Seuraavanlaiset viestit, siis lempinimien käyttö. Esimerkkinä Mängimiehen viesti Elitserien 2009 -ketjusta:
"Itse olisin rakentanut Frölundan hyökkäysketjut seuraavasti:
Nicke - Riksa - Naamat
Joel - Masken - PJ
Freddy - Jockce - Calle F
Vegard - Micke - Patte
+
Calle K, Nicke L, Junas, Martin...
Kuten huomaatte, niin variaatioita on paljon, mutta tuossa nyt oma näkemykseni. Ensimmäiseen ketjuun suomalaiset ja Nicke siihen laittamaan kiekot sisään. Kakkosessa vanhat jyrät ja kolmannessa nuorempaa polvea. Neloseen sitten loput päivän kunnon mukaan."
Kirjoittaja kai olettaa, että jokainen viestin lukija on kovan luokan Frölunda-fani. Minua kiinnostaa kyllä lukea viestejä esim. tuosta Elitserien 2009 -ketjusta, mutta nuo ketjuhahmotelmat eivät kovin paljoa Frölundan kokoonpanosta minulle kerro, vaikka jääkiekon pelaajista aika paljon tiedän.
Riku Hahl tuossa kai on ykkösen sentteri ja Per-Johan Axelsson sekä Joel Lundqvist kakkosen laidoilla. Ylimääräisenä hyökkääjänä kai on Nicke Lignell, jonka en tiennyt olevan tekijämies myös jääkiekossa. Nelosen laidassa on Vegard Ulvang (?), joka oli aiemmin kova hiihtäjä. Freddy Mercuryn luulin edesmenneen jo viime vuosituhannella, mutta niin vain on merkitty kolmosen laitaan. Westerbackin Patrik eli "Patte" on jännä valinta neloseen, koska mies on enemmän pelintekijätyyppiä, eikä mikään rymistelijä...