Frank Mobergin jäähyväisottelu:HIFK-BLUES 7.9.2001 Klo18:30

  • 13 389
  • 165
Tila
Viestiketju on suljettu.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Rummuista samaa mieltä kuin "peruna". Jäähallissa on tunnelmaa ilman mitään rumpuja.
Muuten olen sitä mieltä, että se ei ole "poika".
Sekä että Janiinaan sopii sama kuin muihinkin naisiin, eli jos ne lähtee antaa mennä vaan ja perään ei itketä. Uutta matoa koukkuun ja menoksi.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jag tycker om Lennart och så vidare

TV:ssä kyseinen juttu oli melko hauska, mutta muissa yhteyksissä se ei naurata. Yhtä hyvin voitaisiin heittää taululle: "Homot Ilman Fyysistä Kuntoa." Tosi hauskaa, eikä ollenkaan lapsellista homottelua. Ideahan tässä kuitenkin oli, että nyt ne ruotsalaishinttarit tulee Espooseen vierailulle...

Taisi olla muuten kunnon svedupetterikamppailu eilen, kun kotijoukkueena oli ruotsinkieliset juuret omaava IFK ja vierasjoukkueena espoolaiskööri, jonka kannattajat hakkasivat katsomossa rumpuja ja huusivat: "Esbo, Esbo, Esbo..."
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Totuus pelistä.

Viestin lähetti Prjakhin
Blues oli potkun perässä,Oksa imi kaikki,IFK luulee olevansa
kunnossa.

Ohoh, noinko se nyt sitten oli. Eli edellisenä viikonloppuna voitettiin viime minuuteilla ihan vaan vitsillä ja eilen huijailtiin, että IFK luulisi itsestään liikoja. On se Tuomen Timppa melkoinen taktikko, muakin huijasi kyllä pahasti. Onnea Bluesille, viime kauden taktikointi näyttää jatkuvan, jättäydyttiin pleijareiden ulkopuolelle, jotta Kärpät ja Pelicans luulisivat olevansa kovempia kuin Blues. Tästä eteenpäin Bluesin hävitessä, se on vain taktiikkaa, että vastustajaa huijataan luulemaan itsestään liikoja. Mistäköhän meillekin tommoinen taktikko saataisiin.

Cannibal:

Meille kaikki huippujengit on varmoja mestareita, IFK on vaan junnuporukka, joka jää huonolle sijoitukselle, mutta pelaa yleisöön menevää kiekkoa.

Ja mä ainakin kirjoitin, että Vykoukal on SM-liigan paras pakki. Zidlicky on jäähyherkkä, eikä muutenkaan oikeastaan vakuuttava pakki, hirveitä virheitä omassa päässä. Levokari hankittiin vaan sen takia, että Zidlicky näyttäisi vähän paremmalta, kun vieressä on narrien hylkiö, joka ei pääsisi pelaamaan edes Kiekko-Vantaassa.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vykoukal=sm-liigan paras pakki, sillä selvä. Asia on loppuunkäsitelty. En ymmärrä miten joku viitsii edes verrata näitä herroja. Vykoukal on tasainen, rauhallinen, kovakutinen ja hyvä pelisilmäinen pakki, plussana se, että tietää tasan tarkkaan mitä tekee kiekottomana ja kiekollisena. Loistava pelaaja.. Zidlicky taas todella fyysinen, riskejä ottava ja kovalaukauksinen tsekkipakki. Muuta yhteistä näillä jätkillä ei ole, kuin että molemmat ovat rightilta ampuvia tsekkitykkejä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olkoon Vykoukal paras pakki. Aivan sama. Itse menen hallille viihdytettäväksi, joten pelaajat ovat silmissäni viihdetaiteilijoita. Jokainen viihdyttää tyylillään ja Z:n tyyli puree meikäläiseen. Eilenkin yleisö osoitti kaverille suosiotaan seisaaltaan, vaikka maali jäikin tekemättä Myllyksen selän kautta...
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Rebel ja Hiili

Miksi vastaatte noin ikävään sävyyn? Minun tarkoituksenani ei ollut ärsyttää ketään, ja puhuin mikä minun mielestäni on totta.

Eihän se Jag tycker om Lennart meinaa sellaisenaan yhtään mitään! Se on vaan teidän vainoharhaisten aivoissa. Luulisi nyt HIFK:n kannattajien kestävän tuollaisen pienen pilan ja voisi kerrankin olla arvostelematta jotain mitä Blues tekee. Mitä vikaa sitäpaitsi on ruotsalaisuudessa? Ruotsihan on hieno hyvinvointivaltio. Homouteen viittaavaa löytää tuosta laulusta jälleen kerran vain se, joka väkisin haluaa löytää sitä siitä.

Voin minäkin tulkita Status Quon Whatever you want-kappaleen törkeäksi homolauluksi. Siinähän nimittäin aivan selvästi prostituoitu mies laulaa että teen ihan mitä haluat ja mistä pidät, ihan mitä vaan sanot ja maksat siitä, tee valintasi jne.
Joten lopettakaa sen soittaminen heti!

Rebel: Jos sinä tulkitset Bluesin huippujoukkueeksi, niin älä sitten tässä viestiketjussa siitä meille vittuile, sillä me emme ole sitä tehneet. Vykoukalista en viitsi enää puhua, koska kommenttisi ole sen verran katkerasävytteinen. Ei kai kukaan ole kiistänyt Z:n taitoja? Ainostaan jäähyherkkyyteen on puututtu VERTAILUSSA V:n kanssa. Mutta siihen vertailuun en enää halua lähteä...kuten ei Vykoukal itsekään, lukekaa haastattelu maanantaina.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Hiili
Olkoon Vykoukal paras pakki. Aivan sama. Itse menen hallille viihdytettäväksi, joten pelaajat ovat silmissäni viihdetaiteilijoita. Jokainen viihdyttää tyylillään ja Z:n tyyli puree meikäläiseen. Eilenkin yleisö osoitti kaverille suosiotaan seisaaltaan, vaikka maali jäikin tekemättä Myllyksen selän kautta...

Samoin.
 

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti fiftyeight
Rummuista samaa mieltä kuin "peruna". Jäähallissa on tunnelmaa ilman mitään rumpuja.
Muuten olen sitä mieltä, että se ei ole "poika".
Sekä että Janiinaan sopii sama kuin muihinkin naisiin, eli jos ne lähtee antaa mennä vaan ja perään ei itketä. Uutta matoa koukkuun ja menoksi.

Kyllä näyttää yksi rumpu häiritsevän IFK faneja.

Eiköhän jätetä ne pelipaidatkin pois päältä,ja katsotaan
HILJAA lätkämatsia.

Enemmän ne Saipalaisten Äänitorvet häiritsee kuin yksi
saatanan rumpu.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enhän ottanutkaan mitään pientä ja vihreää minnekään ruotsalaiseksi haukkumisesta vaan se naurettava homottelu... ei silti, että homoissakaan mitään pahaa olisi - kukin tyylillään. Ylenpalttinen homottelu nyt vain on mielestäni aika lapsellista.

Se svedupetterijuttu... Ensimmäisessä erässä kuuntelin espoolaisten huutelua ja olin melko varma, että se kuuden hengen ryhmä (varustettuna rummulla) huusi "Esbo", eikä "Espoo." Toiseen erään piti sitten siirtyä hieman lähemmäs kuuntelemaan. "Esbo, Esbo, Esbo...", ihan satavarmasti. Kaikki suomenruotsalaiset eivät siis kannatakaan IFK:ta! :p

Ja Prjakhin: Ei se rumpu häirinnyt. Se kuulosti aika säälittävältä hiljaisessa hallissa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
On tullut reissattua hiukka enkä ole jaksanut lukea tätä eipäs juupas keskustelua (lähinnä Yrittäjä Prjakhinin taholta).
Minua kiinnostaa kuka tämä Turo Järvinen on, joka Hesarin mukaan teki IFK:lle yhden byyrin???
 

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Vyko häviää kaikilla osa-alueilla Zidyyn. Älkää edes verratko heitä keskenään, ettei tarvitse nauraa koko aikaa täällä tietokoneella.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Minua kiinnostaa kuka tämä Turo Järvinen on, joka Hesarin mukaan teki IFK:lle yhden byyrin???
Pelasi viime kaudella IFK:n a-junnuissa. Jakeli ihan hienoja taklauksia viime vuonna... Bluesia vastaan tullut maali oli lähinnä vahinko, eikä mikään suuri taidonnäyte. Pääsi puolittain karkuun ja kaatui, kun espoolaispelaaja roikkui varuisteissa kiinni. Kiekko livahti jostain välistä maaliin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Joo, ei se mikään taitomaali toi Järvisen ollut, sai vedettyä ja rebound osui Järvisen luistimeen, kun Blues pakki oli hänet kaatanut. Joten luistimen kauttahan se sisään meni.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Prjakhin

Kaverin kirjoittelu ei kyllä ole kovin rakentavaa. Parin viikon kirjoituskielto voisi vähän opettaa. Jos kaverilla on mielessä vain muiden ärsyttäminen, niin olisiko esimerkiksi SM-liiga huhuilut oikeampi paikka ?

Muuten, Lindfors pelasi aika erinomaisen pelin. Loistavaa pelin johtamista ja varmaa torjuntatyötä.
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Prjakhin

Viestin lähetti Q
Parin viikon kirjoituskielto voisi vähän opettaa. Jos kaverilla on mielessä vain muiden ärsyttäminen, niin olisiko esimerkiksi SM-liiga huhuilut oikeampi paikka ?



Se on ollut jo kaksi viikkoa pelikiellossa...:D :D


Siitä upeasta lausahduksestaan jonka koko suomen kiekko kansa tietää.

Eli tämä tässä:

Viestin lähetti Prjakhin
Ässiin Peltosen olisi kannattanut mennä
eikö niin kaikki HIFK fanit,se on ihan sama
missä pelaa.

Vitun ... (Editoitu)

Moderaattorin editointi:
Tuo teksti on sen verran törkeä että ei nosteta sitä enää esille. Sitäpaitsi rangaistukset on annettu ja kärsitty.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
No, johan toi piti arvata, kun on tässä muutaman päivän lukenut kaverin kirjoituksia, varsinainen järjenjättiläinen:D
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellinen viesti kuvasi myös mun tuntoja täydellisesti! Onhan se kiva että espoossakin saadaan ääntä katsomoon, jos ei huutamalla nii vaikka sitten rummuilla...itse en kyllä voi käsittää sitä tapaa, että pitää hakata niitä rumpuja jatkuvasti!! Voisko joku espoo-fani nyt selvittää että mitä te sillä rummullanne haette?? Voin ainaki omasta puolesta sanoo, ettei se oo teidän kotipelienne hiljaisuutta pahemmin rikkonu...
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Turhaa

Viestin lähetti redbeast
Edellinen viesti kuvasi myös mun tuntoja täydellisesti! Onhan se kiva että espoossakin saadaan ääntä katsomoon, jos ei huutamalla nii vaikka sitten rummuilla...itse en kyllä voi käsittää sitä tapaa, että pitää hakata niitä rumpuja jatkuvasti!! Voisko joku espoo-fani nyt selvittää että mitä te sillä rummullanne haette?? Voin ainaki omasta puolesta sanoo, ettei se oo teidän kotipelienne hiljaisuutta pahemmin rikkonu...

Ehkä on omalta osaltani aivan turhaa osallistua tähän typerään provosointiin ja toisille v*ttuiluun, mutta ihmetyttää vaan tämä touhu. Onko se sitten normaalia ennen kauden alkua vai tuleeko se jatkumaan myös kauden kuluessa ? Toivottavasti ei.

Mitenkään erityisemmin kritisoimatta HIFK-faneja kovasti herkkä paikka tuntuu pienelle vähemmistölle ko. faneja olevan tämä rummun käyttö osana kannustamista. Löytyykö teiltä sitten se ainoa oikea totuus, jota muiden joukkueiden fanien tulisi myös noudattaa ? Ainoa oikea tapa kannustaa omaa joukkuetta ?
Ei että Espoon fanit sitten olisivat niitä oikeassaolevia.

Vai onkohan kyse yleisesti sitten siitä, että mikä tahansa mitä & miten muiden joukkueiden fanit tekevät/kirjoittavat/puhuvat/kannustavat, on perseestä ja siitä pitää päästä välittömästi kuittamaan. Rasittavaa vaan on, että tämä väittely on kauden tässä vaiheessa muodostunut erityisesti Espoon ja HIFK:n fanien väliseksi väännöksi. Ei mulla mitään väittelyä vastaan ole, koska itsekin olen osallistunut siihen. Mutta se miten väittely tapahtuu, on omasta mielestäni oleellista. Ei vaadi paljoakaan kirjoittaa "Z/V on täys paska, meiltä löytyy paremmat pakit". Paljon hienompaa on päästä "v*ttuilemaan" sellaisella tasolla, että teksti vaikuttaa täysin kiihkottomasti kirjoitetulta ja loppuun asti mietityltä & perustellulta. Tai no ... mielellään ainakin tiettyä tasoa juttuihin.

Tietysti ei pitäisi itse lukea näitä juttuja eikä varsinkaan provosoitua niistä. Joskus näitä viestejä luettua tulee mietittyä välitöntä kuittausta, mutta kun aikaa kuluu, niin ei se kuittaaminen enää tunnukaan niin oleelliselta. Eikä varsinkaan silloin kun viestiketju alkaa häipyä sinne horisontin taakse.

(no nyt sitten saatiin tämäkin ketju sinne kärkeen).


torstaita odottaen, DanC
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sen kyllä sanon

Että jos on joidenkin mielestä pelikielto paikallaan Prajkhinille, niin voisi se samainen kielto olla paikallaan myös jollekin muulle.

Ohje miten tämän henkilön löytää: Kävele kylppäriin, siellä on yleensä peili. Ja vihjaan myös hyvin hellävaraisesti että kyseinen/kyseiset henkilöt eivät välttämättä kannata Espoossa olevaa joukkuetta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
DanC/Cannibal

Noo,ensiksi alkuun mun ei olisi pitänyt vittu edes kirjoittaa juuri tällä hetkellä,mutta kunnioitan teitä molempia sen verran,että raapustan muutaman sanan viikonvaihteeksi.

Ensiksi,minä allekirjoittanut lopetan välittömästi kaikki provosoivat kirjoitteluni,(mitä niitä nyt loppujen lopuksi olikaan) ja tulen jatkossa keskittymään vain olennaiseen,mutta jos riman alituksia tapahtuu,niin en voi olla niihin kommentoimatta.

Toivon teille hyvää kautta,sehän kuuluu jo käytöstapoihin,eikö?
Mutta kaikki täällä saitilla ei sitä välttämättä ymmärrä,välillä tulee sellaista prowoo,että oksat pois,vai mitä,mutta nehän pitäisi kaikki ottaa vain huumorilla???No Fuckin Way!!Huutoon vastataan aina huudolla,se on ainakin ollut minun tyylini tähän mennessä ja hyvin oon pärjäilly,välillä turpaan ja välillä takaisin.

Omalta osaltani jätän nämä kuittailut tähän,mutta tarpeen vaatiessa osallistun hyvinkin kiivaasti keskusteluihin koskien Hifk:ta ja Bluesia,tiedätte tahollanne mitä tarkoitan.-

Ps:Olen juonut "muutaman paukun tätä kirjoitettaessa(Stroh80,vittu mitähirveetä paskaa,vaikka mitä laittais plandikses,niin mikää ei auta)....Lähden Mammanluo....Wish me luck!!!!
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Re: Sen kyllä sanon

Viestin lähetti Cannibal
Että jos on joidenkin mielestä pelikielto paikallaan Prajkhinille, niin voisi se samainen kielto olla paikallaan myös jollekin muulle.

Ohje miten tämän henkilön löytää: Kävele kylppäriin, siellä on yleensä peili. Ja vihjaan myös hyvin hellävaraisesti että kyseinen/kyseiset henkilöt eivät välttämättä kannata Espoossa olevaa joukkuetta.
En kannata pelikieltoja. Tietysti jos tapaukseen liittyy uhkailua tai vastaavaa, niin silloin pelikielto on tottakai paikallaan. "Solvauksia tai vastaavaa" saa lukea monestakin eri viestistä, mutta osa niistä on piilotettu sen verran hyvin tekstiin, ettei siitä tule mitään sanktioita näille verbaaliakrobaateille. Nämä taasen, jotka eivät sanan säilää hallitse yhtä hyvin tai eivät vain muuten viitsi verhota sanomaansa, vaan antavat palaa "rehellisellä suomenkielellä", niin heille se häkki heilahtaa. Ei hyvä.

Käytöstavat tottakai saisivat olla kunniassaan kaikkialla, mutta jos ei mielipidepalstalla synny "sotaa", niin sehän tappaa keskustelun. Eihän siinä ole mitään mieltä, jos ei olla erimieltä asioista ja jos joskus sota syntyy, niin se vain piristää keskustelua. Varsinkin ennen kauden alkua pitää psyykata vastustajiaan (myös faneja). Jos jengissä on liian herkkänahkaisia kirjoittajia, niin ehkä kannattaisi siirtyä pitsinnypläyksen pariin. Jos jääkiekko ja Jatkoaikaan kirjoittaminen kiinnostaakin enemmän, niin kannattaa kovettaa itseänsä ainakin sen verran, ettei aivan pienestä vedä hernettä nenäänsä.

Niin kuka loukkaantui niin verisesti Prjakhinille, että vaatii hänelle pelikieltoa? Itse en näe tälle tarvetta. On täysin ylläpidon asia, kenet päättävät laittaa kieltoon ja kenet ei. Sillä hyvä, enkä enää kyseenalaista heidän päätöksiään, ellen itse joudu kohteeksi :D.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Aye, Cougar sen tiivisti hyvin. Keskustelua pitää olla ja väittelytkin kuuluvat asiaan, mutta käytöstapojakin pitää olla. Yhden-kahden - rivin typerät vittuiluviestit pitäisi saada kokonaan karsittua pois. Toivoisin myös ettei omien mielipiteiden korostamiseksi tarvitsisi mennä henkilökohtaisuuksiin toisia kohtaan, vaikka mielipiteet eroaisivatkin omista.
 

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Prjakhin
Mahtaako Moberg laulaa maammelaulun vai mitä ohjelmaa
matsissa on tiedossa.

Bluesin kokoonpanosta puuttuu:

Hedberg,Gustafsson,Elomo,Calounista en tiedä.

HIFK:lta ilmeisesti ainakin Kuhta.

Jos tälläisen tekstin ottaa loukkaavana ja herjaavana seuraa
kohtaan niin kyllä on täytyy olla suuri EGO.

Ja olen samaa mieltä että kunnon väittelu ja kuittailu kuuluu
asiaan, saa enemmän tunnetta hallille kun seurat
kohtaa.

Ja suurin syy miksi Blues on IFK:n mielestä väritön,hajuton ja
mauton on juuri se että Blues on aina hävinnyt pedoluolassa
joten tulevissa peleissä ei ole mitään voitettavaa (2 pisteen
lisäksi)ainoastaan hävittävää jos se sattuu kohdalle.

Tilanne olisi täysin toinen jos IFK ei olisi koskaan voittanut
Bluesia,halli olisi aina täynnä odottamassa että nyt se eka voitto
tulee.

No korjataan tilanne ensikaudella eikä anneta teille pisteen
pistettä,katsotaan onko halli viimeisissä peleissä täynnä.
:D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Remu

Viestin lähetti Birkku
Olen kerran nähnyt ja kuullut livenä tuon teidän tervetulotoivotuksen HIFK:lle, ja puolueettomana voin sanoa, että tuo oli YLIVOIMAISESTI pahin riman alitus mitä olen yhdenkään seuran suomessa tekevän. Tottakai ämyreistä tulee joka hallissa jotain minkä tarkoitus on hiukan härnätä vastustajaa(jäähylle saattobiisit), mutta tuo teidän homoeroottinen biisinne on lähinnä mauton ja kuvastaa juuri sitä pikkuvelisyndroomaa, josta te tuskin koskaan pääsette eroon.

Taisi osua kipeästi suomenruotsalaiseen identiteettiin...

Henkilökohtaisesti myönnän että vähän joutui hymyilemään tuon kuullessaan L-A areenalla, voin rehellisesti sanoa että tuo HIFKin tervetuliais temppu oli noin sata kertaa hauskempi kuin Kivisen läpät HIFKistä Hjallis-Areenalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös