Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 922 308
  • 6 153

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menee kyllä ihan ritariässäksi nämä nykyautot. Mulla oli edellisessä autossa (Mitsu Grandis) vakionopeudensäädin, jota kokeilin kerran enkä toiste. Se oli kuin olisi luovuttanut valinnanvapauden, itsepäisyyden ja oikean jalkansa pois. Haluan ajaa itse autoani, en että joku automaatti tekee sen. Sama näiden peruutuskameroiden ja muun höpöhöpön kanssa. Ihminen kun liikaa luottaa tällaiseen, sen omat aistit turtuu. Stay alert.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Muutin eilen uuteen asuntoon. Tavannut nyt viisi ihmistä käytävällä, ketkä ovat oletettavasti naapureitani. Toistaiseksi kukaan ei ole vastannut tervehdykseeni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se kun naapurit koittaa morjestella kun niiden ohi kävelee.
 

Glove

Jäsen
Ääh, aamulla pitäisi herätä jo ennen seitsemää, että ehtii sairaalan laboratorioon klo 7:20 antamaan niille muutaman putken verta. Aamupalaa en juuri koskan syö niin se nyt ei kuitenkaan haittaa, että pitää olla syömättä ennen verikoetta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ääh, aamulla pitäisi herätä jo ennen seitsemää, että ehtii sairaalan laboratorioon klo 7:20 antamaan niille muutaman putken verta. Aamupalaa en juuri koskan syö niin se nyt ei kuitenkaan haittaa, että pitää olla syömättä ennen verikoetta.
Pane herätys vähän aikaisemmaksi kuin olit ajatellut; on huono keli aamulla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnistun jatkuvasti ottamaan vahingossa kuvaruutukopioita Android-kännykällä, mutta sitten kun pitäisi oikeasti ottaa kuvaruutukopio, ei meinaa millään löytyä oikeaa liikettä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnistun jatkuvasti ottamaan vahingossa kuvaruutukopioita Android-kännykällä, mutta sitten kun pitäisi oikeasti ottaa kuvaruutukopio, ei meinaa millään löytyä oikeaa liikettä.
Riippuu mikä Android, mutta itsellä käy helposti. Vähän nostaa ylöspäin, niin tarjoaa vaihtoehtoa tälle. Toki kyseessä erilainen tapa kuin edellisessä Androidissa. Siirtymävaiheen jälkeen oli aluksi hieman outoa, mutta nopeasti tottu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riippuu mikä Android, mutta itsellä käy helposti. Vähän nostaa ylöspäin, niin tarjoaa vaihtoehtoa tälle. Toki kyseessä erilainen tapa kuin edellisessä Androidissa. Siirtymävaiheen jälkeen oli aluksi hieman outoa, mutta nopeasti tottu.
Taitaa tuossa meikäläisen vekottimessa perustapa olla volyymi alas+virtanappi yhtä aikaa, mutta sitäkin joutuu yleensä painelemaan pariin kertaan ennen kuin osuu kohdilleen. Jos nostamisella tarkoitat ylävalikkoa, niin siellä ei ole kuvaruutukopiovaihtoehtoa, mutta luulen että joku pyyhkäisitapakin tuossa on, kun niitä tulee jatkuvasti vahingossa. Taas kun tarkistin gallerian, niin vajaassa viikossa taisi olla 7 tai 8 tahatonta tallennusta.

Google tai joku varmaan tietäisi jos jaksaisi kysyä...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Hitaasti avautuvat liuku- yms. automaattiovet. Oulussa näitä osaa jo varoa tietyissä paikoissa, esim. Raksilan cittari ja Pekurin talo.

Nimim. Muutaman kerran kävellyt päin kyseisiä ovia.
 

Glove

Jäsen
Hitaasti avautuvat liuku- yms. automaattiovet. Oulussa näitä osaa jo varoa tietyissä paikoissa, esim. Raksilan cittari ja Pekurin talo.

Nimim. Muutaman kerran kävellyt päin kyseisiä ovia.
Paikallisessa S-marketissa on myös hidas ovi se toinen. Yleensä tosin pysäköin se toisen oven puolelle niin ei tule törmäiltyä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Paikallisessa S-marketissa on myös hidas ovi se toinen. Yleensä tosin pysäköin se toisen oven puolelle niin ei tule törmäiltyä.
Pekurin kirjastossa tuntuu olevan parempi kattaus uutuuskirjoja, niin pitää käydä siellä välillä, mutta onneksi Raksilan cittarin voi monesti jättää välistä,kun noita kauppoja on lähempänäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi niitä aikoja kun piti omin pikku kätösin ottaa ovenkahvasta kiinni ja avata se ovi…

Oikeasti, teille avautuu ovet automaattisesti ja kehtaatte itkeä että ne avautuu liian hitaasti?!? Nyyh nyyh, prinsessat. Pyyhkiikö se palvelijakin perseen liian hitaasti?
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmisten pysäköinti talvella. Joo, kesällä helppo homma kun näkee ne viivat. Silloin jopa osataan tuo. Talvella pätee villi-länsi: Kiireellä slaidataan vaan miten sattuu parkkialueella, jätetään samalla juuri sellainen puolen auton väli vierelläolijaan. Ei muuten varmasti mahdu muut, muttakun minä vain nopeasti käyn kaupassa.

Kesällä sitten sähköpotkulaudat sekä kamikaze-pyörälijät, joita väistellä. Joo mee bussilla etc. En mene, saastutan varmasti yksityisautoilullani sekä lihansyönnillä ihan vaan koska voin :)
 

Glove

Jäsen
Oi niitä aikoja kun piti omin pikku kätösin ottaa ovenkahvasta kiinni ja avata se ovi…

Oikeasti, teille avautuu ovet automaattisesti ja kehtaatte itkeä että ne avautuu liian hitaasti?!? Nyyh nyyh, prinsessat. Pyyhkiikö se palvelijakin perseen liian hitaasti?
Joo, kyllä tuo James on turhan hidas perseen pyyhkimisessä.

Ihmisten pysäköinti talvella. Joo, kesällä helppo homma kun näkee ne viivat. Silloin jopa osataan tuo. Talvella pätee villi-länsi: Kiireellä slaidataan vaan miten sattuu parkkialueella, jätetään samalla juuri sellainen puolen auton väli vierelläolijaan. Ei muuten varmasti mahdu muut, muttakun minä vain nopeasti käyn kaupassa.

Kesällä sitten sähköpotkulaudat sekä kamikaze-pyörälijät, joita väistellä. Joo mee bussilla etc. En mene, saastutan varmasti yksityisautoilullani sekä lihansyönnillä ihan vaan koska voin :)
Joo, jätän reilun välin viereiseen autoon, etteivät vahingossakaan töki ovellaan minun autoni kylkeä.
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo, jätän reilun välin viereiseen autoon, etteivät vahingossakaan töki ovellaan minun autoni kylkeä.

Emmäkään kiinni siihen aja, mut miks siihen täytyy jättää se n. 1.5m väliä? Eihän esim parkkihallissakaan niin isoja välejä ole. Mutta joo, sit taas välillä nähään niitä et apparin puolelle et pääse koska joku vetässy siihen 20cm päähän siitä.
 

Glove

Jäsen
Emmäkään kiinni siihen aja, mut miks siihen täytyy jättää se n. 1.5m väliä? Eihän esim parkkihallissakaan niin isoja välejä ole. Mutta joo, sit taas välillä nähään niitä et apparin puolelle et pääse koska joku vetässy siihen 20cm päähän siitä.
Täältä on varmaan 100 km lähimpään parkkihalliin. Tuossa Sokkarin ja K-Marketin parkeissa minä pysäköin.
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täältä on varmaan 100 km lähimpään parkkihalliin. Tuossa Sokkarin ja K-Marketin parkeissa minä pysäköin.
Juurikin itse olen tällä hetkellä kotikunnassani käymässä, tälläinen n. 9000 asukkaan kaupunki. Ei parkkihallia, sokos ja kesko löytyy. Ja juuri näillä parkkipaikoilla viimeksi tänään todistin kuinka skoda jätettiin juuri vittumaisen kauas viereisestä autosta.

Saman huomion oon myös tehny Kuopiossa, jossa tätä nykyä asun. Talvi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oi niitä aikoja kun piti omin pikku kätösin ottaa ovenkahvasta kiinni ja avata se ovi…

Oikeasti, teille avautuu ovet automaattisesti ja kehtaatte itkeä että ne avautuu liian hitaasti?!? Nyyh nyyh, prinsessat. Pyyhkiikö se palvelijakin perseen liian hitaasti?
Sentään kotitalossa voi avata alaoven avaimella ja kahvasta vetämällä kuten teen (tai sitten syötät sen helvetin koodin sähkölukkoon, että saat alaoven auki). Asunnon oveen käy ainoastaan perinteinen avain.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ehdokkaiden väistely Helsingissä varsinkaan kun en edes äänestä täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös