DanC/Cannibal
Noo,ensiksi alkuun mun ei olisi pitänyt vittu edes kirjoittaa juuri tällä hetkellä,mutta kunnioitan teitä molempia sen verran,että raapustan muutaman sanan viikonvaihteeksi.
Ensiksi,minä allekirjoittanut lopetan välittömästi kaikki provosoivat kirjoitteluni,(mitä niitä nyt loppujen lopuksi olikaan) ja tulen jatkossa keskittymään vain olennaiseen,mutta jos riman alituksia tapahtuu,niin en voi olla niihin kommentoimatta.
Toivon teille hyvää kautta,sehän kuuluu jo käytöstapoihin,eikö?
Mutta kaikki täällä saitilla ei sitä välttämättä ymmärrä,välillä tulee sellaista prowoo,että oksat pois,vai mitä,mutta nehän pitäisi kaikki ottaa vain huumorilla???No Fuckin Way!!Huutoon vastataan aina huudolla,se on ainakin ollut minun tyylini tähän mennessä ja hyvin oon pärjäilly,välillä turpaan ja välillä takaisin.
Omalta osaltani jätän nämä kuittailut tähän,mutta tarpeen vaatiessa osallistun hyvinkin kiivaasti keskusteluihin koskien Hifk:ta ja Bluesia,tiedätte tahollanne mitä tarkoitan.-
Ps:Olen juonut "muutaman paukun tätä kirjoitettaessa(Stroh80,vittu mitähirveetä paskaa,vaikka mitä laittais plandikses,niin mikää ei auta)....Lähden Mammanluo....Wish me luck!!!!