Pienen minä ostankin ja niiden valikoima on huono.Osta edullisempi pieni. Itsekuria ettei liika syötyä. Pussin suu teipattu kiinni, ja ens vkl samaa halpaa sipsiä.
Pienen minä ostankin ja niiden valikoima on huono.Osta edullisempi pieni. Itsekuria ettei liika syötyä. Pussin suu teipattu kiinni, ja ens vkl samaa halpaa sipsiä.
Ei ole selvinnyt onko kyseessä helmikanat vai -pöllöt vai kenties joku muu.Helmarit
Se on helmiahvenet.Ei ole selvinnyt onko kyseessä helmikanat vai -pöllöt vai kenties joku muu.
Pelaajilla ei ole hameita vaan shortsit. Parempi olisi "Helmattomat" kuin Helmarit.Ei ole selvinnyt onko kyseessä helmikanat vai -pöllöt vai kenties joku muu.
En ihmettele jos on jo aiemmin jonkun toimesta mainittu täällä, mutta vituttaa jääkiekkoilijoista käytettävät nimilyhenteet kuten esim. OEL, JVR (tai vittu JvR) ja RNH. Siis kyllähän siinä säästyy aikaa - joka on hektisessä nykymaailmassa tietenkin todella arvokasta - kun näpyttelee OEL eikä (Oliver) Ekman-Larsson ja kaikki kyllä ymmärtävät mistä puhutaan, mutta jotenkin vaan jokin aivojen pieni ärrimurrisensori aktivoituu välittömästi kun jokin vastaava nimilyhenne tulee vastaan. Perkele.
Charles-Edouard D'Astous.
Lunttasin oikeinkirjoituksen.
Sehän on Cheddar!Odotan jo mielenkiinnolla miten Mertaranta ja Saukkonen hanskaavat tuon.
Antero voi vanhasta muistista mukailla vaikka jotain Giscard d’Estaingin nimen lausumista muistuttavaa.Sehän on Cheddar!
Hoopi Hänniseltä eivät kuitenkaan kehtaa pyytää apua. Emme koskaan unohda herraa nimeltä Jason Lamy-Chappuis.Antero voi vanhasta muistista mukailla vaikka jotain Giscard d’Estaingin nimen lausumista muistuttavaa.
Eikös HSL sovelluksella olisi kätevämpää näytellä sitä matkakorttia?Whim. Minulla voimassa oleva ab lippu, mutta ei tuo sovellus sitä näytä vaikka kyllä näyttää että tilaus on voimassa. Asensin uusiksikin mutta ei vaikutusta. Onneksi tähän lähikuppilaan pääsee jokeribussilla jossa ei tarvitse lippua näyttää kyytiin noustessa.
Olisi varmasti, mutta HSL sovellus ei pari vuotta sitten firman siirryttyä edenredin työmatkarahaan hyväksynyt edenredin korttia, mutta whim hyväksyi. Pitäisi kai joskus kokeilla uudestaan.Eikös HSL sovelluksella olisi kätevämpää näytellä sitä matkakorttia?
No tänään tuokaan ei olisi onnistunut.Eikös HSL sovelluksella olisi kätevämpää näytellä sitä matkakorttia?