AAV oli suurehko, mutta sen sijaan vuosia vain kaksi joka tasoittaa tuota sopimusta paljon.Pahempi ylilyönti Orlovin kauppa oli jo aikaisemmin tänään
Alex Nedeljkovic näyttäisi täydentävän Pittsburghin maalivahtiosastoa.
Ei Graves sulje Karlssonin mahdollista hankintaa mitenkään. Sen sulkee se ettei ole pelimerkkejä ja/tai, että Petry ei suostu treidiin. Jos Karlsson tulee, niin satavarmasti Petry lähtee pois.Mahtavaa! Tarkoittanee sitä, ettei Karlsson suuntaa Pensiin. Vielä olisi Seatlen diili mahdollinen.
Vielä on unelma Karlssonista. ;)
6 × 2,5 milj.Ja mikä on soppari, 2x2,5mil?
Jonathan Drouin Coloradoon.
Itsellä on ollu sellainen fiilis että Karlsson päätyy Seatleen. Kraken on varmaan noista huhutuista seuroista se joka pystyy maksamaan suuriman osan Karlssonin palkasta ihan itse ja se voi olla se ratkaiseva tekijä San Joselle.
Ei kai tuolla ole väliä, kuka suurimman osan palkasta pystyy itse maksamaan jos vaan pätäkkää löytyy ja kolmas seura tuohon kauppaan. Maksukykyisiä ja halukkaita voi olla aika vähän. Tuo kolmas pyörä haluaa varmasti melko messevän korvauksen.Itsellä on ollu sellainen fiilis että Karlsson päätyy Seatleen. Kraken on varmaan noista huhutuista seuroista se joka pystyy maksamaan suuriman osan Karlssonin palkasta ihan itse ja se voi olla se ratkaiseva tekijä San Joselle.
Mottipäinen Dylan McIlrathille.Detroitilta puuttuu kiekollinen rightin pakki ja capissa ois tilaa 18 miljoonaa.
Sopisi hyvin Hollin ja Chiarotin jatkoksi.Mottipäinen Dylan McIlrathille.
John Klingberg tulee halvemmaksi.Detroitilta puuttuu kiekollinen rightin pakki ja capissa ois tilaa 18 miljoonaa.