Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 973 312
  • 6 425

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi niitä aikoja kun piti omin pikku kätösin ottaa ovenkahvasta kiinni ja avata se ovi…

Oikeasti, teille avautuu ovet automaattisesti ja kehtaatte itkeä että ne avautuu liian hitaasti?!? Nyyh nyyh, prinsessat. Pyyhkiikö se palvelijakin perseen liian hitaasti?

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmisten pysäköinti talvella. Joo, kesällä helppo homma kun näkee ne viivat. Silloin jopa osataan tuo. Talvella pätee villi-länsi: Kiireellä slaidataan vaan miten sattuu parkkialueella, jätetään samalla juuri sellainen puolen auton väli vierelläolijaan. Ei muuten varmasti mahdu muut, muttakun minä vain nopeasti käyn kaupassa.

Kesällä sitten sähköpotkulaudat sekä kamikaze-pyörälijät, joita väistellä. Joo mee bussilla etc. En mene, saastutan varmasti yksityisautoilullani sekä lihansyönnillä ihan vaan koska voin :)

Glove

Jäsen
Oi niitä aikoja kun piti omin pikku kätösin ottaa ovenkahvasta kiinni ja avata se ovi…

Oikeasti, teille avautuu ovet automaattisesti ja kehtaatte itkeä että ne avautuu liian hitaasti?!? Nyyh nyyh, prinsessat. Pyyhkiikö se palvelijakin perseen liian hitaasti?
Joo, kyllä tuo James on turhan hidas perseen pyyhkimisessä.

Ihmisten pysäköinti talvella. Joo, kesällä helppo homma kun näkee ne viivat. Silloin jopa osataan tuo. Talvella pätee villi-länsi: Kiireellä slaidataan vaan miten sattuu parkkialueella, jätetään samalla juuri sellainen puolen auton väli vierelläolijaan. Ei muuten varmasti mahdu muut, muttakun minä vain nopeasti käyn kaupassa.

Kesällä sitten sähköpotkulaudat sekä kamikaze-pyörälijät, joita väistellä. Joo mee bussilla etc. En mene, saastutan varmasti yksityisautoilullani sekä lihansyönnillä ihan vaan koska voin :)
Joo, jätän reilun välin viereiseen autoon, etteivät vahingossakaan töki ovellaan minun autoni kylkeä.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, jätän reilun välin viereiseen autoon, etteivät vahingossakaan töki ovellaan minun autoni kylkeä.

Emmäkään kiinni siihen aja, mut miks siihen täytyy jättää se n. 1.5m väliä? Eihän esim parkkihallissakaan niin isoja välejä ole. Mutta joo, sit taas välillä nähään niitä et apparin puolelle et pääse koska joku vetässy siihen 20cm päähän siitä.

Glove

Jäsen
Emmäkään kiinni siihen aja, mut miks siihen täytyy jättää se n. 1.5m väliä? Eihän esim parkkihallissakaan niin isoja välejä ole. Mutta joo, sit taas välillä nähään niitä et apparin puolelle et pääse koska joku vetässy siihen 20cm päähän siitä.
Täältä on varmaan 100 km lähimpään parkkihalliin. Tuossa Sokkarin ja K-Marketin parkeissa minä pysäköin.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täältä on varmaan 100 km lähimpään parkkihalliin. Tuossa Sokkarin ja K-Marketin parkeissa minä pysäköin.
Juurikin itse olen tällä hetkellä kotikunnassani käymässä, tälläinen n. 9000 asukkaan kaupunki. Ei parkkihallia, sokos ja kesko löytyy. Ja juuri näillä parkkipaikoilla viimeksi tänään todistin kuinka skoda jätettiin juuri vittumaisen kauas viereisestä autosta.

Saman huomion oon myös tehny Kuopiossa, jossa tätä nykyä asun. Talvi.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Sentään kotitalossa voi avata alaoven avaimella ja kahvasta vetämällä kuten teen (tai sitten syötät sen helvetin koodin sähkölukkoon, että saat alaoven auki). Asunnon oveen käy ainoastaan perinteinen avain.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ehdokkaiden väistely Helsingissä varsinkaan kun en edes äänestä täällä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vesikatko. Tai onhan tuo ollut tiedossa kun laput ulko-ovissa olleet monta päivää vaan lähinnä ärsyttää se, etten muistanut asiaa enää tänä aamuna. Onneksi ehti sentään aamukahvit keittää ja paskalla käydä ennen kahdeksaa.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lähes jokainen tv-toimittaja ääntää Credit Suisse -pankin nimen jälkimmäisen osan korostetun huolellisesti "syiss" (fr) tai "sviss" (eng). Siinä ensimmäisessä osassa ei kuitenkaan saisi kumpaakaan tapaa käyttäessä juuri lainkaan kuulua sitä t-kirjainta eli "kredí" eikä "kredit".

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Päivämäärät. Esimerkiksi "Kelloni sanoo, että tänään on 22.3. ja nimipäiviä viettävät Vihtori ja Viktor." Hyvä jes, tämä vielä hienosti kohilleen. Sitten sama lause miten valtaosa tuntuu sen kirjoittavan. "Kelloni sanoo, että tänään on 22.3 ja nimipäiviä..." MIKÄ HEMMETIN KAHDESKYMMENESTOINEN KOLME?!?!

Eli kuukauden perään tulee se piste ihan samalla tavalla kuin päivänkin perään. Niin ja enkä edes viitsi aloittaa yhdyssanaongelmista, ne vasta tuntuukin olevan vaikeita.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jokin vie minun yöstäni yhden tunnin. Siis tämä tapahtuu kerran vuodessa ja silti, hetkellisesti ärsyttää. Kun on taas kellot väärässä ajassa. ;-)

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Se kun laitat tiskikoneen päälle ja huomaat heti, että joku likainen astia jäikin koneen ulkopuolelle.
Mitäpä teet tuossa tilanteessa? Avaatko koneen kesken ohjelman ja tunget astian koneeseen? Annatko vain olla ja laitat koneeseen kun sieltä on taas tilaa likaisille vai tiskaatko käsin tuon yhden astian?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ruoan syöminen suu auki. Jo pikkulapsille opetetaan sekä koulussa että varsinkin kotona, ettei ole kohteliasta syödä ruokaa niin, että suu pysyy auki lähes koko prosessin ajan leukojen jauhatessa ruoan pienemmiksi suupaloiksi, joten suhteellisen nopeasti moni omaksuu oikean tavan syödä. Kuitenkin jotkut ihmiset säilyttävät tuon tyylin ruokailla koko ikänsä.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ruoan syöminen suu auki. Jo pikkulapsille opetetaan sekä koulussa että varsinkin kotona, ettei ole kohteliasta syödä ruokaa niin, että suu pysyy auki lähes koko prosessin ajan leukojen jauhatessa ruoan pienemmiksi suupaloiksi, joten suhteellisen nopeasti moni omaksuu oikean tavan syödä. Kuitenkin jotkut ihmiset säilyttävät tuon tyylin ruokailla koko ikänsä.
Tähän lisäyksenä ruoan syöminen, kun puhuu puhelimessa. Syö ensin ja soita sitten.

Glove

Jäsen
Eipä tullut hoksattua aikaisemmin yhtä pientä asiaa, joka olisi auttanut kaveria. No, toivottavasti parempi nyt myöhään kuin ei ollenkaan.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patrik Laineen Montreal
Se kun elektroniikkalaitteissa jättää niitä tarroja kiinni laitteisiin käyttöönottamisen jälkeen. Esimerkiksi pesukoneessa ne ominaisuustarrat. Olen jopa nähnyt jollain telkkarin näyttöruudun kulmassa jonkun "full-hd"-tarran vuosia telkkarin oston jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy