Free Agent Frenzy – kesä 2024

  • 92 109
  • 608

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vaikea ymmärtää Dallasin kannalta, kun juuri pääsitte Suterista eroon. Smith on jenkkitermein cooked. Toki tulee syvyysrooliin.
No milli ja yksi vuosi, niin ei ole paha.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.

Saattaa hyvin käydä noin, editoin mukaan maininnan Bluesista eli saattaa se myös tuottaa sen kaikkein isoimmankin palkinnonkin.

Rebuildin tie kun voi hyvin viedä jonnekin Sabresin jalanjälkiinkin, ei näissä mitään varmuustekijöitä ole mukana. Arvostan itse aina kun joku yrittää tosissaan, vaikkei se sitten lopulta onnistuisikaan ja osoittautuisi vääräksi ratkaisuksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saattaa hyvin käydä, editoin mukaan maininnan Bluesista eli saattaa se tuottaa sen kaikkein isoimmankin palkinnon.

Rebuildin tie kun voi hyvin viedä jonnekin Sabresin jalanjälkiinkin, ei näissä mitään varmuustekijöitä ole mukana.
Blues on ihan hyvä verrokki, vaikka siellä oli nähdäkseni pelaajia enemmän primessaan, kun nämä Predsin starat eli Stamkos, O'Reilly ja Josi eivät enää primessa ole. Forsberg ja Saros toki ovat parhaassa iässä vielä.

Mikään ei ole varmaa tietenkään urheilussa, mutta mun nenään haisee nyt keskinkertaisuus vailla todellista menestystä tulevat kaudet. Olisi ollut saumaa rebuildiin tässä ja nyt.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Riippuu ihan missä tilanteessa joukkue on. Jos ikkuna on auki enää 2-4 vuotta, niin sitten näin. Mutta jos on nuori joukkue, niin tuollaiset sopimukset voivat olla todella ongelmallisia myöhemmin. Eikä noita helpolla ulos osteta vaan assetteja valuu hukkaan. Oilerskin maksaa nyt aika kovaa hintaa useammasta paskasta sopimuksesta. Voisi noin 6,5 M$ käyttää muuhunkin kuin Campbelliin, Nealiin ja Brownin bonuksiin sekä myös Perryn bonuksiin. Tuohon vielä Nurse ja Kane joita ei ainakaan vielä ole saatu liikuteltua.

Nashvillen ideaa en ymmärrä. Sieltä puuttuu kokonaan käänteen tekevät talentit. Miksi tuonne raahataan isoilla sopimuksilla lisää "keskinkertaisuutta" eikä tehdä rebuildia?

Ylipäätään kun miettii mestari-joukkueita, niin niitä yhdistää yksi merkittävä asia. Selvästi ylihintaisia paskoja sopimuksia ei montaa ole, jos ainuttakaan.
Käänteen tekevät talentit ? Saros, Josi, Forsberg ? Nyquist-O'Reilly-Forsberg oli yksi liigan kovimpia 1.ketjuja viime kauden lopussa. Lisäävät aika paljon lisää talenttia joukkueeseen. Rupee Josin ja muitten ikä olla sitä luokkaa, että pakko mennä all-in ja yrittää kaikkensa. Itse pidän hankinnoista vaikka todennäköisesti todellisia riippakiviä tulee olemaankin muutaman vuoden päästä. Ainakin joukkue nyt yrittää kaikkensa eikä pyri keskinkertaisuuteen.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.

Ok, itse muistelisin Islandersin menneen konferenssifinaaleihin 2020 ja -21 mutta nää on näitä
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.
Tällä kaudella ei ollut kaukana tiputtaa Vancouver 1.kierroksella. Stamkos, Skjei ja Marchessault eivät mielestäsi paranna joukkuetta ?
 

Stevie Why

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings, Rams, Blue Jays
Nashvillen ideaa en ymmärrä. Sieltä puuttuu kokonaan käänteen tekevät talentit. Miksi tuonne raahataan isoilla sopimuksilla lisää "keskinkertaisuutta" eikä tehdä rebuildia?
Mikä olis käänteentekevä talentti? McDavid vai?

Voittaa voi monilla tavoilla. Sen on Panthers, Avs, Bolts, Blues ja Knights viime vuosina osoittaneet.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kertokaa mulle, että Edmundson on Norris tason pakki tai muita kivoja juttuja. Saa myös valehdella, kiitos.

On paha olo.

Edmundson oli kyllä Leafsissä keväällä erinomainen. Ei toki tuollaisen rahakasan arvoinen, mutta mieluusti olisin pitänyt ukon Ontariossa...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun pää räjähtää. Liikaa siirtoja. Ja sitten joku Martinook saa tuplat siitä, mitä oikeasti ansaitsisi. Nashville ja Toronto ampuvat nyt kovilla. Viheltää!
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tuosta Dumban sopimuksesta... aika kovan sopimuksen sai tosiaan pelaajaksi joka keväällä playoff-runia varten tuotti Arizonalle ainoastaan korotuksen 7.kierrokselta 5.kierrokselle. Eli lähes ilman vastinetta siirtyi siirtotakarajalla, eikä siinä ollut mitään siirron estäviä klausuuleja rajoittamassa kauppakumppanien määrää. No toki Arizona ei halunnut/voinut pidätellä palkkoja ja se laski silloin arvoa, mutta siltikin. Vuosi sitten ihmettelin miten Dumba ei saanut isompaa/pidempää sopimusta, nyt ihmettelen että sai noinkin ison/pitkän. Vuosi muuttaa tilanteita paljon, ainakin miten pelaajien arvoa mielessään näkee.
 

Horna

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Boston Bruins, Vimpelin Veto
Kertokaa mulle, että Edmundson on Norris tason pakki tai muita kivoja juttuja. Saa myös valehdella, kiitos.

On paha olo.
Itsellä on paha olo tuosta Zadorovin ja hieman Lindholminkin sopimuksesta (varsinkin sopimuksien pituuksien osalta), mutta kun näin tämän Edmundsonin sopimuksen ja että Boston oli mukana niin.. Yhtäkkiä Zadorovin sopimus tuntuu edes hieman siedettävämmältä.

Voimia, sitä me näinä päivinä tarvitaan.

E: Mutta se tärkein unohtui eli lohdutus. O-on se Edmundson ainakin lähes Norris tason puolustaja. Halvalla saitte.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös