Mainos

Gösta Sundqvist

• 35 699
  • 105

fakiiri

Jäsen
Kaide on keski-ikäinen herramies eli neljänkympin tuntumassa. Kyllä Kaide vielä skulaa fudistakin ainakin Radio Mafian joukkueessa (pelasi mm. rock fudiksen SM-skaboissa).

Pikkulintujen laulannassa on sen verran perää, että aika usein miehen jaloissa on jotain feelua. Mutta suu käy treeneissä ja peleissä:)

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti bisnesman
Sen verran on pikkulinnut laulaneet, että Kaidella ei polvet kestäneet fudista ja hän siirtyi salibandyn puolelle..
Onko näillä pikkulinnuilla on joku pointti vai visertävätkö ne vain siitä ilosta kun luoja niille nokan loi? Tästä rivien välistä saa sellaisen käsityksen, että salibandy olisi jotenkin vähemmän miehekäs peli kuin jalkapallo. Samalla logiikalla juoksu on huomattavasti jääkiekkoa miehekkäämpi laji, sillä monilla jääkiekkoilijoilla on polvet niin huonossa kunnossa, etteivät he kestä juoksemista, vaan he joutuvat kesäharjoitelussa käyttämään rullaluistimia tai kuntopyörää.
Kokemuksesta voin silti sanoa, että on totta että pehmeällä nurmella juokseminen ottaa helvetisti enemmän polville, kuin kovalla lattialla juokseminen.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77

Onko näillä pikkulinnuilla on joku pointti vai visertävätkö ne vain siitä ilosta kun luoja niille nokan loi? Tästä rivien välistä saa sellaisen käsityksen, että salibandy olisi jotenkin vähemmän miehekäs peli kuin jalkapallo. Samalla logiikalla juoksu on huomattavasti jääkiekkoa miehekkäämpi laji, sillä monilla jääkiekkoilijoilla on polvet niin huonossa kunnossa, etteivät he kestä juoksemista, vaan he joutuvat kesäharjoitelussa käyttämään rullaluistimia tai kuntopyörää.
Kokemuksesta voin silti sanoa, että on totta että pehmeällä nurmella juokseminen ottaa helvetisti enemmän polville, kuin kovalla lattialla juokseminen.
Siis mitä vittua!
Kerroin vain mitä olen kuullut.
Minun henkilökohtaisena mielipiteenä saa kuka tahansa pelata mitä huvittaa, itse fudista pelanneena tiedän että polvet joutuu rasitukselle enemmän kuin sb:ssä.

Olin vaan kuullut että kaide olisi pelimies myös jalkapallossa...

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos ei ollut tarkoitus niin sorry vaan. Sellainen ajatus jutusta tuli loppuunlaitettuine pisteineen...
piis,

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Jos ei ollut tarkoitus niin sorry vaan. Sellainen ajatus jutusta tuli loppuunlaitettuine pisteineen...
piis,
Tarkistin asian ja näinhän se oli.
Rauha maahan, samaa joukkuettahan me palvomme.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Muutaman hyvän biisin on onnistunut tekemään, mutta aika perseestähän Leevi and the Leavingsin tuotanto noin kokonaisuudessaan on. Osaan minäkin ne Leevin hitit ulkoa, mutta Sundgvist on saanut kulttimaineen lähinnä koska Leevit eivät tee keikkoja. Yksi hyvä muusikko muiden joukossa.

Pisteet suhteesta julkisuuteen kuitenkin minultakin.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Koe-eläin puisto loppuu R Mafian uudistuessa.
Mutta eiköhän Kösta joukkoineen viihdytä meitä jatkossa
eri kanavalla. Toivottavasti "retkue" ei kuitenkaan muutu
liikaa, eikä juttu "sivisty" nössöön suuntaan.

domy:Kun kohdeyleisönä n. 18-30 -vuotiaat, pitää luonnollisestikin ottaa huomioon, kuinka moni tästä ryhmästä haluaa kuunnella keski-ikäisen Sundqvistin väsynyttä läppää. Aika harva. Göstan on vihdoin aika siirtyä ikäistensä seuraan.

Mua ei niinkään haittaa että RM uudistetaan, mutta väsyny läppä sullon perseessä. *hymiö*

Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
Gösta

Terve vaan kaikille kiekko-ihmisille minun puolesta! Eka viesti palstalle ja aihe on sopivaakin sopivampi.

Gösta oli setäni alikessuna armeijassa ja soitteli joskus iltaisin kitarallaan ja porukkaa oli joskus kuuntelemassa. Setä naureskeli että joskus kun Gösta oli soittanut heille "Mitä kuuluu Marja-Leena"-biisin, oli hän tokaissut: " Kyllä tämä biisi saattais menestyä Suomessa ainakin jotenkin..."

Ei tainnut Göstakaan arvata, millainen hitti siitä(kin) tulisi...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Gösta

Tenkanen oli eilen Urheilukanavan mestis-matsissa. Erätauolla miestä haastateltiin ja aika paska setti oli.

Kaide oli selvästi vaivautunut, puhui melkein omalla äänellä, jätti ärinän pois ja ennenkaikkea EI OLLUT RÄÄVÄSUU!

Prkl kun menevät pilaamaan illuusion umpihärskistä ratikkakuskista tolleen ;)

Nii, se ei ollu Kaiden vika, eihän se voi heitellä noita härskeilyjä tommoisessa ohjelmassa. Mut ois jättäny väliin koko haastattelun.

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen jopa nauhoitellut Koe-eläinpuistoja, Aamusumpilla -ohjelmia, Tenkasen pohjia ym. jo kymmenen vuoden ajan hyvin aktiivisesti. Pitäisi vaan saada autoon myös kasettisoitin niin voisi kuunnella sielläkin. Ehdoton suosikkini: Väinö Levola! Leevin tuotantokin löytyy käytännössä kokonaan. Ensi vuonna sitten nähdään mitä Radio Suomessa kuullaan.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kopo
Itse olen jopa nauhoitellut Koe-eläinpuistoja, Aamusumpilla -ohjelmia, Tenkasen pohjia ym. jo kymmenen vuoden ajan hyvin aktiivisesti. Pitäisi vaan saada autoon myös kasettisoitin niin voisi kuunnella sielläkin. Ehdoton suosikkini: Väinö Levola! Leevin tuotantokin löytyy käytännössä kokonaan. Ensi vuonna sitten nähdään mitä Radio Suomessa kuullaan.
No jonyt on perkele. Hei, eikös ois jänskää tehdä niistä sun kaseteista cd-versio, jossa on otettu pois biisit välistä :)
Ois enemmän kuunneltavaa ja vielä CD-äänellä!

Mua ainakin kiinnostais.. ja ois vehkeetki!

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä ketju liittyy kai alun alkaen Gösta Sundqvistiin...

Minulla on nimittäin teille kerrottavaa. Leevien biisit ovat tähän syksyyn saakka olleet minulle melkoista keskivertoradiomusiikkia, mutta nykyään ne ovat vajoamassa kovaa vauhtia inhokkien puolelle. Syyttäkää tästä kaikesta mun iki-ihanaa kämppistä, joka soittaa leevejä välillä nonstoppina... Minä kärsin! Eihän kukaan jaksa hengissä ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa, jos joutuu pakkosoitolla kuuntelemaan tuota musiikkia, minä en ainakaan jaksa.

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
No jonyt on perkele. Hei, eikös ois jänskää tehdä niistä sun kaseteista cd-versio, jossa on otettu pois biisit välistä :)

Itsekin vanhana Gössen Mainosradion, Belgialaisten kirjauutuuksien ja monien muiden edellä mainittujen ja KEPin välissä tehtyjen ohjelmien ystävänä ilmoittaudun tilaajaksi, mikäli tällaisia levyjä joskus saatte aikaiseksi. Kuullostaa sen verran kattavalta Kopon kokoelma, että sieltä pitäisi löytyä myös alter egoni Kyösti "Skyfä" Raumolin... Odottelen innolla projektinne kehittymistä!

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti kopo
Itse olen jopa nauhoitellut Koe-eläinpuistoja, ...

Niin, näyttää siis siltä, että tällä palstalla on muitakin meitä alan miehiä, jotka kotinauhoittelevat Jöden tuotoksia.

Itse olen tosin viime aikoina keskittynyt pääasiassa kuuntelemaan, koska nykyisessä autossani on sellainen laaserlevysoitin, valitettavasti.

Eli jos joku taho näitä Keppejä tai muita Jöde-tuotoksia laaserlevylle polttelee, niin yhteys allekirjoittaneeseen, heti!

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä mulla ole mitään tällaista CD-projektia projektia vastaan. Itse en vain ole mikään tekniikan ihmemies eikä ole tarvittavia laitteita eli joku muu saisi hoitaa konkretian. Kokoelma kyllä on kattava (onneksi on nuo uusinnat ja stereoissa ajastusnauhoitus), taitaapa mukana olla vielä jopa jokunen "Tietokoneenkorjauskurssi" -ohjelmakin ammoisilta ajoilta.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Eikun bisnes pyöriin ja cdeitä myyntiin. Mullakin on parikytä kasettia kepaa nauhalla, mutta kaikki tuoreemmasta päästä.

Liityn ennakkotilaajiin jo tässä vaiheessa.

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen verran vielä täsmentäisin omasta puolestani että olen pyrkinyt ottamaan biisit pois joten normaali KEP-jakso kestää "tehokkaana peliaikana" noin 35-45 minuuttia. Aina tuo putsaus ei kuitenkaan ole ollut mahdollista lähinnä ajankäytöllisistä syistä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koe-eläinpuiston historian viimeinen jakso

22.00 Radio Mafia
Tänään 29.12.2002 vaikenee Koe-eläinpuisto lopullisesti. :(
Eilen kuului historian viimeinen KEP ja tänään siis sen uusinta.

Kiitos näistä vuosista Gösta ja muut ohjelmaa tehneet..

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä lopussa on pikku juttu siitä uudesta ohjelmasta Loposkan ja Olavin esittämänä. En nyt muista että mikä sen uuden ohjelman nimi Radio Suomen taajuudella on, mutta sama vanha jengi on koossa edelleen. Jotain muutoksia varmaan tulee, muitakin kuin ohjelman nimeen.

Jollei se nyt ollut ihan vitsiksi tarkoitettu koko homma, tiedä häntä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Roku
Siinä lopussa on pikku juttu siitä uudesta ohjelmasta Loposkan ja Olavin esittämänä. En nyt muista että mikä sen uuden ohjelman nimi Radio Suomen taajuudella on, mutta sama vanha jengi on koossa edelleen. Jotain muutoksia varmaan tulee, muitakin kuin ohjelman nimeen.

Jollei se nyt ollut ihan vitsiksi tarkoitettu koko homma, tiedä häntä.
Sepä se.
Kun noista ei koskaan tiedä.

No, Göstan ohjelma jatkuu Radio Suomessa. Mut siitä en tiedä millainen ohjelman sisältö on.

Teinitalo. Vittu mikä nimi =)

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Teinitalo se tosiaan taisi olla se uuden ohjelman nimi. Aika hölmön kuuloinen, totta tosiaan. No, sopii meille kolmevitosille hyvin.

Onko mitään tietoa siitä, minä viikonpäivänä ja mihin aikaan tämä Göstan uusi hupipläjäys mahtaa tulla?

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Hattu päästä pojat ja miksei tytöt:)

Se ommeinaa viimenen vartti tästä historiallisesta ohjelmasta menossa....

Tilaaja olisin minäkin, jos niitä vaan löytyy niitä CD:tä...

Tämä on kuulkaa aika suuri lehti mikä kääntyy tämän vuoden loputtua.... Moni vanha asia poistuu tämän tosi trendikkään ja mediaseksikkään ration tieltä...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Roku
Onko mitään tietoa siitä, minä viikonpäivänä ja mihin aikaan tämä Göstan uusi hupipläjäys mahtaa tulla?

Ylen kotisivuilta viikko-ohjelmista huomasin, että Göstan Teinitalo tulee YleQ:lta (ei kuulu meillä) perjantaina klo 18.00-19.00 ja sitten Radio Suomen puolelta lauantai-iltana klo 23.03-0.00. Tunnin ohjelma siis. Mitäköhän pitää sisällään? Vaikea uskoa että Radio Suomen puolella paljon vittuja ja perkeleitä päästellään. Joku humppaohjelma siiskö??

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti teemu73
Ylen kotisivuilta viikko-ohjelmista huomasin, että Göstan Teinitalo tulee YleQ:lta (ei kuulu meillä) perjantaina klo 18.00-19.00 ja sitten Radio Suomen puolelta lauantai-iltana klo 23.03-0.00. Tunnin ohjelma siis. Mitäköhän pitää sisällään? Vaikea uskoa että Radio Suomen puolella paljon vittuja ja perkeleitä päästellään. Joku humppaohjelma siiskö??
Eiköhän nuo kyseiset sanat sisälly teinitaloonkin :D
Kuten myös tutut hahmot. Sittenpä sen näkee...

ps. mun mielestä hyvä juttu että on tunnin setti. Ehtivät vääntää enemmän puhetta suhteessa musiikkiin..

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Teinitalo

Niin, ehkäpä tässä on havaittavissa pienen pientä vittuilua Ylen suuntaan. Mafiahan muuttui käsittääkseni enemmän "teiniradioksi", joten siinä mielessä tämä "Teinitalo" sopii loistavasti kuvaan.

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy