Ärsyttääkö ketään muuta ikinä se, kun urheilureportteri (etenkin naispuolinen) lausuu useimmiten IFK:n nimen HOOIIÄFKOO. Vittu se on iiäfkoo, ifki tai hifki.
Ja yhden henkisesti vajaan tamperelaisen mielestä hinki.
Ärsyttääkö ketään muuta ikinä se, kun urheilureportteri (etenkin naispuolinen) lausuu useimmiten IFK:n nimen HOOIIÄFKOO. Vittu se on iiäfkoo, ifki tai hifki.
Ymmärrän kyllä, että heittomerkin kanssa ei jaksa säätää (en jaksa minäkään, tuonkin otin copy-pastena jotta menee oikein), mutta mihin tuo viimeinen e voi kadota niin usein?
Joka muuten lausuttaisiin HOOIIÄNKOOII.Ja yhden henkisesti vajaan tamperelaisen mielestä hinki.
Ei, vaan IIEFKOOVittu se on iiäfkoo, ifki tai hifki.
Anteeksi, tarkoitin siis todellakin iiefkoo. Tosin on se iiäfkookin monta kertaa parempi kuin HOOIIEFKOO.Ei, vaan IIEFKOO
Täällähän olikin jo valmiiksi mainittuna tämä, joten säästyi vaiva.Helvetin kirkasta etuvaloa vilkulla pitävät pyöräilijät.
Ei osaa väistää, eikä ottaa toista huomioon ja kännykkääkin tuijotetaan siinä kävellessä.
Vähän vanha jo, mut ei ärsytä.Ärsyttääkö ketään muuta ikinä se, kun urheilureportteri (etenkin naispuolinen) lausuu useimmiten IFK:n nimen HOOIIÄFKOO. Vittu se on iiäfkoo, ifki tai hifki.
Vähän vanha jo, mut ei ärsytä.
Pitäähän se jotenkin erottaa vaikkapa ÅIFK:sta tai GrIFK:sta jne.
Mun täytyy ikävä kyllä myötää tuo paha tapa. Tosin vain silloin kun keskityn esim duuniin, mä kun en näe tai kuule ympäristöstäni mitään kun kunnolla keskityn. En mä huomaa ellei joku huomauta.Ihmiset jotka eivät niistä nenäänsä.
Sitten viiden sekunnin välein kaikuu, kun sitä räkää ryystetään takaisin sieraimiin, kun se meinaa tulla ulos.
Itse sorrun tuohon pakosta. Toinen sierain romuna lapsena koetun onnettomuuden jäljiltä ja vuotaa verta todella helposti. Varsinkin siirtyminen kylmästä lämpimään saa nenän valumaan räkää mutta lisäksi verta ja niistäminen on joskus todella riskipeliä.Ihmiset jotka eivät niistä nenäänsä.
Sitten viiden sekunnin välein kaikuu, kun sitä räkää ryystetään takaisin sieraimiin, kun se meinaa tulla ulos.
Nöyristelevät ihmiset. Sellaista jotka oikein jaksavat julistaa sitä miten nöyriä ovat. Siitä nöyryydestä tulee ikään kuin ylpeyden aihe, että minäpäs olen vähän parempi kuin te muut kun olen niin helvetin nöyrä.
Juu ei se vaikka miten hienosti osaisi nöyryydestä puhua kauheasti silloin merkitse, jos ei elä sillä tavalla.Varsinkin kun ne nöyryyttään julistavat ihmiset ovat usein jotain jarisarasvuo-tyyppisiä narsistisen oloisia hahmoja, jotka eivät oikeasti tiedä nöyryydestä mitään.
Tuohon ei ole muuta lääkettä kuin pitkien viestien kieltäminen. Penalttia!Täällä keskustelupalstalla on joillakin sellanen tapa, että he vastaavat johonkin yksittäiseen lauseeseen viestissä, mutta lainaavat silti koko pitkän viestin. Hitto, että pienesti ärsyttää! Seltykseksi varmaan tarjotaan, että on niin vaikeaa puhelimella lainalla oikein, no ei perkele ole. Käyttäkää vaikka tapatalkia!
Mikäs se sellainen on?Käyttäkää vaikka tapatalkia!
Heh. Ei aavistustakaan, mutta joskus tällä palstalla moni käyttäjä kovasti huuteli, että palstaa voisi käyttää sen kautta tai sillä tai miten lie. Ilmeisesti olisi ollut palstan käyttö muka helpompaa, mutta olisikohan tuo tapatalk jo vanhentunutta teknologiaa, kun ei sen perään enää kukaan kysele, enpä tiedä.Mikäs se sellainen on?
Kysyy utelias&tietämätön