Free Agent Frenzy – kesä 2023

  • 229 390
  • 855

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Baileyn kohtalo ihmetyttää. Tasainen 40+ pisteen tekijämies, joka on tehoillut mukavasti myös pudotuspeleissä.

Putosiko taso muka viime kaudella niin merkittävästi, että pleimeikkerille ei löydy liigasta yhtään middle-six-laiturin tonttia? Vuotaako Bailey omiin, eikö jalka enää liiku vai mistä kiikastaa?
Athleticillä jossain artikkelissä käsiteltiin offseasonin parhaiten parantuneita joukkueita goal diffirence tilaston kautta ja Islandersin 6 sija tuossa rankingissä selittyi pelkästään sillä, että pääsivät eroon Baileystä. Puolustussuuntaan siis rasite ja jos ei pisteitä tule niin kovin kovia mahdollisuuksia ei kokoonpanoon ole.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kalevan haastattelussa Mäenalanen vieritti syytä Avalanchen niskoille.

– Minut tutkittiin, ja seurassa oltiin sitä mieltä, ettei minua päästetä harjoitusleirille. Olen kunnossa, joten ihmetytti koko homma. Tuntuu tyhmältä, kun kuulin koko asiasta vasta, kun menin Amerikkaan.

 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kalevan haastattelussa Mäenalanen vieritti syytä Avalanchen niskoille.

– Minut tutkittiin, ja seurassa oltiin sitä mieltä, ettei minua päästetä harjoitusleirille. Olen kunnossa, joten ihmetytti koko homma. Tuntuu tyhmältä, kun kuulin koko asiasta vasta, kun menin Amerikkaan.


Tatar tarttui haaviin niin ei ollut enää tarvetta Mäenalaselle?
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Kalevan haastattelussa Mäenalanen vieritti syytä Avalanchen niskoille.

– Minut tutkittiin, ja seurassa oltiin sitä mieltä, ettei minua päästetä harjoitusleirille. Olen kunnossa, joten ihmetytti koko homma. Tuntuu tyhmältä, kun kuulin koko asiasta vasta, kun menin Amerikkaan.
No miten ihmeessä Mäenalanen olisi voitu päästää leirille, jos säännöt sen erikseen kieltävät?

Samasta jutusta:

NHL:ssä on käytäntö, jonka mukaan leikkauksessa, jossa Mäenalanen kävi, pelaajan pitää huilata viisi kuukautta riippumatta kropan kunnosta. Operaatiosta on nyt kulunut nelisen kuukautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös