä on sen verran rahaa että sais tän noin 12 euron lounaan kuitattua.

Kerran olen jo kortin vaihtanut, mutta eipä toi hirveesti asiaan ole muutosta tuonut. En tiedä onko Nordea vaihtanut jotain kortin valmistajaa kun tässä viimesen parin vuoden aikana tällaiset hetket on yleistyneet.
Erikoista kyllä. Minulla tämän vuosituhannen ainoa häiriö tuli, kun kortti putosi pariksi sekunniksi kassan hihnalle. Se todellakin riitti tekemään kortista toimimattoman.

ace

Jäsen
Sain Foodora tilauksessa Pepsi Maxin enkä tavallista Pepsiä. Pyrin välttämään noita Maxeja/Lighteja, koska mahani menee helposti sekaisin makeutusaineista. No tuo on niin minipullo, että ehkä selviän ilman. Toivottavasti.
Sen lisäksi nuo Maxit ja Lightit maistuu niin paskalle että ymmärrän vitutuksen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen katsellut Syke-sarjan kausia, jotka ovat jääneet katsomatta.

Eräs hahmo alkaa selittää toiselle kun ovat kahvilla, että tiesitkö, että tällaista pomadapäällysteistä munkkia kutsutaan Satakunnassa piispanmunkiksi. Mun mies on sieltä, Poomarkusta.

Piispanmunkki on lähinnä Turun seudulla ja sielläkin alun perin vähän toisenlainen kuin pyöreä berliininmunkki. Niin ja Pomarkku on Pomarkku ihan yhdellä o:lla.

Onneksi lääketieteelliset yksityiskohdat enimmäkseen menevät yli oman tiedon niin eivät ala ärsyttää.

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Pyöräilijät jotka ajavat suojatielle kun heillä väistämisvelvollisuus. Vittu että laittaa vihaksi joka kerta.

Helppo muistisääntö joka pätee joka risteykseen / suojatiehen: nouse pyörän selästä niin muutut taikaiskusta jalankulkijaksi ja autoilija väistää. Älä nouse niin en väistä ellei liikenteenohjauslaite / kääntymiseni niin määrää.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Pyöräilijät jotka ajavat suojatielle kun heillä väistämisvelvollisuus. Vittu että laittaa vihaksi joka kerta.

Helppo muistisääntö joka pätee joka risteykseen / suojatiehen: nouse pyörän selästä niin muutut taikaiskusta jalankulkijaksi ja autoilija väistää. Älä nouse niin en väistä ellei liikenteenohjauslaite / kääntymiseni niin määrää.
Tämä! Usein pistävät vielä keskisormea tulille, uskomatonta. Mä annan autoillessani aina raikkaasti äänimerkkiä, kun joku polkee väistämisvelvollisena eteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy