Mä laitan raastettuna. Jos pitäisi paloitella, laittaisin pieniksi kuutioiksi.Laitatteko pasta bologneseen porkkanaa? Ja jos niin raastettua vai ihan kunnon palasia?
Mä laitan raastettuna. Jos pitäisi paloitella, laittaisin pieniksi kuutioiksi.Laitatteko pasta bologneseen porkkanaa? Ja jos niin raastettua vai ihan kunnon palasia?
Ärsyttää, kun en osaa tehdä hyvää pasta bolognesea. Taas tuli ihan mautonta mössöä.
Ärsyttää, kun en osaa tehdä hyvää pasta bolognesea. Taas tuli ihan mautonta mössöä.
Jalkojen pitää ylettyä hätätapauksessa helposti maahan jos on yhtä surkea pyöräilijä kuin minä. Poljen aina satula mahdollisimman alhaalla. Omistan toki erittäin lyhyet jalatkin.Vastaantulevat pyöräilijät, joilla on selvästi istuin liian alhaalla.
Tämä ei ole edes pieni asia, mutta minkä helvetin takia nykyään pitää luukuttaa musiikkia puhelimesta täysillä tai puhua videopuheluja joka välissä? Tuosta seuraa täysin turhaa meteliä sivullisille.
Olen sanonut. Mutta kun siitäkin voi tulla sanomista.Joskus keväällä vitutti lähijunassa istuessa jo muutenkin, ja sitten samaan vaunuun osui hunsvontti luukuttaen musiikkia puhelimestaan. Mietin, että otan mieluummin vaikka puukosta kuin kuljen koko ikäni pitkin seiniä näiden nistien kanssa ja kävelin herran luokse. Kysyin, tarvitseeko hän kuulokkeita lainaan. Ei kuulemma tarvinnut. Sanoin, että laita sitten musiikkisi pois. Katsoimme toisiamme hetken, minkä jälkeen hän sammutti paskansa.
Haastan lukijat mukaan sanomaan vastaan noille mulkuille.
Olisit sanonut, että ole sinäkin vittu naama kiinni. Just sanoin muiden häiritsemisestä.Sitten minulle alkoi huudella joku mies, jonka mielestä olin tyly poikia kohtaan. Poikien pitäisi kuulemma antaa soittaa musiikkia.
Joku ärhäkkäämpi olisi voinut tuolle huutelijalle sanoa, että me muutkin mieluummin olemme kuuntelematta musiikkia. Suurin osa on tietysti ymmärrettävästi puuttumatta mihinkään, koska pääsee vähemmällä ja kokee sen turvallisemmaksi vaihtoehdoksi.Olisit sanonut, että ole sinäkin vittu naama kiinni. Just sanoin muiden häiritsemisestä.
Kerran muuten lennolla edessäni olevalla rivillä yksi lapsi (n. 8-10 v.) pelasi padilla jotain peliä äänet päällä ilman kuulokkeita isän istuessa tyytyväisenä vieressä. Pysäytin lentoemännän ja pyysin puuttumaan siihen. Hän sanoi, että c'mon, sehän on vain lapsi. Kysyin sitten, saanko minäkin käydä kuuntelemaan soittolistaani suoraan puhelimen kaiuttimista. Lentoemäntä suostui sitten puuttumaan ja meteli poistui.Joku ärhäkkäämpi olisi voinut tuolle huutelijalle sanoa, että me muutkin mieluummin olemme kuuntelematta musiikkia.
Tulin sunnuntai-iltana bussilla Helsingistä tänne Savoon ja heti Helsingissä käytävän toiselle puolelle kohdalleni istahti semmoinen nelikymppinen siisti naishenkilö kesämekossaan. Ensin hän nukkui tunnin ja sitten alkoi kuuntelemaan musiikkis kuulokkeilla puhelimestaan.Kerran muuten lennolla edessäni olevalla rivillä yksi lapsi (n. 8-10 v.) pelasi padilla jotain peliä äänet päällä ilman kuulokkeita isän istuessa tyytyväisenä vieressä. Pysäytin lentoemännän ja pyysin puuttumaan siihen. Hän sanoi, että c'mon, sehän on vain lapsi. Kysyin sitten, saanko minäkin käydä kuuntelemaan soittolistaani suoraan puhelimen kaiuttimista. Lentoemäntä suostui sitten puuttumaan ja meteli poistui.
Olen näköjään melusaastenatsi.
Yleensä en vastaa asiakaskyselyihin. Minua ärsyttää, että minun aikaani ja mielipidettäni yritetään käyttää ilmaiseksi yrityksen tuotteen ja sitä kautta tuloksen parantamiseksi. Monet ilmeisesti tekevät mielellään tätä ilmaistyötä, koska yritykset näitä lähettelevät.Käyt kaupassa ja saat sähköpostiin kyselyn, miten käynti sujui.
En minäkään. Viimeksi yritin vastata Motonetin kyselyyn, kun jäi hiukan hampaankoloon. Kuudennella sivulla jätin kesken, kun olisi pitänyt täyttää loputonta kaavaketta kilpailevien firmojen osalta. Ei siellä mitään kritiikkiosiota olisi varmaan ollutkaan.Yleensä en vastaa asiakaskyselyihin.
Avaa suu, pyydystä kärpäset ja nielaise. Ongelma ratkaistu.Nuo kaksi asunnossani lentelevää kärpästä. Väliin pörräävät jossain ja sitten hyökkäävät mun kimppuun ja haluavat ihan selvästi mennä joko silmiini, nenääni, suuhuni tai korviini.
Mikä ravintola kyseessä, että tietää välttää moista junttilaa?Ranut on jo eksyneet Helsinkiläisen ravintolan listalle. Toki mesta on Savosta, mutta ei. Ei. Ei. Vielä kerran EI.
Mikä ravintola kyseessä, että tietää välttää moista junttilaa?
Oliko listalla myös bursa?Ranut on jo eksyneet Helsinkiläisen ravintolan listalle. Toki mesta on Savosta, mutta ei. Ei. Ei. Vielä kerran EI.
Joku raja meni tossakin.Oliko listalla myös bursa?
Mä taannoin jouduin ostamaan lounasta sellaisesta perävaunugrillistä. Heillä oli listalla pelkkää bursa-ateriaa saatana. Kieltäydyin sinnikkäästi kutsumasta hampurilaisia tuolla termillä.Joku raja meni tossakin.