@karvatursas laittoi tuon Antsan kuvan tuohon. Käyttääköhän Antsa peniksestään nimeä "siittin"?Putinin nimen lausuminen juuri niin kuin se kirjoitetaan. Vaikka tyyppi on täysi mulkku, niin luulisi, että tähän mennessä hänen nimensä lausuminen oikein (puuttin) olisi kaikille yksinkertaista, sillä onhan hän on ollut Kremlissä yli 20 vuoden ajan.
Ei vaan "Bjöönisein". Tieto.@karvatursas laittoi tuon Antsan kuvan tuohon. Käyttääköhän Antsa peniksestään nimeä "siittin"?
Liike on lääke. Sopivan kevyesti. + venyttelyä.Alaselkä on ihan jumissa. Kipu säteilee jopa takapuoleenkin. Kyllä se selkä varmaan tästä päivänä aikana vetreytyyy...
Notkoselkäisenä tuttua kauraa minullekin. Hoidan alaselän kipujani nk. kipugeeleillä, joita hierotaan kipeään paikkaan pari kolme kertaa vuorokaudessa. Äkikseltään voi olla jopa vaikeaa paikantaa mitään yhtä selkeätä kipupistettä ja jumin aiheuttajaa, mutta sieltä ne löytyvät, kun kärsivällisesti liukkaan geelin avulla etsii.Alaselkä on ihan jumissa. Kipu säteilee jopa takapuoleenkin. Kyllä se selkä varmaan tästä päivänä aikana vetreytyyy...
Viikonlopun lämpötila ennustuksesta lähti juuri viitisen astetta pois. Ehkäpä tekemisen suunnitelmat hieman muuttuu.
Sekin vielä. Nyt ärsytys kasvoi.Olut maistuu pikkasen huonommalta.
Hyvä kun nyt parempi.@Kiekkokatsoja ja @Surukuku , kiitoksia neuvoista, hyviä olivat. Minä jumitin selkäni siis istumalla lattialla. Yhteen projektiin oli paljon materiaalia (varsinkin karttoja) eikä ne mahtuneet (koti)työpöydälleni koska siinä oli jo jotain muuta. Istuin lattialla "lysyssä" tutkimassa materiaalia enkä muistanut vaihtaa asentoa. Sitten oltiin jumissa ja puuduksissa. Liikkuminen, kevyt venyttely ja kipugeeli auttoi asiaa. Sitä ei vain aina muista miten helposti tuo heikosti treenattu selkä menee jumiin kun väsyy samaan asentoon.
Lienee yksilöllista, mutta tuo kävely, voi olla fillarointia parempi vaihtoehto. Fillaroinnissa kun istutaan, ja se on osalle myrkkyä. Sitä istumista kun tulee tehtyä liikaa muutenkin.@Iisoppi myös tietenkin pyöräily tekee erittäin hyvää alaselälle. Nyt fillari tallista, kumit täyteen ja baanalle. Eikä siis tarvitse mankeloida verenmaku suussa kun liike alkaa jo aktivoivaan alaselän lihaksia ja avaa jumeja.
Minä kärvistelen paraikaa hartiakivun kanssa, kun ajelin tuossa alkuviikosta trimmerillä ruohotupsuja matalaksi, eka kertaa tälle suvea. Ei näköjään keho sulattanut irvistelemättä tuotakaan. Vanhat lihakset kipeytyvät niin turkasen helposti, kun vaihtaa äkisti "lajia", vaikka juuri keväällä tein halkoja toista kuukautta.... Minä jumitin selkäni siis istumalla lattialla. Yhteen projektiin oli paljon materiaalia (varsinkin karttoja) eikä ne mahtuneet (koti)työpöydälleni koska siinä oli jo jotain muuta. Istuin lattialla "lysyssä" tutkimassa materiaalia enkä muistanut vaihtaa asentoa. Sitten oltiin jumissa ja puuduksissa. ...
Kävelen joka aamu, siis joka aamu poikkeuksetta, noin tunnin metsäautoteillä koirien kanssa, mutta minulle tuo pyöräily kyllä sopisi polven nivelrikon takia paremmin. Koirien takia en vain oikein voi vaihtaa fillariin, se kun menisi ihan mateluksi, kun eivät nämä meidän tytöt ole mitään juoksijoita ja aamulenkki on pyhitetty koirien, ei niinkään minun tarpeilleni.Lienee yksilöllista, mutta tuo kävely, voi olla fillarointia parempi vaihtoehto. Fillaroinnissa kun istutaan, ja se on osalle myrkkyä. Sitä istumista kun tulee tehtyä liikaa muutenkin.
Kävely etenkin epätasaisessa maastossa, antaa alaselälle liikettä, jota tarvitaan.
Toki jokaisen hyvä testailla, että mikä liikkuminen soveltuu itselle parhaiten.
Iisoppi on mies talossa, ai että! Vastatuuli on mukava, kaksi ripeää vetoa eteen ja sillä välin liikkuu yhden vedon verran taakse, kyllä matka etenee.Vastatuuli mennen tullen mökille soutaessa. Tai sivutuuli mutta tuuli kuitenkin. Oli raskas soutaa Perkules, mä ostan kyllä moottorin veneeseen.
Sama ongelma oli meilläkin. Nyt siellä toimii jopa 5G, ei ollut enää netin kanssa ongelmia.Hetken jo kuvittelin että sonera olisi saanut verkkonsa toimimaan täällä mökillä, mutta samaa paskaa tämä on kuin ennenkin (noin 2014 jälkeen, sitä ennen toimi loistavasti). No pitää säästää euro ja käynnistää tuo saunalahden prepaid nettiasema vasta huomisen puolella. Pitää kuitenkin kohta mennä yöpuulle kun huomenna vielä työpäivä.
Sama. Vaikka itse kehaisenkin, yleensä haistan klikkiotsikot hyvin, mutta tuon kohdalla kävelin suoraan ansaan. Suorastaan vitutti.Kompastuin klikkiotsikkoon:
Ovetshkin pelaa yhden jalkapallo-ottelun Moskovan Dynamossa