No, tämä selästätaklaaminenhan kohdistui selkeästi takaviistosta niskan ja pään alueelle käsin+mailalla. Se on toki mielipidekysymys, kumpi se oli päähän kohdistuva taklaus vai selästä taklaus, mutta molempien tunnusmerkit täyttyvät. Jos nyt katsoisit sen videon ennen kuin mietit noita virtuaalivideoita.Crapbag kirjoitti:Voit lällätellä ja vääristellä asiaa niin paljon kuin haluat, mutta Forsbacka-Laamanen tilanteesta ei saa selästä taklaamista millään.
Voisin kyllä kuvitella tuon avojäällä tapahtuvan selästä taklaamisen. Laamanen heittää kiekon pois lavastaan kohti Ässien päätyä ja jää vaikkapa siihen omalle siniviivalle, 90 asteen kulmassa viivaan nähden, eli nenä kohti Ässien päätyä. Forsbacka luistelee HPK:n päädystä suoraan kohti Laamasta ja taklaa sekunnin kahden viiveellä Laamasta suoraan keskelle selkää. Siinä sinulle kuvitteellinen video tapahtuneesta, jossa tämä avojään selästä taklaaminen tapahtui.
edit.
Ja kaiken saivartelun keskellä voit Musta_Kyy kertoa ja perustella sen, mikä oli se rike, millä perusteella OR on oikein tilanteesta? Taklaaminen kun ei ole peruste millekään, eikä tilanteessa taklattu päähän eikä selkään. Kuulut varmasti siihen ryhmään, joka vaatii pelikieltoja myös siitä, jos lauottu kiekko satuttaa oman joukkueen pelaajaa.
Minä en ole vaatinut kenellekään mitään. Tässä on moni vaatinut kaikenlaista, mutta mitä minä olen vaatinut? Ainoa ja oikea ratkaisu olisi ollut Jokelalle 5min+pelirangaistus, vain siitä syystä, että vastustaja loukkaantui ja Forsbackalle sama selkääntaklauksesta(/päähän kohdistuvasta taklauksesta). Hiseyn rangaistus meni täysin oikein.