Pankkiautomaatit.
1) Näppäilet väärän tunnusluvun - vehje kysyy silti paljonko haluat nostaa ja lyö näpeille vasta kun käteistilaus on jätetty.
2) Yrität lottona nostaa tililtä x € eli hiuksenhienosti yli saldon olevan summan. Kortti tulee ulos ja täytyy aloittaa alusta.
3) Kysyt tilin saldon. Saldo selviää mutta taaskaan ei ole mahdollisuutta jatkaa nostamaan rahaa.
Kortti tulee ulos ja taas aloitetaan alusta.
Parhaita terveisiä vaan sille joka on noinkin käyttäjäystävälliset softat vääntänyt.
Joillakin on tapana myös vatkata jalkaa tai muuta ruumiinjäsentä jatkuvasti lukiessaan.
Märkien kenkien narina sisätiloissa.
Korkokenkien kopina toimiston käytävällä. Kop kop kop... Ja helvetti tietenkin siinä pitää vielä olla sellainen arjalainen ryhdikäs tahti päällä. Kop kop kop...
En ole ihan varma kun en ole kokeillut, mutta luulisin, että korkokengillä on kohtalaisen haastavaa laahustaa. Ehdota huopalappuja korkoihin ja seuraa jännityksellä hiihtelyä konttorissa.
Seuraava joka puhuu elokuvissa, kuolee
Korkokenkien kopina toimiston käytävällä. Kop kop kop... Ja helvetti tietenkin siinä pitää vielä olla sellainen arjalainen ryhdikäs tahti päällä. Kop kop kop...
Kun mä oon kuullu kopinaa esim. käytävällä, olen huikannut: "Sisään vaan, ovi on auki." Yleensä sen jälkeen ei oo vähään aikaan kopinoita kuulunut. :)Jos korkokenkien "päällä" kulkee hyvännäköinen nainen niin ei se sitten kyllä ärsytä!
Mua ällöttää jo pelkät korkokengät vaikka eivät kopisisikaan. Ja sitten jotkut eemelit juovat niistä shampanjaa, LAATTA.
Talvella koira nuuskii keltaista lunta pää hangen sisällä eikä meinaa irtautua asemistaan ilman raakaa kiskontaa. Samalla koira unohtaa kusta ja sitä toimitusta pitää odotella pitkään. Koiralle sopivan paskapaikan etsimisen odottelu voi myös nostaa verenpainetta varsinkin kun remmi kiertää seitsemän närettä ja puuta eikä pelivaraa enää ole, ja on lähdettävä tarpomaan koiran luokse hankeen.
Jos koira irrallaan ollessaan tulee jokaisen ihmisen luokse eikä omistaja tästä kiellä niin se ärsyttää. Sitten on taas niitä koiria jotka kulkevat vaan ohi niin kun vastaantulija olisi pelkkää ilmaa. Omani kuuluu jälkimmäisiin ja koulutuksen lisäksi se tulee ihan sen luonteesta. Tyypillistä sille rodulleKoiranulkoiluttajat, jotka pitävät sitä koiraansa vapaalla. Olkoon se "Fifi" vaikka kuinka kesy tai sellainen, mutta jotkut ihmiset vain pelkäävät koiria tai eivät pidä niistä.