Flyingbird
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO Hockey, Mestis, SJS
En itse kauheata riskiä nää. Ikää on 26 vuotta ja ainakin pisteiden valossa käyrä uralla ollut eteenpäin ja Couturen/Thorntonin vierellä käyrän uskoisi vielä nousevan.
Niin en itse ainakaan noin pitkää sopimusta haluaisi antaa.
Kyllä, rahaa ja pituutta sopimukseen olisi tullut muualta enemmän, mutta ilmeisesti piti paljonkin DeBoerista valmentajana ja halusi joukkueeseen jossa voi voittaa Cupin. Voittivat myös DeBoerin kanssa OHL:n mestaruuden 2008, joten varmasti DeBoerkin tyytyväinen saadessaan luottopelaajansa junioreista joukkueeseen.Bödker olisi saanut enemmänkin, mutta halusi DeBoerin valmennettavaksi.
Bödker olisi saanut enemmänkin, mutta halusi DeBoerin valmennettavaksi.
En tiiä miten Boedkerilla meni Coloradossa, mutta heittämällä Arizonan paskin pelaaja...
Ladd taisi olla päivän toinen soppari, joka julkaistiin. Ja Okposokin ensimmäisen puolen tunnin aikana.Ladd Islandersiin ja Okposo Buffaloon, eiköhän näistäkin ole täällä jo kerrottu kun Lappeenrannan satamasta päivittelen tuopin äärestä.
Joko muuten kuulit, Nättinen Anaheimiin?!Ladd Islandersiin ja Okposo Buffaloon, eiköhän näistäkin ole täällä jo kerrottu kun Lappeenrannan satamasta päivittelen tuopin äärestä.
Ladd taisi olla päivän toinen soppari, joka julkaistiin. Ja Okposokin ensimmäisen puolen tunnin aikana.
Jees, pahoittelut. Pitäisi tsekata alkuun onko kukaan kirjoittelut ennenkun ite kirjoittaa.Joko muuten kuulit, Nättinen Anaheimiin?!
Hieman tosiaan Hedman viljelee tuota "you know":ta. :)
Eipä tuo minua haittaa, minulla on vain huono huumorintaju.Jees, pahoittelut. Pitäisi tsekata alkuun onko kukaan kirjoittelut ennenkun ite kirjoittaa.
Chimera tais mennä Islandersiin.Chimera on tunnettu alaketjujen polkukoneena ja iski juuri 37-vuotiaana 20+20. Samalla kun raskastekoisemmat, hitaammat grinderit hyytyvät jo siinä kolmenkympin jälkeen. St. Louis ja Selänne tulevat kanssa näistä nopeista, vanhoinakin menestyneistä pelaajista mieleen.
Häh? Ei ainakaan näkemissäni peleissä ollut sitä lähelläkään, yksi harvoista jotka positiivisella tavalla pistivät silmään.
Aika kova jengi Coyotesilla, jos 62 ottelussa 39 pistettä tekevä pelaaja on heittämällä joukkueen huonoin pelaaja. Millaisia pelaajia ne muut sitten olivatkaan?
En ole millään ristiretkellä Boedkeria vastaan
Koomisinta, että 16 miljoonan nelivuotinen diili 26-vuotiaalle on paska, kun sama kaveri hehkuttaa 30 miljoonan viisivuotista pahvia 32-vuotiaalle.