Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 923 139
  • 6 153

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Meidän ylösajava lintukoira (cockerspanieli) lähti päivällä omalla pikku pihalla jahtaamaan pikkulintua, joka epäonnekseen lensi päin terassin lasia ja räpelsi sen verran, että jäi koiran hampaisiin, ja sekunnissa henki pois.
Ärsyttää keltasirkun turhaan menetetty elämä sekä se, että koiran saalistusvietti jatkui monta tuntia ennen kuin viimein rauhoittui.
 
K

Kiekkokatsoja

Kun ei missään ole hyvä. Tai edes keskinkertainen. Mikä tässä elämässä meni pieleen? Osais ny perkele edes jotain.
Jokainen on hyvä jossain. Tulee vain löytää se, missä on hyvä. Tai huomata, että on hyvä monessakin perusasiassa. Ei meistä kaikista tule maailman huippuja missään, joten ihan ok tasonkin riittää.

Esim. Eilen onnellisuus ketjussa kirjoitit hetkeä aikaisemmin hyviä asioita. Ja nyt päinvastaista. Hyvä oli muutos. Hyvä muuttuja, olit hyvä siinä.
Tosin näkeehän että tämä kirjoitus piti huumorin vireitä sisällään. Meillä molemmilla.

Nyt hieman ärsyttää väsymys, ja nälän tunne. Korjattava tilanne siis.

Lisäys. Näköjään uudenlaista virusta kiinassa, ärsyttävää.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Otto. (lue: Ottopiste) tarjoaa edelleen kolmea kahtakymppistä.
No joo, minulle kävi niin että Launeen (Lahti) Sittarin Otto antoi 50€ ja 10€. Ja se oli Otto kun siinä luki niin ja myöskin siitä sai tiedon tilinsaldosta (mitä nostosta ei saa). Eli näköjään tuo vaihtelee...
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
No joo, minulle kävi niin että Launeen (Lahti) Sittarin Otto antoi 50€ ja 10€. Ja se oli Otto kun siinä luki niin ja myöskin siitä sai tiedon tilinsaldosta (mitä nostosta ei saa). Eli näköjään tuo vaihtelee...

On ensimmäinen kerta, kun kuulen Otto.:ltä saavan kymppejä. Mutta näemmä on siis mahdollista.

Tosin pari viikkoa sitten automaatista putkahti sadan euron seteleitä - ei kylläkään Suomessa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kun menevät muuttamaan kaupan järjestystä. Mulla on ollut hyvä reitti mökkimatkalla Kariston Cittarissa. Ekaksi tuosta HeVit (siellä nuo ja nuo on tuossa), sitten juustot ja leikkeleet. Sitten valitaan lihaa/kalaa/kanaa. On maitotuotteet, mehut, lakut, pinaatit, soija just siellä missä pitää.

Nyt joutuu perunoista alkaen kaikkea etsimään.
Älkää edes mainitko sanaristikkolehteä. Olisin varmaan vieläkin siellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun menevät muuttamaan kaupan järjestystä. Mulla on ollut hyvä reitti mökkimatkalla Kariston Cittarissa
Voi perskule, käytiin juuri eilen siellä. Kauhea meteli kun jossain rempattiin. Lisää tilaa on tullut mutta en tiedä mihin sitä tarvitaan (entiseen mahtui kaikki tarvittava). Ja osa jutuista oli vanhoilla paikoilla, osa siirretty uusiin paikkoihin ja osa oli jossain siirtovaiheessa. No plussaa kuitenkin suljettavista kylmäkaapeista...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ymmärrän hyvin yllekirjoittaneiden vitutuksen kauppojen järjestyksen muuttamisesta. Parikin vakikauppaani on tälää hetkellä remontin alla ja tuttu järjestys on totaalisen sekaisin, hyllyvälejä tiivistetty niin, että väleihin mahtuu nippanappa yksi ihminen kärryineen. ”Palvelemme normaalisti myös remontIn aikana”, just.. Toisessa em. kaupoista, mistä yleensä haen vähän isommat ostokset, on täysin boikotissa. Remontin on kuulemma määrä valmistua loppuvuonna. Saas kattoo, palaanko vielä ko. kaupan asiakkaaks. Toki toi sijaitsee mukavasti työmatkan varrella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voi perskule, käytiin juuri eilen siellä. Kauhea meteli kun jossain rempattiin. Lisää tilaa on tullut mutta en tiedä mihin sitä tarvitaan (entiseen mahtui kaikki tarvittava). Ja osa jutuista oli vanhoilla paikoilla, osa siirretty uusiin paikkoihin ja osa oli jossain siirtovaiheessa. No plussaa kuitenkin suljettavista kylmäkaapeista...
Karkkiosastolle on tullut ainakin lisää tilaa - tais olla tuplat entiseen. Sekin tosin vaihtoi paikkaa. Täytyyhän mun lakua saada, ei mökille voi ilman tulla.

Joo, ne uudet kylmäkaapit on hyvä. Enää ei leikkelettä valitessa tarvitse toppatakkia ja pitkiä kalsareita.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaksi päivää putkeen olen kotimatkalla töistä katsonut reittiopasta Myyrmäessä siten, että katson lähipysäkit ja molemmilla kerroilla reittiopas on näyttänyt Ruoholahden lähipysäkit. Pieni asia mutta todella ärsyttävä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ärsyttää Stadin (ja Vantaan) huominen liian hyvä livetarjonta. Olisi Tamara Luonto Kumpulassa, Litku Klemetti Kantsussa ja Iisa Myrtsissä. Ja kaikki nämä ilmaiseksi. Miten tästä nyt selviää? Ja Tavastialla on Shiraz Lane.

Tämähän on tottakai hienoa, mutta miksi kaikki kasaantuu yhdelle illalle?

Menen ehkä katsomaan Shiraz Lanea. Kun maksaa, niin tulee laadukkaampi vaikutelma.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulla tuntuu nyt olevan koko ajan hiki. Saa pyyhkiä otsaa vähän väliä. Onko tämä muka joku kuuma-aalto? Ja minulla on vaihdevuodet. Pois se minusta, olen vasta nelikymppinen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Minulla tuntuu nyt olevan koko ajan hiki. Saa pyyhkiä otsaa vähän väliä. Onko tämä muka joku kuuma-aalto? Ja minulla on vaihdevuodet. Pois se minusta, olen vasta nelikymppinen.
Samaa vikaa pukkaa täällä. Todella häiritsevää hikoilla tilanteissa, joissa muilla ei näytä olevan edes vähän kuuma. Kai tämä sitten on jotain miesten vaihdevuosia, tai sitten mulla on termostaatti täysin rikki. En edes muista, milloin olisin viimeksi palellut. Ainakaan viiteen vuoteen en ole sellaista kokenut. En edes muista, miltä paleleminen tuntuu. Tämänhetkinen helle ei yhtään helpota tilannetta. Loppuis jo.
 

Glove

Jäsen
Tuo kärpänen on jostain onnistunut pääsemään sisälle, niin miksei se voi mennä samaa reittiä uloskin? Minun korvasta tai nenästä se ei sinne ulo pääse, mutta kovasti se haluaa niihin mennä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma käsiala, joka on niin epäselvää, etten kunnolla ymmärrä omia muistiinpanoja, vaikka ne olisi kirjoitettu edellisenä päivänä. Joskus, kun on pitänyt allekirjoittaa ja selventää nimi, niin nimmarin avulla on päässyt selvennystä paremmin perille nimestä. En tiedä, mitä tapahtui joskus lukion aikana, koska yläasteen vihoissa ja teksteissä käsiala on vielä oikein asiallinen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oma käsiala, joka on niin epäselvää, etten kunnolla ymmärrä omia muistiinpanoja,
Kyllä, minulla on paljon päiväkirjamerkintöjä joista en nykyään pysty lukemaan kovin paljoa. Ihme koukeroita sivut täynnä. Liikaa vauhtia ja asiaa. Ärsyttää kun ei tiedä mikä on aikoinaan herättänyt tunteita kun ne tunteet on yhtä hirveää sotkua. Aikoinaan taisin osata niitä juttuja lukea. Nykyään en... Olen taantunut?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tuo aika ärsyttävää kun ollaan isommalla porukalla ja monella riittäisi puhetta, minulla itsellänikin. Tykkään kuitenkin itsekin pölistä niitä näitä etenkin tutummassa porukassa. Lapsuudesta asti on kuitenkin opetettu että omaa vuoroa pitää odottaa ja toisten päälle ei saa puhua.

Se on välillä sitten ärsyttävää odottaa sitä omaa vuoroa, sen oikein huomaa välillä kun kysyy sitä malttia ja kärsivällisyyttä. Eli itse ketjun aiheeseen liittyen niin sen oman suuvuoron odottaminen isommassa ja suulaammassa porukassa voi olla joskus ärsyttävää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onhan tuo aamuaurinko joka paistelee niin matalalta vielä ja paistaa suoraan silmiin niin melko ärsyttävääkin. Toisaalta se voi olla myös kyllä melko vaarallistakin. Autoa minulla ei ole mutta kun polkupyöräilet aamulla niin aurinko saattaa sokaista ja ei oikein näe eteensä. Tästä voi seurata vaaratilanteita.

Nykyään minulla on kyllä silmälasien edessä optikolta hommatut aurinkolasisuojat tms, kyllä ne vähän auttaa siihen ettei aamuaurinko sokaise mutta kyllä siltikin joskus on vaikeaa ajaa pyörällä aamulla.

Joskus viime syksynä minulla ei vielä ollut edes noita aurinkosuojia ja pari kertaa tuli tunaroitua oikein pyörällä. Syynä kiire, liiallinen nopeus ja se että oli aamuauringon sokaisema. Yhteen jalankulkijaan tuli sitten osuttuakin mutta onneksi ei käynyt pahemmin ja anteeksipyyntö riitti tilanteessa. Ei tullut mitään poliisijuttua siitä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähäinen lämpö ärsyttää. Vähän yli kaksi astetta (sentään plussaa) kun töihin lähdin. Pitänee kaivella pipo, hanskat, toppatakki ja pitkät kalsarit kohta kaapista.
 
K

Kiekkokatsoja

Vähäinen lämpö ärsyttää. Vähän yli kaksi astetta (sentään plussaa) kun töihin lähdin. Pitänee kaivella pipo, hanskat, toppatakki ja pitkät kalsarit kohta kaapista.
Täällä oli sentään +4.
Kesä loppui turhan jyrkästi. Näkyy nuo säätilojen ääripää olevan nykyisin yleisiä.

Luin ylen jutun mahdollisista sähkökatkoksista.
Näyttää että ne ovat talvella todennäköisiä. Typerää, että ihmiset maailmalla riitelevät, ja siitä muut kärsivät. No joo, liikaa meitä ihmisiä on maapallolla (ja idiootteja päättäjiä), joten monenlaista tulee vielä tapahtumaan.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ärsyttää, jos katsoo jotain dokumenttiohjelmaa, niin aluksi näytetään monen minuutin kooste ohjelman tulevista kohokohdista. Vittu, mä katson jo sitä ohjelmaa, lopettakaa myyminen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös