Foodien korvannut s-kaupat.fi. Foodiesta pystyi katsomaan nopeasti, onko lähialueen kaupoissa jotain tiettyä tuotetta tarjolla, nyt tuo ei onnistu, ellei kyseisellä kaupalla ole nouto-/kotiinkuljetuspalvelua. Tietysti lähialueeni smarketit eivät joukkoon kuulu.
En ole oikein sovellustyyppi niin pitää kysyä mitä kyseisellä sovelluksella voi tehdä?S-kaupat.fi sovellus ollut jo yli puoli vuotta käytössä ja vieläkään ne S-mafian paskat devaajat eivät ole saaneet sitä softaa skaalautumaan vaakatason näytölle. Olen siitä varmaan kymmenen kertaa raportoinut S-mafialle, mutta liian vaikeaa tuntuu olevan.
En ole oikein sovellustyyppi niin pitää kysyä mitä kyseisellä sovelluksella voi tehdä?
Tää on muuten taivahan tosi. Jos itsepalvelukassoja ei ole tarjolla, niin vältän kuin ruttoa niitä jonoja, joissa asiakkailla näkyy vaattehia kärryissä tai koreissa. Jännää, miten niiden kanssa puljaamiseen saadaan kassalla käytettyä niin hitosti aikaa. Kai se vain on niin, että kun se rätti on ollut ihan tuhannen mytyssä siinä tavarankuljettimessa, niin kassan jälkeen sen pitää olla siististi viikattuna erillisessä muovipussissa.ja varsinkin asiakkaita, joiden kärryssä on vaatteita.
Kun nykyään automaateista saa myös kymppejä niin kuudenkympin nosto tarkoittaa (yleensä) 50€&10€ seteliä. Ennen sai kolme kakskymppistä.
Tätä minä olen usein miettinyt itsekin. Olisi edes jossain asiassa niin hyvä, että sillä tienaisi elantonsa.Kun ei missään ole hyvä. Tai edes keskinkertainen. Mikä tässä elämässä meni pieleen? Osais ny perkele edes jotain.
Jokainen on hyvä jossain. Tulee vain löytää se, missä on hyvä. Tai huomata, että on hyvä monessakin perusasiassa. Ei meistä kaikista tule maailman huippuja missään, joten ihan ok tasonkin riittää.Kun ei missään ole hyvä. Tai edes keskinkertainen. Mikä tässä elämässä meni pieleen? Osais ny perkele edes jotain.
Covid-22?Lisäys. Näköjään uudenlaista virusta kiinassa, ärsyttävää.
No joo, minulle kävi niin että Launeen (Lahti) Sittarin Otto antoi 50€ ja 10€. Ja se oli Otto kun siinä luki niin ja myöskin siitä sai tiedon tilinsaldosta (mitä nostosta ei saa). Eli näköjään tuo vaihtelee...Otto. (lue: Ottopiste) tarjoaa edelleen kolmea kahtakymppistä.
No joo, minulle kävi niin että Launeen (Lahti) Sittarin Otto antoi 50€ ja 10€. Ja se oli Otto kun siinä luki niin ja myöskin siitä sai tiedon tilinsaldosta (mitä nostosta ei saa). Eli näköjään tuo vaihtelee...
Voi perskule, käytiin juuri eilen siellä. Kauhea meteli kun jossain rempattiin. Lisää tilaa on tullut mutta en tiedä mihin sitä tarvitaan (entiseen mahtui kaikki tarvittava). Ja osa jutuista oli vanhoilla paikoilla, osa siirretty uusiin paikkoihin ja osa oli jossain siirtovaiheessa. No plussaa kuitenkin suljettavista kylmäkaapeista...Kun menevät muuttamaan kaupan järjestystä. Mulla on ollut hyvä reitti mökkimatkalla Kariston Cittarissa
Karkkiosastolle on tullut ainakin lisää tilaa - tais olla tuplat entiseen. Sekin tosin vaihtoi paikkaa. Täytyyhän mun lakua saada, ei mökille voi ilman tulla.Voi perskule, käytiin juuri eilen siellä. Kauhea meteli kun jossain rempattiin. Lisää tilaa on tullut mutta en tiedä mihin sitä tarvitaan (entiseen mahtui kaikki tarvittava). Ja osa jutuista oli vanhoilla paikoilla, osa siirretty uusiin paikkoihin ja osa oli jossain siirtovaiheessa. No plussaa kuitenkin suljettavista kylmäkaapeista...
Samaa vikaa pukkaa täällä. Todella häiritsevää hikoilla tilanteissa, joissa muilla ei näytä olevan edes vähän kuuma. Kai tämä sitten on jotain miesten vaihdevuosia, tai sitten mulla on termostaatti täysin rikki. En edes muista, milloin olisin viimeksi palellut. Ainakaan viiteen vuoteen en ole sellaista kokenut. En edes muista, miltä paleleminen tuntuu. Tämänhetkinen helle ei yhtään helpota tilannetta. Loppuis jo.Minulla tuntuu nyt olevan koko ajan hiki. Saa pyyhkiä otsaa vähän väliä. Onko tämä muka joku kuuma-aalto? Ja minulla on vaihdevuodet. Pois se minusta, olen vasta nelikymppinen.