No milli ja yksi vuosi, niin ei ole paha.Vaikea ymmärtää Dallasin kannalta, kun juuri pääsitte Suterista eroon. Smith on jenkkitermein cooked. Toki tulee syvyysrooliin.
No milli ja yksi vuosi, niin ei ole paha.Vaikea ymmärtää Dallasin kannalta, kun juuri pääsitte Suterista eroon. Smith on jenkkitermein cooked. Toki tulee syvyysrooliin.
Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.
Blues on ihan hyvä verrokki, vaikka siellä oli nähdäkseni pelaajia enemmän primessaan, kun nämä Predsin starat eli Stamkos, O'Reilly ja Josi eivät enää primessa ole. Forsberg ja Saros toki ovat parhaassa iässä vielä.Saattaa hyvin käydä, editoin mukaan maininnan Bluesista eli saattaa se tuottaa sen kaikkein isoimmankin palkinnon.
Rebuildin tie kun voi hyvin viedä jonnekin Sabresin jalanjälkiinkin, ei näissä mitään varmuustekijöitä ole mukana.
Bostonin, Utahin ja St. Louisin fanit iloitsevat.
Käänteen tekevät talentit ? Saros, Josi, Forsberg ? Nyquist-O'Reilly-Forsberg oli yksi liigan kovimpia 1.ketjuja viime kauden lopussa. Lisäävät aika paljon lisää talenttia joukkueeseen. Rupee Josin ja muitten ikä olla sitä luokkaa, että pakko mennä all-in ja yrittää kaikkensa. Itse pidän hankinnoista vaikka todennäköisesti todellisia riippakiviä tulee olemaankin muutaman vuoden päästä. Ainakin joukkue nyt yrittää kaikkensa eikä pyri keskinkertaisuuteen.Riippuu ihan missä tilanteessa joukkue on. Jos ikkuna on auki enää 2-4 vuotta, niin sitten näin. Mutta jos on nuori joukkue, niin tuollaiset sopimukset voivat olla todella ongelmallisia myöhemmin. Eikä noita helpolla ulos osteta vaan assetteja valuu hukkaan. Oilerskin maksaa nyt aika kovaa hintaa useammasta paskasta sopimuksesta. Voisi noin 6,5 M$ käyttää muuhunkin kuin Campbelliin, Nealiin ja Brownin bonuksiin sekä myös Perryn bonuksiin. Tuohon vielä Nurse ja Kane joita ei ainakaan vielä ole saatu liikuteltua.
Nashvillen ideaa en ymmärrä. Sieltä puuttuu kokonaan käänteen tekevät talentit. Miksi tuonne raahataan isoilla sopimuksilla lisää "keskinkertaisuutta" eikä tehdä rebuildia?
Ylipäätään kun miettii mestari-joukkueita, niin niitä yhdistää yksi merkittävä asia. Selvästi ylihintaisia paskoja sopimuksia ei montaa ole, jos ainuttakaan.
Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.
Tällä kaudella ei ollut kaukana tiputtaa Vancouver 1.kierroksella. Stamkos, Skjei ja Marchessault eivät mielestäsi paranna joukkuetta ?Meinasin sanoa Josin ja Saroksen, mutta Josi 34 v, niin jätin sanomatta. Mä näen tässä vain uuden Islesin. Playoffeihin ja heti ulos kerta toisensa perään.
Erik Gustafsson 2 x 2M Detroitiin.
Ei se pelaa joka pelkää. Riskillähän noita sopimuksia pääsääntöisesti tehdään.No ehkä huonosti sanoin mut uuteen jengiin heti 7v tuntuu kyl aika riskiltä.
Bostonin, Utahin ja St. Louisin fanit iloitsevat.
Mikä olis käänteentekevä talentti? McDavid vai?Nashvillen ideaa en ymmärrä. Sieltä puuttuu kokonaan käänteen tekevät talentit. Miksi tuonne raahataan isoilla sopimuksilla lisää "keskinkertaisuutta" eikä tehdä rebuildia?
Kertokaa mulle, että Edmundson on Norris tason pakki tai muita kivoja juttuja. Saa myös valehdella, kiitos.
On paha olo.
Eikös Edmundson penkitetty Boston finaaleissa kun ainut Blues pelaaja joka jatkuvasti menetti kiekkoa ja loi Bostonille paikkoja. Voi olla että muistan väärinkin, mutta ei onneksi Bostoniin päätynyt.Kertokaa mulle, että Edmundson on Norris tason pakki tai muita kivoja juttuja. Saa myös valehdella, kiitos.
On paha olo.
Itsellä on paha olo tuosta Zadorovin ja hieman Lindholminkin sopimuksesta (varsinkin sopimuksien pituuksien osalta), mutta kun näin tämän Edmundsonin sopimuksen ja että Boston oli mukana niin.. Yhtäkkiä Zadorovin sopimus tuntuu edes hieman siedettävämmältä.Kertokaa mulle, että Edmundson on Norris tason pakki tai muita kivoja juttuja. Saa myös valehdella, kiitos.
On paha olo.
Onko mitään hajua, oliko Hakanpään pyynti liikaa vai eikö muuten vaan maistu?Taitaa Hakanpään aika Dallasissa olla nyt ohi, kun sinne on tullut Dumbaa ja Lyubushkinia.