Alexandre Carrier kolmen vuoden jatkosopimukseen Predatorsin kanssa. 3,75milj AAV
Lainaan nyt vain tämän osion, mutta näin kyllä aiemmankin debaatin. Arvostan Predatorsia siinä mielessä, että eivät ole koskaan heittäneet hanskoja tiskiin saadakseen niitä mainitsemiasi huipputalentteja. Samaan kastiin menee useampikin seura, kuten Flames ja Wild. Eli aina se ratkaisu on ollut re-tool eikä re-build. Se on täysin eri asia, onko tuo ratkaisu sitten oikea, mutta itse ainakin arvostan sitä. Pens esimerkiksi laahasi sarjan hännillä useamman vuoden, jolloin sitten varasivat Crosbyn, Malkinin, Fleuryn ja Staalin. Letang sitten osui kunnolla 2.kierroksella ja core oli siinä. Sinänsä siis heidän ei tarvinnut tehdä muuta kuin olla huonoja ja pienellä lisätuurilla saivat sitten arpaonnella pari ykköstä ja pari kakkosta, millä käytännössä rakensivat koko homman. Predatorsin viimeisin TOP-10 varaus on vuodelta 2013, jolloin varattiin Seth Jones. He eivät ole kyntäneet pohjalla rakentaakseen joukkueensa, kuten esim. Pens teki. Jones liikutettiin Columbukseen toiveena saada Ryan Johansenista ykkössentteri, mikä jo silloin oli kyllä perusteltu ratkaisu, kun riveissä vielä pelasi Weber, Suter ja Ellis.Niin, ja vastapuolella oli, vaikka toki vastapuolen pakisto oli vaatimaton, kun Letang oli sivussa loukkaantumisen vuoksi, mutta vastapuolelta löytyi käänteentekeviä pelaajia ja vastapuoli voitti. Tuolloin Predsillä oli minun mielestäni pullat paremmin uunissa kuin nyt on näistä UFA satsauksista huolimatta. Tuolloin core oli hyvässä peli-iässä.
Sean Walker viiden vuoden sopimuksella Hurricanesiin. 3,6milj AAV
Toivon että Walker edellinen kausi Flyers paidassa ei ollut suonenveto vaan jatkaa hyvällä tasolla, hänen otteitaan en enää Coloradon aikana seurannut joten siitä voivat viisaammat antaa kommenttia, Flyers nutussa pelasi hyvin.Aseeton ryöstö. Loistava hankinta.
Joka tapauksessa loistavaa duunia Carolinalta, Gostisbehere ja Walker tienaa yhteensä vähemmän kuin Skjei Nashvillessä. Otan tämän vaihdon kyllä vastaan.Toivon että Walker edellinen kausi Flyers paidassa ei ollut suonenveto vaan jatkaa hyvällä tasolla, hänen otteitaan en enää Coloradon aikana seurannut joten siitä voivat viisaammat antaa kommenttia, Flyers nutussa pelasi hyvin.
Näin se on helppo tutkia omaa agendaa tukevia tilastoja. Jännä, ettei Weber tai Rinne mahdu top-20 pistepörssiin.Sundinin ensimmäinen kausi NHL:ssä oli 1990-91. Tuosta ajasta eteenpäin kun katsoo NHL:n pistepörssiä, niin esim. Alfredsson löytyy sijalta 17. Marleau löytyy sijalta 15, Iginla sijalta 9 ja Sundin sijalta 8. Jo useaan otteeseen mainittu Thornton puolestaan löytyy sijalta 4. Tuossa on viisi nimeä ilman kannua. Top-20 loput 15 nimeä? Kyllä. Ne voittivat kannun.
Ehdottomasti tuota voi ja saa arvostaa. Itse arvostan kaikista eniten kuitenkin voittamista ja minun nähdäkseni NHL:ssä se tarvitsee kärkitalenttia lähes poikkeuksetta ja monen monta yritystä. Miten tuollaiseen tilanteeseen on mahdollista päästä, niin draftaamalla aikaisessa vaiheessa putkeen monta vuotta jolloin laariin tarttuu kärkitalenttia ja ne ovat samaa ikäluokkaa ja mahdollistavat täten monta yritystä. Pittsburgh, Chicago, Tampa, Washington nämä kaikki on rakennettu tällä tavalla ja nämä seurat ovat vieneet valtaosan cupeista palkkakaton aikakaudella. Tuohon vielä Florida omineen kärkivarauksineen ja myös Colorado. Resepti on kovin tuttu.Lainaan nyt vain tämän osion, mutta näin kyllä aiemmankin debaatin. Arvostan Predatorsia siinä mielessä, että eivät ole koskaan heittäneet hanskoja tiskiin saadakseen niitä mainitsemiasi huipputalentteja. Samaan kastiin menee useampikin seura, kuten Flames ja Wild. Eli aina se ratkaisu on ollut re-tool eikä re-build. Se on täysin eri asia, onko tuo ratkaisu sitten oikea, mutta itse ainakin arvostan sitä. Pens esimerkiksi laahasi sarjan hännillä useamman vuoden, jolloin sitten varasivat Crosbyn, Malkinin, Fleuryn ja Staalin. Letang sitten osui kunnolla 2.kierroksella ja core oli siinä. Sinänsä siis heidän ei tarvinnut tehdä muuta kuin olla huonoja ja pienellä lisätuurilla saivat sitten arpaonnella pari ykköstä ja pari kakkosta, millä käytännössä rakensivat koko homman. Predatorsin viimeisin TOP-10 varaus on vuodelta 2013, jolloin varattiin Seth Jones. He eivät ole kyntäneet pohjalla rakentaakseen joukkueensa, kuten esim. Pens teki. Jones liikutettiin Columbukseen toiveena saada Ryan Johansenista ykkössentteri, mikä jo silloin oli kyllä perusteltu ratkaisu, kun riveissä vielä pelasi Weber, Suter ja Ellis.
Pakko arvostaa Predatorsia. Heillä oli selkeästi imukykyä vapaiden pelaajien markkinoilla ja he lähtivät koittamaan ”vielä kerran”.
No, ole hyvä ja käy tekemässä vaikka top-20 listaus pakeista ja katso miltä näyttää...Näin se on helppo tutkia omaa agendaa tukevia tilastoja. Jännä, ettei Weber tai Rinne mahdu top-20 pistepörssiin.
Kaikki on tyrmistyneitä, Toronton officekin pystyy tekemään hyviä liikkeitä…HFboards kaatui Hakanpään Toronto -diilistä.
Sinänsä tämä on itsessään aikamoinen paradoksi, kun arvostaa eniten voittamista, mutta voittaakseen pitää hävitä ensin paljon, jotta se on mahdollista.Ehdottomasti tuota voi ja saa arvostaa. Itse arvostan kaikista eniten kuitenkin voittamista ja minun nähdäkseni NHL:ssä se tarvitsee kärkitalenttia lähes poikkeuksetta ja monen monta yritystä. Miten tuollaiseen tilanteeseen on mahdollista päästä, niin draftaamalla aikaisessa vaiheessa putkeen monta vuotta jolloin laariin tarttuu kärkitalenttia ja ne ovat samaa ikäluokkaa ja mahdollistavat täten monta yritystä.
Tein sun puolesta työtä. Sama ajankohta ja top-20 pakit, niin löytyy neljä ilman cuppia. Keksitäänkö lisää jotain mikä voisi tukea väitettä, että absoluuttiset huiput eivät pääosin voita cuppia urallaan?Näin se on helppo tutkia omaa agendaa tukevia tilastoja. Jännä, ettei Weber tai Rinne mahdu top-20 pistepörssiin.
Sean Walker viiden vuoden sopimuksella Hurricanesiin. 3,6milj AAV
Näin se taitaa mennä jenkkien kaikissa noissa suurissa lajeissa missä on draft? Pitää olla ensin huono ollakseen lopulta hyvä (hymiö).Sinänsä tämä on itsessään aikamoinen paradoksi, kun arvostaa eniten voittamista, mutta voittaakseen pitää hävitä ensin paljon, jotta se on mahdollista.
Kerroit hienosti mitä se voittaminen vaatii, eli toisin sanoen voittaakseen pitää hävitä monta vuotta putkeen.
Kyllä. Predators on päättänyt, etteivät aio olla huono. He saattavat olla keskikastia tällä ryhmällä tai sitten ei, mutta he eivät aio olla häviämällä hyviä, ja sitä minä arvostan.Näin se taitaa mennä jenkkien kaikissa noissa suurissa lajeissa missä on draft? Pitää olla ensin huono ollakseen lopulta hyvä (hymiö).
En käsittääkseni niin väittänytkään? Hymähdin vain, kun kaikki tilastot (molemmin puolin) käännellään niin päin, että tukevat omaa näkemystä.Keksitäänkö lisää jotain mikä voisi tukea väitettä, että absoluuttiset huiput eivät pääosin voita cuppia urallaan?
Vincent Desharnais Vancouveriin. Kaksi vuotta ja AAV 2 miljoonaa.
Miten olen käännellyt tilastoja? Kun alkuperäinen väite oli, että absoluuttiset huiput tuppaavat voittamaan ennemmin cupin kuin häviämään ja on lyöty pistepörssin kärkeä, on nyt lyöty sinun huomautuksesta myös pakkienkin osalta sitä jne. ja aina sama kaava toistuu, että 75 - 80 % noista nimistä voittaa cupin urallaan, niin miten minä olen nyt käännellyt näitä tilastoja?En käsittääkseni niin väittänytkään? Hymähdin vain, kun kaikki tilastot (molemmin puolin) käännellään niin päin, että tukevat omaa näkemystä.
Mainittiin useampi pelaaja, ja totesit, että heistä vain x on tietyllä ajanjaksolla kuulunut pistepörssin TOP-20:een. Sopivasti unohdit mainita, että ko. listassa oli mukana myös veskaria ja pakkia. Toki kyseenalaistamisen jälkeen ihan ansiokkaasti otit pakitkin mukaan, mutta oman agendan ajamisen keskellä se meinasi hieman unohtua.Miten olen käännellyt tilastoja? Kun alkuperäinen väite oli, että absoluuttiset huiput tuppaavat voittamaan ennemmin cupin kuin häviämään ja on lyöty pistepörssin kärkeä, on nyt lyöty sinun huomautuksesta myös pakkienkin osalta sitä jne. ja aina sama kaava toistuu, että 75 - 80 % noista nimistä voittaa cupin urallaan, niin miten minä olen nyt käännellyt näitä tilastoja?
Uskallan edelleen pysyä väitteessäni, että absoluuttiset huiput tuppaavat sen cupin voittamaan ennemmin tai myöhemmin urallaan joten eiköhän Matthews ja McDavid sen myös lopulta tee.