Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 924 577
  • 6 158

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vähäinen lämpö ärsyttää. Vähän yli kaksi astetta (sentään plussaa) kun töihin lähdin. Pitänee kaivella pipo, hanskat, toppatakki ja pitkät kalsarit kohta kaapista.
Alle kymmenen asteen lämpötiloja ollut nyt ja pidempään aamuisin ja tässä lähialueilla ovat aikaisimmat töihinlähtijät saaneet jo raaputella auton ikkunoita kuurasta.
Uimavedet jäähtyivät kyllä melkein laakista, kun yölämpötilat putosivat lähelle nollaa, joka tietysti pikkuisen ärsyttää, kun oli niin hyvälle tottunut taas, mutta näillä mennään...
Toinen, mikä ärsyttää, on tuo jatkuva pohjoistuuli. Ei ole viitsinyt käydä kalalla viikkoon, kun keli on niin epämiellyttävä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sade... Tai ei niinkään sade, se tekee hyvää luonnolle kuivuuden jälkeen, vaan se miltä rankkasade kuulostaa kun se osuu peltikattoon. Nuku tässä nyt sitten... Täytyy kaivaa korvatulpat esille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sade... Tai ei niinkään sade, se tekee hyvää luonnolle kuivuuden jälkeen, vaan se miltä rankkasade kuulostaa kun se osuu peltikattoon. Nuku tässä nyt sitten... Täytyy kaivaa korvatulpat esille.
Ha, inehmot on erilaisia. Mun miälestä se kun sade paukuttaa kattoon ja ikkunoihin on tosi rentouttavaa ja sillon uni tulee oikeen mukavasti, vaikka muuten melko huanouninen oonkin. Muuten en voi siätää mitään "ärsykkeitä" kun koitan unta houkutella. Vaimo tykkää kattoo sängyssä telkkaria ja simahtaa sitten siihen. Niiin ärsyttävää. Hätistänkin sen usein olkkariin kattoon telsua jos ei väsytä ja sitten se sippaa sinne ja kömpii joskus aamuyästä sänkyyn.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kun ei pysty keskittymään kunnolla. Esimerkiksi eilen oli minulla keskittymisvaikeuksia kun olin tosi väsynyt. Jotkut tekstit ja keskustelutkin tuntuivat välillä jopa sekavilta kun luulen että olin väsynyt ja ei jaksanut vaan keskittyä. En myöskään jaksanut tarkemmin miettiä että mitä siinä nyt sanotaan.

Nyt skarpimpi olo, kun nukuin ihan ok. Kyllä väsymys vaikuttaa paljon vireystilaan. Siis siihen kuinka hyvin jaksat.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
IF. Lisäselvityspyyntöä toisen perään ja asioista joista olen jo selvityksen heille toimittanut. Huimat 65 euroa kyseessä (jos olisi merkittävä rahasumma niin olisi vitutusketjun asiaa) ja varmaan käyttäneet jo reilusti tuon minulle sähköpostia raapustavien työntekijöiden palkkoihin.

Muuten olisi varmaan edes jaksanut korvauksia hakea, mutta kun tuli mieleen että duunin puolesta on täysi sairauskuluvakuutus niin kokeilenpa ensimmäistä kertaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Paina yksi, jos haluat, että tämä puhelu tallennetaan ja sitä käytetään tulevissa koulutustilaisuuksissa. Paina kaksi, jos et halua puhelua nauhoitettavan."
Soitin tiistaina puhelun Microsoftin tekniseen tukeen ja ennen kuin sain jonkun tyypin luurin päähän, olin ehtinyt painella peräti kahdeksan kertaa eri numeroita, jotta pääsin oikeaan paikkaan. Vittu mitä paskaa. Helvetinmoinen fetissi firmoilla ja yhteisöillä on tuollaiseen toimintaan.
 

Glove

Jäsen
Katselin työpaikkoja tuolta työkkärin sivuilta. Tarjonta ei oikein kohtaa osaamisalaani. Laitoin sitten hakuehtoihin "Vain etätyö," josko sillä tavalla tärppäisi. No oikein sitenkään. Mutta se mikä ärsytti on se, että noissa etätyöpaikoissa oli ihan selvästi semmoisia hommia, mitä ei voi tehdä etänä. Ihan turhaa tauhkaa siis. Voitte toki te viisaammat kertoa minulle, miten esimerkiksi siivotaan etänä? Tai lastataan lentokoneita? Vartijan työn nyt vielä jotenkin ymmärtää, voisihan niitä valvontakameroiden monitoreja katsoa näytöltä kotonakin.
 

Glove

Jäsen
Selkääni kutittaa kohdasta johon en ylety. Lisäksi omistamani selänraaputin on vielä jossain muuttolaatikossa. Tai sitten se jäi edelliseen asuntooni eteisen hattuhyllylle. Säilytin sitä siellä, koska sen toisessa päässä on kenkälusikka. Ja sitähän tarvii nimenomaan eteisessä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kolme eri feissaria samaan aikaan Cittarin aulatiloissa. Yksikin on kyllä jo ärsyttävä, mutta nyt meni tunteisiin.

Itse sanon nykyään näille: "juu antaa ol" ja kävelen pois kiukkusena.
 
K

Kiekkokatsoja

Varsinkin kun haluaa nukkua niin:
Kerrostaloissa "kantapää astujat". Tum tum tum tum. Ja myös käytävän ovien paiskojat.
No onneksi ei tarvitse asua tuollaisessa tilanteessa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Graafisen suunnittelun kurssilla yksi kanssaopiskelija, nuori nainen, joka puhuu narisevalla äänellä ja tervehtii kaikkia sanalla ”Moikku!”. Heittää myös aina englannin kielen sanoja väliin puhuessaan ja vetää välillä äänekkäät tekonaurut ”hähähähähä”. Sitten kun hän oikein alkaa esiintyä, niin puheeseen tulee kaikenlaisia ääniefektejä (”puff!”) ja sylki lentää ja kädetkin heiluvat kuin viikate.

Ärsyttävä ihminen, mutta ei hän paha liene. Jotkut ovat vain sketsihahmoja ihan tahtomattaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Graafisen suunnittelun kurssilla yksi kanssaopiskelija, nuori nainen, joka puhuu narisevalla äänellä ja tervehtii kaikkia sanalla ”Moikku!”. Heittää myös aina englannin kielen sanoja väliin puhuessaan ja vetää välillä äänekkäät tekonaurut ”hähähähähä”. Sitten kun hän oikein alkaa esiintyä, niin puheeseen tulee kaikenlaisia ääniefektejä (”puff!”) ja sylki lentää ja kädetkin heiluvat kuin viikate.

Ärsyttävä ihminen, mutta ei hän paha liene. Jotkut ovat vain sketsihahmoja ihan tahtomattaan.
Tuollainen toiminta on ikäänkuin live-versio sosiaalisesta mediasta. Hymiöt, emojit ja anglismit puhuttuna.
 

Glove

Jäsen
Lähipiirissäni on ihminen, jolla on ongelmia. Haluaisin auttaa häntä. Mutta kun minulla ei ole minkäänlaista aavistutakaan, miten häntä auttaisin.

Se ärsyttää kun en tiedä, miten voisin olla avuksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Banaanikärpäset. Vein noiden kodin eli bioskan roskakatokseen ja nyt noita pikkupaskiaisia löytyy koko ajan olutlasistani. Haluvat vissiin vetää lärvit kun joutuivat kodittomiksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Banaanikärpäset. Vein noiden kodin eli bioskan roskakatokseen ja nyt noita pikkupaskiaisia löytyy koko ajan olutlasistani. Haluvat vissiin vetää lärvit kun joutuivat kodittomiksi.
Noi on perseestä. Kuuklettamalla löytyy mitä miälikuvituksellisempia tapoja hoitaa noille holokausti. Tällä hetkellä meirän myrkkyliämiansoissa näyttäs kelluvan toistakymmentä vääräoppista.
 
Lainaa työkaverille auto lyhyttä kauppareissua varten ja kun auto tulee takaisin, niin aivan kuin eri autoon istuisi. Radio jossain bluethoot asetuksella, rattia säädetty, penkkiä säädetty joka helvetin vivusta...Ei meinaa millään löytyä säätöjä, että penkki tuntuisi taas normaalilta. ÄRSYTTÄVÄÄ!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös