Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 192
  • 6 382

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ymmärrän hyvin yllekirjoittaneiden vitutuksen kauppojen järjestyksen muuttamisesta. Parikin vakikauppaani on tälää hetkellä remontin alla ja tuttu järjestys on totaalisen sekaisin, hyllyvälejä tiivistetty niin, että väleihin mahtuu nippanappa yksi ihminen kärryineen. ”Palvelemme normaalisti myös remontIn aikana”, just.. Toisessa em. kaupoista, mistä yleensä haen vähän isommat ostokset, on täysin boikotissa. Remontin on kuulemma määrä valmistua loppuvuonna. Saas kattoo, palaanko vielä ko. kaupan asiakkaaks. Toki toi sijaitsee mukavasti työmatkan varrella.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi perskule, käytiin juuri eilen siellä. Kauhea meteli kun jossain rempattiin. Lisää tilaa on tullut mutta en tiedä mihin sitä tarvitaan (entiseen mahtui kaikki tarvittava). Ja osa jutuista oli vanhoilla paikoilla, osa siirretty uusiin paikkoihin ja osa oli jossain siirtovaiheessa. No plussaa kuitenkin suljettavista kylmäkaapeista...
Karkkiosastolle on tullut ainakin lisää tilaa - tais olla tuplat entiseen. Sekin tosin vaihtoi paikkaa. Täytyyhän mun lakua saada, ei mökille voi ilman tulla.

Joo, ne uudet kylmäkaapit on hyvä. Enää ei leikkelettä valitessa tarvitse toppatakkia ja pitkiä kalsareita.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaksi päivää putkeen olen kotimatkalla töistä katsonut reittiopasta Myyrmäessä siten, että katson lähipysäkit ja molemmilla kerroilla reittiopas on näyttänyt Ruoholahden lähipysäkit. Pieni asia mutta todella ärsyttävä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ärsyttää Stadin (ja Vantaan) huominen liian hyvä livetarjonta. Olisi Tamara Luonto Kumpulassa, Litku Klemetti Kantsussa ja Iisa Myrtsissä. Ja kaikki nämä ilmaiseksi. Miten tästä nyt selviää? Ja Tavastialla on Shiraz Lane.

Tämähän on tottakai hienoa, mutta miksi kaikki kasaantuu yhdelle illalle?

Menen ehkä katsomaan Shiraz Lanea. Kun maksaa, niin tulee laadukkaampi vaikutelma.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla tuntuu nyt olevan koko ajan hiki. Saa pyyhkiä otsaa vähän väliä. Onko tämä muka joku kuuma-aalto? Ja minulla on vaihdevuodet. Pois se minusta, olen vasta nelikymppinen.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Minulla tuntuu nyt olevan koko ajan hiki. Saa pyyhkiä otsaa vähän väliä. Onko tämä muka joku kuuma-aalto? Ja minulla on vaihdevuodet. Pois se minusta, olen vasta nelikymppinen.
Samaa vikaa pukkaa täällä. Todella häiritsevää hikoilla tilanteissa, joissa muilla ei näytä olevan edes vähän kuuma. Kai tämä sitten on jotain miesten vaihdevuosia, tai sitten mulla on termostaatti täysin rikki. En edes muista, milloin olisin viimeksi palellut. Ainakaan viiteen vuoteen en ole sellaista kokenut. En edes muista, miltä paleleminen tuntuu. Tämänhetkinen helle ei yhtään helpota tilannetta. Loppuis jo.

Glove

Jäsen
Tuo kärpänen on jostain onnistunut pääsemään sisälle, niin miksei se voi mennä samaa reittiä uloskin? Minun korvasta tai nenästä se ei sinne ulo pääse, mutta kovasti se haluaa niihin mennä.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma käsiala, joka on niin epäselvää, etten kunnolla ymmärrä omia muistiinpanoja, vaikka ne olisi kirjoitettu edellisenä päivänä. Joskus, kun on pitänyt allekirjoittaa ja selventää nimi, niin nimmarin avulla on päässyt selvennystä paremmin perille nimestä. En tiedä, mitä tapahtui joskus lukion aikana, koska yläasteen vihoissa ja teksteissä käsiala on vielä oikein asiallinen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma käsiala, joka on niin epäselvää, etten kunnolla ymmärrä omia muistiinpanoja,
Kyllä, minulla on paljon päiväkirjamerkintöjä joista en nykyään pysty lukemaan kovin paljoa. Ihme koukeroita sivut täynnä. Liikaa vauhtia ja asiaa. Ärsyttää kun ei tiedä mikä on aikoinaan herättänyt tunteita kun ne tunteet on yhtä hirveää sotkua. Aikoinaan taisin osata niitä juttuja lukea. Nykyään en... Olen taantunut?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tuo aika ärsyttävää kun ollaan isommalla porukalla ja monella riittäisi puhetta, minulla itsellänikin. Tykkään kuitenkin itsekin pölistä niitä näitä etenkin tutummassa porukassa. Lapsuudesta asti on kuitenkin opetettu että omaa vuoroa pitää odottaa ja toisten päälle ei saa puhua.

Se on välillä sitten ärsyttävää odottaa sitä omaa vuoroa, sen oikein huomaa välillä kun kysyy sitä malttia ja kärsivällisyyttä. Eli itse ketjun aiheeseen liittyen niin sen oman suuvuoron odottaminen isommassa ja suulaammassa porukassa voi olla joskus ärsyttävää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onhan tuo aamuaurinko joka paistelee niin matalalta vielä ja paistaa suoraan silmiin niin melko ärsyttävääkin. Toisaalta se voi olla myös kyllä melko vaarallistakin. Autoa minulla ei ole mutta kun polkupyöräilet aamulla niin aurinko saattaa sokaista ja ei oikein näe eteensä. Tästä voi seurata vaaratilanteita.

Nykyään minulla on kyllä silmälasien edessä optikolta hommatut aurinkolasisuojat tms, kyllä ne vähän auttaa siihen ettei aamuaurinko sokaise mutta kyllä siltikin joskus on vaikeaa ajaa pyörällä aamulla.

Joskus viime syksynä minulla ei vielä ollut edes noita aurinkosuojia ja pari kertaa tuli tunaroitua oikein pyörällä. Syynä kiire, liiallinen nopeus ja se että oli aamuauringon sokaisema. Yhteen jalankulkijaan tuli sitten osuttuakin mutta onneksi ei käynyt pahemmin ja anteeksipyyntö riitti tilanteessa. Ei tullut mitään poliisijuttua siitä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähäinen lämpö ärsyttää. Vähän yli kaksi astetta (sentään plussaa) kun töihin lähdin. Pitänee kaivella pipo, hanskat, toppatakki ja pitkät kalsarit kohta kaapista.

K

Kiekkokatsoja

Vähäinen lämpö ärsyttää. Vähän yli kaksi astetta (sentään plussaa) kun töihin lähdin. Pitänee kaivella pipo, hanskat, toppatakki ja pitkät kalsarit kohta kaapista.
Täällä oli sentään +4.
Kesä loppui turhan jyrkästi. Näkyy nuo säätilojen ääripää olevan nykyisin yleisiä.

Luin ylen jutun mahdollisista sähkökatkoksista.
Näyttää että ne ovat talvella todennäköisiä. Typerää, että ihmiset maailmalla riitelevät, ja siitä muut kärsivät. No joo, liikaa meitä ihmisiä on maapallolla (ja idiootteja päättäjiä), joten monenlaista tulee vielä tapahtumaan.

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ärsyttää, jos katsoo jotain dokumenttiohjelmaa, niin aluksi näytetään monen minuutin kooste ohjelman tulevista kohokohdista. Vittu, mä katson jo sitä ohjelmaa, lopettakaa myyminen!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alle kymmenen asteen lämpötiloja ollut nyt ja pidempään aamuisin ja tässä lähialueilla ovat aikaisimmat töihinlähtijät saaneet jo raaputella auton ikkunoita kuurasta.
Uimavedet jäähtyivät kyllä melkein laakista, kun yölämpötilat putosivat lähelle nollaa, joka tietysti pikkuisen ärsyttää, kun oli niin hyvälle tottunut taas, mutta näillä mennään...
Toinen, mikä ärsyttää, on tuo jatkuva pohjoistuuli. Ei ole viitsinyt käydä kalalla viikkoon, kun keli on niin epämiellyttävä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sade... Tai ei niinkään sade, se tekee hyvää luonnolle kuivuuden jälkeen, vaan se miltä rankkasade kuulostaa kun se osuu peltikattoon. Nuku tässä nyt sitten... Täytyy kaivaa korvatulpat esille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sade... Tai ei niinkään sade, se tekee hyvää luonnolle kuivuuden jälkeen, vaan se miltä rankkasade kuulostaa kun se osuu peltikattoon. Nuku tässä nyt sitten... Täytyy kaivaa korvatulpat esille.
Ha, inehmot on erilaisia. Mun miälestä se kun sade paukuttaa kattoon ja ikkunoihin on tosi rentouttavaa ja sillon uni tulee oikeen mukavasti, vaikka muuten melko huanouninen oonkin. Muuten en voi siätää mitään "ärsykkeitä" kun koitan unta houkutella. Vaimo tykkää kattoo sängyssä telkkaria ja simahtaa sitten siihen. Niiin ärsyttävää. Hätistänkin sen usein olkkariin kattoon telsua jos ei väsytä ja sitten se sippaa sinne ja kömpii joskus aamuyästä sänkyyn.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun ei pysty keskittymään kunnolla. Esimerkiksi eilen oli minulla keskittymisvaikeuksia kun olin tosi väsynyt. Jotkut tekstit ja keskustelutkin tuntuivat välillä jopa sekavilta kun luulen että olin väsynyt ja ei jaksanut vaan keskittyä. En myöskään jaksanut tarkemmin miettiä että mitä siinä nyt sanotaan.

Nyt skarpimpi olo, kun nukuin ihan ok. Kyllä väsymys vaikuttaa paljon vireystilaan. Siis siihen kuinka hyvin jaksat.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF. Lisäselvityspyyntöä toisen perään ja asioista joista olen jo selvityksen heille toimittanut. Huimat 65 euroa kyseessä (jos olisi merkittävä rahasumma niin olisi vitutusketjun asiaa) ja varmaan käyttäneet jo reilusti tuon minulle sähköpostia raapustavien työntekijöiden palkkoihin.

Muuten olisi varmaan edes jaksanut korvauksia hakea, mutta kun tuli mieleen että duunin puolesta on täysi sairauskuluvakuutus niin kokeilenpa ensimmäistä kertaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Paina yksi, jos haluat, että tämä puhelu tallennetaan ja sitä käytetään tulevissa koulutustilaisuuksissa. Paina kaksi, jos et halua puhelua nauhoitettavan."
Soitin tiistaina puhelun Microsoftin tekniseen tukeen ja ennen kuin sain jonkun tyypin luurin päähän, olin ehtinyt painella peräti kahdeksan kertaa eri numeroita, jotta pääsin oikeaan paikkaan. Vittu mitä paskaa. Helvetinmoinen fetissi firmoilla ja yhteisöillä on tuollaiseen toimintaan.

Glove

Jäsen
Katselin työpaikkoja tuolta työkkärin sivuilta. Tarjonta ei oikein kohtaa osaamisalaani. Laitoin sitten hakuehtoihin "Vain etätyö," josko sillä tavalla tärppäisi. No oikein sitenkään. Mutta se mikä ärsytti on se, että noissa etätyöpaikoissa oli ihan selvästi semmoisia hommia, mitä ei voi tehdä etänä. Ihan turhaa tauhkaa siis. Voitte toki te viisaammat kertoa minulle, miten esimerkiksi siivotaan etänä? Tai lastataan lentokoneita? Vartijan työn nyt vielä jotenkin ymmärtää, voisihan niitä valvontakameroiden monitoreja katsoa näytöltä kotonakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy