Free Agent Frenzy – kesä 2016

  • 218 160
  • 818

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Matt Martin Torontoon, 4V / 2.5AAV[/URL]
Aika kova soppari nelosketjun taklauskoneelle
James Mirtle Twitterissä: "There it is. $10-million over four years for a fourth-line "character" type. https://t.co/36g5hbSwvP"

https://pbs.twimg.com/media/CmTVQ8_VYAEE0Up.jpg

Down Goes Brown Twitterissä: "Do not pay July 1 prices for heart and grit. Do not pay July 1 prices for heart and grit. Do not pay July 1 prices for heart and grit. Do no"

NHL.comin oma seurantastreami ei ole toiminut koko iltana. En tiedä onko vika mun selaimessa tai koneessa vai ihan videontarjoajassa. Itse vielä seuraisin mieluusti jotain streamia free agencystä, mutta ei taida oikein enää löytyä.
Ei kai sen pidäkään näkyä? Siis muuta kuin ameriikassa? Enpä ole onnistunut myöskään löytämään sen jälkeen kun YT-striimi suljettiin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Thomas Vanek vuoden sopimuksella Detroit Red Wingsiin. Caphit 2.6 miljoonaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vanek agrees to 1 year deal with Detroit.
Trolololo. Junnuille peliaikaa ja niin.

2.6M Vanekin hit.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
NHL.comin oma seurantastreami ei ole toiminut koko iltana. En tiedä onko vika mun selaimessa tai koneessa vai ihan videontarjoajassa. Itse vielä seuraisin mieluusti jotain streamia free agencystä, mutta ei taida oikein enää löytyä.

TSN1 alkoi näyttää tosiaan jalkapalloa. TSN4 näyttää vielä pari tuntia analyysejä ja mahdollisia uusia kauppoja. Se on sitten toinen asia löytyykö tuolle kanavalle hyviä streamejä, koska esim onhockey taitaa näyttää edelleen TSN1. Itse olen löytänyt vain huonoja/pätkiviä lähetyksiä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onko Anahaimilla, Los Angelesilla, Nashvilleä taikka Buffalolla kakkosveskaa tai joku lupaava maalivahti? Mietin vaan että minne Rämö taikka Ortio vois vielä päätyä.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Onko Anahaimilla, Los Angelesilla, Nashvilleä taikka Buffalolla kakkosveskaa tai joku lupaava maalivahti? Mietin vaan että minne Rämö taikka Ortio vois vielä päätyä.

Buffalolla Linus Ullmark, Los Angelesilla Jeff Zatkoff ja Nashvillella Marek Mazanec/Juuse Saros.
 

Ralph

Jäsen
Onko Anahaimilla, Los Angelesilla, Nashvilleä taikka Buffalolla kakkosveskaa tai joku lupaava maalivahti?
Kings hankki tänään Jeff Zatkoffin. Sabresilla veikkaan Jason Kasdorfin ja Linus Ullmarkin taistelevan kakkosmoken paikasta sekä Predatorsilla Juuse Saroksen, Marek Mazanecin ja Jonas Gunnarssonin. Ducksin odottaisin hankkivan vielä jonkun.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onko Anahaimilla, Los Angelesilla, Nashvilleä taikka Buffalolla kakkosveskaa tai joku lupaava maalivahti? Mietin vaan että minne Rämö taikka Ortio vois vielä päätyä.
San Joseen voisi mahtua. Jones on pomminvarma ykkösveska, mutta kakkoseksi on vapaa pääsy.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onhan siellä vielä tietenkin Ben Scrivens ja Jhonas Enroth jotka varmaan kanssa on kiinnostunut noista San Josen ja Anahaimin pesteistä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
UPDATE: The #RedWings agree to terms with Steve Ott on a one-year deal.

IMEKÄÄ SYKKIVÄÄ!

1v/800k
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Taitaa vieleä Mikkel Bødker, Jiri Hudler, Jason Demers ja Luke Schenn olla ilman seuraa?
 
En ole ihan varma mikä suunnitelma Ken Hollandilla on Detroitin joukkueen rakentamisen suhteen. Vai kävikö niin, että kun Stamkos meni ohi, niin painettiin sitä punaista paniikkinappulaa? Darren Helmin varsin arvokas sopimus, Nielsenin todella kallis sopimus ja vielä Vanek ja Steve Ott(!) sisään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Halvalla hyvä mies. Kokemusta piisaa ja kaiken hämmentämisen keskellä voi nakutella joitain pojojakin.
Toki Detroitissa ei tule pelaamaan peliäkään, eiköhän tuo Griffinseihin haudata tai treidata vielä jonnekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös