Työpäivät tuntuu paljon pidemmiltä, kun ei ole tekemistä. Juon teetä ja selaan Jatkista.
Kyllä me sentään aina ehditään syömään. Olihan tässä nyt kyllä pari viime kuukautta väillä kiirekin. On siellä työpaikan seinällä muutama lappu tulevista töistä, mutta kun asiakkaat ei ole toimittanut materiaaleja niin vähän hankala tehdä. Sitten olisi yksi homma johon meillä ei ole edes välineitä. Ollaan kyllä sanottu siitä sekä pomolle, että asiakkaalle, mutta silti pomo taas tänään kysyi milloin me teemme sen.Tähän on helppo samaistua. Itsellä työ on sellaista että joinain päivinä ei ehdi edes lounasta syömään ja toisina päivinä suurin osa työajasta kuluu kelloa tuijottaen ja turhautuen.
Riippuu myös pelikentän väristä. Joissakin pallo näkyy paremmin ja joissain huonommim.Pesäpalloa on ajoittain vaikea seurata televisiosta koska se pallo ei näy aina riittävän hyvin televisioruudulta. Tämä ärsyttää kun haluaisi seurata pesäpalloa enemmänkin mutta aina se ei ole niin helppoa.
En tiedä, onko vikaa osin siinä että olen katsellut pesäpalloa vielä jokseenkin vähän. Helpottuuko seuraaminen sitä myötä kun alkaa katselemaan lajia enemmän. Pääsee paremmin lajiin sisälle.
Viime kesänä olin katselemassa täällä Hämeenlinnassa Manse PP:n pari matsia paikan päällä ja ei kyllä ollut mitään ongelmia. Pallonkin näki paremmin, paikan päällä kun lajia katseli.
Pesäpalloa on ajoittain vaikea seurata televisiosta koska se pallo ei näy aina riittävän hyvin televisioruudulta. Tämä ärsyttää kun haluaisi seurata pesäpalloa enemmänkin mutta aina se ei ole niin helppoa.
En tiedä, onko vikaa osin siinä että olen katsellut pesäpalloa vielä jokseenkin vähän. Helpottuuko seuraaminen sitä myötä kun alkaa katselemaan lajia enemmän. Pääsee paremmin lajiin sisälle.
Viime kesänä olin katselemassa täällä Hämeenlinnassa Manse PP:n pari matsia paikan päällä ja ei kyllä ollut mitään ongelmia. Pallonkin näki paremmin, paikan päällä kun lajia katseli.
Aikoinaan hiekkakentillä sadesäällä palloista tuli nopeasti kuraisia eli huonosti näkyviä ulkopelaajille. Lukkareilla oli lupa kalkita pallo ennen syöttöä, jotta se näkyisi paremmin ja lyönnin osuessa palloon, kalkki kivasti pölähti ja joskus lukkari joutui tovin hieroskelemaan silmiään, jotta kykeni jatkamaan...Riippuu myös pelikentän väristä. Joissakin pallo näkyy paremmin ja joissain huonommim.
Minulla taas ikkunat ovat sillä lailla, että aamuisin tänne paistaa suoraan aurinko ja vasta siinä kahden kolmen aikaan iltapäivällä alkaa helpottamaan. Parveke olisi ihan kiva, mutta sellaista luksusta ei ole minulle suotu.Aurinko kääntyy kohta paistamaan tähän parvekkeelle siten ettei tässä pysty enää töitä tekemään. Saisi olla parveke kämpän toisellakin puolella.
Minulla on ikkunat etelään ja länteen, joten valoa riittää, jos on kaihtimet auki. Kiinni ne on, koska muuten tämä asunto olisi lämpötilaltaan helvetin esikartanosta seuraava.Aurinko kääntyy kohta paistamaan tähän parvekkeelle siten ettei tässä pysty enää töitä tekemään. Saisi olla parveke kämpän toisellakin puolella.
Kyllä. Mulla menee hermot eläkeläisiin, jotka lounasbuffissa jokaisen ruokapurkin kohdalla hämmästelevät toista minuuttia, että mitäs tässäkin mahtaa nyt olla. Kato vittu se sieltä taululta, missä lukee, mitä tänään on tarjolla. Toinen kriittinen paikka on kaupan kassajonot, jossa eläkeläiset jumittavat jonon seisomaan kaivaessaan kolikoita kukkarostaan ja höpötellessään niitä näitä kassaihmisen kanssa. Ei vittu!Tarpeeton hidastelu.
Esimerkiksi lounaslinjastossa nämä Pasitanelit jotka jäävät siihen jonon tukkeeksi voitelemaan näkkileipiään.
Liian vaikeaahan on ottaa se rasvanokare siihen leivälle ja voidella se pöydän ääressä.
Joo - tervetuloa kerhoon vain!...
Se tässä vähän askarruttaa, kun runsaan kymmenen vuoden päästä olen mahdollisesti samassa tilanteessa, niin olenkohan mäkin samanlainen jumittaja ja kaiken hämmästelijä? Toivottavasti en.
Ouran sormuksen datan mukaan heräsin viime yönä seitsemän kertaa, mikä on minulle ihan normaali määrä, yleensä 5-10 krt/yö. Yhteensä olin hereillä 1 h 24 min. En tiedä kuinka tarkka tuo sormus on, mutta kyllä se suuntaa antaa. Välillä se kyllä väittää, että olen nukkunut hyvin, vaikka on vaikeaa päästä edes sängystä ylös.Herääminen keskellä yötä ilman mitään järkevää syytä ja sen jälkeen nukahtamisen suuri vaikeus. Tänäänkin tuli herättyä kolme tai neljä kertaa yössä ensimmäisen kerran ollessa joskus aamukahden aikaan. Joo, minulla ei ole lapsia, joten en tietenkään voi tietää, miltä lapsiperheen arki tuntuu, mutta ei tämä huonounisuus silti kivalta tunnu.
Nuo toukat lienevät ihan kirjaimellisestikin pieniä ärsyttäviä asioita.Mietin että olisiko tämä jo vitutus-ketjun kamaa mutta vielä ei ainakaan vituta vaan ottaa vähän päähän. Karviaispistiäisen toukat ovat taas saapuneet natustamaan punaherukan lehtiä. Niillä on kyllä todella vauhti päällä ja lehdistä jää vaan rangat jäljelle. Olen niitä tässä nyt pari päivää keräillyt ettei kaikki lehtiä ehdittäisi syödä rangoiksi.