Ns. "kaikkien kaverit"
- Sellaset tyypit, jotka puuttuvat jokaiseen keskusteluun, vaikka eivät tajuaisi siitä mitään. Jos esimerkiksi pukuhuoneen toisessa päädyssä porisen jonkun kanssa niin tarviiko kahenkymmenen metrin päästä alkaa huutelemaan jo mainittuja asioita? Kaikki tuskin tajuaa mitä tarkoitan, mutta ainakin ne jotka ovat törmänneet kyseisen luonteen omaaviin henkilöihin.
Tupakalle lähtö
- Tupakointi ei mua haittaa, mutta se sinne lähteminen ja siitä hokeminen. "Lähtää kessulle!". Oon vielä suunnilleen ainoa, joka ei mun kaveripiiristä polta. Eivät muutkaan omien sanojensa mukaan, mutta aina niillä on askit taskussa ja tarve lähtä röökille. Esimerkkinä toimikoon kaljahuurteinen (tai vaikka selvä, ihan sama) kisastudio välieräottelusta Kärpät-Blues. En ymmärrä, miksi pitää viiden minuutin välein lähtä kessulle, juuri kun Kärpillä on 5-3 yv ja maali roikkuu ilmassa.
Itteensä täynnä olevat muijat
- Sellaset, jotka ovat tottutneet saamaan aina haluavansa. Oma ulkonäkö on LIIAN tärkeä ja edes koiraa ei voi ulkoiluttaa, jos ei ole viimesen päälle naama pakkelissa ja muotibuutsit jalassa. Ominaisuuksiin kuuluu myös jokaikisestä asiasta "mösähtäminen".
Valittajat
- Joka asiasta valittaminen tympäsee. Itsekin kuulun tällä hetkellä näihin valittajiin, mutta kun kerran ihan aihe on tälle niin annan itselleni oikeuden purkaa ajatuksiani. Tämän viestin jälkeen en enää ole valittaja.