Triplaexpresso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Yksi sana: enääN! Kuka voi oikeasti kirjoittaa noin? Jatkoaikaa lukemalla huomaa että ikävän moni.
Yksi sana: enääN! Kuka voi oikeasti kirjoittaa noin? Jatkoaikaa lukemalla huomaa että ikävän moni.
Oletkin ensimmäinen joka tämän on tässä ketjussa huomannut
En nyt jaksanut ihan 85 sivua lukea ennenkuin kirjoitin. Voi anteeksi.
Eipä ole vissiin ketään muukaan jaksanut lukea.
Pakko myöntää, että klementiinien vaihteleva maku ärsyttää. Jos eilen on syönyt oikein maukkaita klementiinejä, niin tänään voikin olla vuorossa ihan hirveän makuisia klementiinejä.
Energiansäästöölamput. Ne perkeleet kirkastuvat niin hitaasti, että jos tarvitsen valoja vain lyhyeksi aikaa, niin olen todennut että sytytän mieluummin kynttilän, joka sentään kirkastuu heti täyteen kirkkauteensa. Ja energiansäästölamppujen täysi kirkkaustaso on jotakuinkin samaa luokkaa, kuin yksi tuikkukynttilä 100 neliön kämpän lattialla.
Pakko myöntää, että klementiinien vaihteleva maku ärsyttää. Jos eilen on syönyt oikein maukkaita klementiinejä, niin tänään voikin olla vuorossa ihan hirveän makuisia klementiinejä.
Jep. Tai jos edellisenä päivänä ostit erittäin maukkaita ja mehukkaita mandariineja, niin seuraavana päivänä ostatkin kirpeitä paskoja.
On se elämä vaan niin julmaa.
Kaverit jotka on aina myöhässä. Joka ikinen kerta.
Kaverit jotka on aina myöhässä. Joka ikinen kerta.
Energiansäästöölamput. Ne perkeleet kirkastuvat niin hitaasti, että jos tarvitsen valoja vain lyhyeksi aikaa, niin olen todennut että sytytän mieluummin kynttilän, joka sentään kirkastuu heti täyteen kirkkauteensa. Ja energiansäästölamppujen täysi kirkkaustaso on jotakuinkin samaa luokkaa, kuin yksi tuikkukynttilä 100 neliön kämpän lattialla.
Salibandy
Aion hankkia 1c kolikoita jossain vaiheessa muutaman kilon ja käydä vittuilumielessä maksamassa niissä paikoissa niillä kolikoilla.
Miksei virallisella rahalla muka saisi maksaa? Kyllä kai sentin kolikko on ihan virallinen raha vaikkei Suomen Pankki niitä liikkeelle laskenutkaan? Jos saat ulkomaasta sentin tai kahden kolikon niin voit minun mielestäni sillä Suomessa maksaa ihan niinkuin muillakin kolikoilla... Minkäs sille sitten voi jos jostain ulkomaasta sattuu saamaan vaikka 30€ yhden sentin kolikoina...Senttikolikoita ei ole kaupan pakko ottaa vastaan.
Miksei virallisella rahalla muka saisi maksaa? Kyllä kai sentin kolikko on ihan virallinen raha vaikkei Suomen Pankki niitä liikkeelle laskenutkaan? Jos saat ulkomaasta sentin tai kahden kolikon niin voit minun mielestäni sillä Suomessa maksaa ihan niinkuin muillakin kolikoilla... Minkäs sille sitten voi jos jostain ulkomaasta sattuu saamaan vaikka 30€ yhden sentin kolikoina...
Onhan se virallinen raha, mutta ei sitä myyjän tarvitse vastaanottaa. Kuten ei myöskään tarvitse vastaanottaa suuria seteleitä.