Havainnot näistä: Lidlin +-asiakkuus ei ole johtanut viesti- tai sähköpostitulvaan, mutta Tokmannin klubijäsenyys on.Lidlillä on tarjoushinnat ja sitten vielä vähän alemmat hinnat Lidl plus- asiakkaille. Joka tarjouksessa...
Ja Tokmannin tarjoualehdessä tuntuu olevan suurin osa klubin jäsenille.
Liity, liity, liity... No hitto en.
No, höh!... Positiivinen ongelmahan tämä on, mutta kun paljon on niitäkin iltoja, jolloin ei tapahdu yhtikäs mitään.
Minua häiritsee myös kärpänen. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi ja hitaaksi kun en saa sitä tapettua.No, höh!
Meilläpä on lennellyt yks kärpänen täällä sisällä monena iltana ja kerran se melkein istahti mun pääni päälle... Kylläpä muuten jänskätti.
...etteikö muka tapahdu mitään...
No, niinpä... aina tapahtuu, vaikka nummis muuta väittikin.Minua häiritsee myös kärpänen. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi ja hitaaksi kun en saa sitä tapettua.
Meillä pyöri aika monta päivää kärpänen. Yritettiin ensin vähän listiä sitä, mutta kun oli niin sitkeä, niin mietittiin, että pörrätköön aikansa. Välillä se oli jossain hiljaa ja sitten taas tykkäsi lennellä. Ei jaksettu alkaa sitä jahtaamaan niin sekin tyytyi olemaan suhteellisen iisisti. Mies kertoi eilen, että kun hän tuli kotiin niin samalla oven avauksella kärpänen lensi ulos. Se peijooni kyllästyi ilmeisesti meihin.Minua häiritsee myös kärpänen. Ilmeisesti olen tullut vanhaksi ja hitaaksi kun en saa sitä tapettua.
Mä taidan olla parempi isäntä kun samanlainen tilanne joskus ja annoin sit istua tietokoneen näytön päällä loppuelämänsä, voi sanoa, että meistä tuli melkein ystäviä...Meillä pyöri aika monta päivää kärpänen. Yritettiin ensin vähän listiä sitä, mutta kun oli niin sitkeä, niin mietittiin, että pörrätköön aikansa. Välillä se oli jossain hiljaa ja sitten taas tykkäsi lennellä. Ei jaksettu alkaa sitä jahtaamaan niin sekin tyytyi olemaan suhteellisen iisisti. Mies kertoi eilen, että kun hän tuli kotiin niin samalla oven avauksella kärpänen lensi ulos. Se peijooni kyllästyi ilmeisesti meihin.
No jo on pienet ärsytyksen aiheet :) Pelicansilla sentään meni koko kuosi uusiksi ja muutos ei ollut varsinaisesti parempaan suuntaan.Muutos IFK-paidan KOFF-logossa.
Mutta kai se pyjamakangas kuitenkin pysyy?No jo on pienet ärsytyksen aiheet :) Pelicansilla sentään meni koko kuosi uusiksi ja muutos ei ollut varsinaisesti parempaan suuntaan.
Erikoista kyllä. Minulla tämän vuosituhannen ainoa häiriö tuli, kun kortti putosi pariksi sekunniksi kassan hihnalle. Se todellakin riitti tekemään kortista toimimattoman.Kun pankkikortti ei suostu toimimaan jossain lukijassa. Kiva siinä on aina selitellä että kyllä siellä tilillä on sen verran rahaa että sais tän noin 12 euron lounaan kuitattua.
Kerran olen jo kortin vaihtanut, mutta eipä toi hirveesti asiaan ole muutosta tuonut. En tiedä onko Nordea vaihtanut jotain kortin valmistajaa kun tässä viimesen parin vuoden aikana tällaiset hetket on yleistyneet.
Sen lisäksi nuo Maxit ja Lightit maistuu niin paskalle että ymmärrän vitutuksen.Sain Foodora tilauksessa Pepsi Maxin enkä tavallista Pepsiä. Pyrin välttämään noita Maxeja/Lighteja, koska mahani menee helposti sekaisin makeutusaineista. No tuo on niin minipullo, että ehkä selviän ilman. Toivottavasti.
Tämä! Usein pistävät vielä keskisormea tulille, uskomatonta. Mä annan autoillessani aina raikkaasti äänimerkkiä, kun joku polkee väistämisvelvollisena eteen.Pyöräilijät jotka ajavat suojatielle kun heillä väistämisvelvollisuus. Vittu että laittaa vihaksi joka kerta.
Helppo muistisääntö joka pätee joka risteykseen / suojatiehen: nouse pyörän selästä niin muutut taikaiskusta jalankulkijaksi ja autoilija väistää. Älä nouse niin en väistä ellei liikenteenohjauslaite / kääntymiseni niin määrää.
Sama! Man of culture, you seem...Tämä! Usein pistävät vielä keskisormea tulille, uskomatonta. Mä annan autoillessani aina raikkaasti äänimerkkiä, kun joku polkee väistämisvelvollisena eteen.