Free Agent Frenzy – kesä 2023

  • 229 573
  • 855

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mahtavaa! Tarkoittanee sitä, ettei Karlsson suuntaa Pensiin. Vielä olisi Seatlen diili mahdollinen.
Ei Graves sulje Karlssonin mahdollista hankintaa mitenkään. Sen sulkee se ettei ole pelimerkkejä ja/tai, että Petry ei suostu treidiin. Jos Karlsson tulee, niin satavarmasti Petry lähtee pois.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä en oikein usko tohon Penguins Karlsson kauppaan, ei vaan riitä palikat siihen diiliin. Graves sai hyvä liksan ja turvan pitkäksi aikaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Itsellä on ollu sellainen fiilis että Karlsson päätyy Seatleen. Kraken on varmaan noista huhutuista seuroista se joka pystyy maksamaan suuriman osan Karlssonin palkasta ihan itse ja se voi olla se ratkaiseva tekijä San Joselle.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Itsellä on ollu sellainen fiilis että Karlsson päätyy Seatleen. Kraken on varmaan noista huhutuista seuroista se joka pystyy maksamaan suuriman osan Karlssonin palkasta ihan itse ja se voi olla se ratkaiseva tekijä San Joselle.

Detroitilta puuttuu kiekollinen rightin pakki ja capissa ois tilaa 18 miljoonaa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itsellä on ollu sellainen fiilis että Karlsson päätyy Seatleen. Kraken on varmaan noista huhutuista seuroista se joka pystyy maksamaan suuriman osan Karlssonin palkasta ihan itse ja se voi olla se ratkaiseva tekijä San Joselle.
Ei kai tuolla ole väliä, kuka suurimman osan palkasta pystyy itse maksamaan jos vaan pätäkkää löytyy ja kolmas seura tuohon kauppaan. Maksukykyisiä ja halukkaita voi olla aika vähän. Tuo kolmas pyörä haluaa varmasti melko messevän korvauksen.
 

LGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Mitäköhän tekevät ennakolta kovimmat jäljellä olevat hyökkääjät Bertuzzi ja Tarasenko?

Minulle ei ole tullut tämän illan aikana edes huhuja vastaan ja contenderien joukossa ei taida olla enää tilaa noin 5 millin miehille...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös