Minä tyhjennän tiskikoneen myös noin 99 kertaa sadasta. Konetta täytetään sen mukaan, kun tiskiä tulee, mutta joskus kun kone on todella tupaten täyteen täyttymässä niin pyydän miestäni järjestelemään astiat, kun hän saa ne paremmin sopimaan koneeseen.Meillä tämä eri käsityksistä johtuva ongelma on poistettu kätevästi. Vain minä täytän ja tyhjennän koneen n. 99 kertaa sadasta. Sen kerran, kun joku muu sinne astioita työntää, joudun tietysti hieman säätämään ja muuttamaan niiden paikkoja, mutta insinöörinä toki ymmärrän, etteivät muut vain omaa niin täydellistä kolmiulotteista hahmottamiskykyä, joka - btw - on avainasemassa koneen täyttöproseduurissa, kuin minä itse.
Kyseessä lienee sama ilmiö, kun kaupasta tultuamme hän täyttää jääkaapin. Kai kyse on jostain hahmottamiseen liittyvästä jutusta, että hän pystyy asettelemaan pakkaukset paljon järkevämmin kuin minä ja saa sopimaan jääkaappiin paljon enemmän tavaraa.
Aikoinaan, kun meillä ei ollut astianpesukonetta niin minä pesin astiat lähestulkoon aina. Olemme mieheni kanssa yhtä mieltä siitä, että nykyinen tiskari on ilahduttavan paljon hiljaisempi kuin entinen.