Tulee mieleen tässä kun hetki sitten Zak kertoili kuinka RB:llä voittaisi puoli gridiä. Nyt kun itsellä on nopein auto, niin viikosta toiseen muut vie voiton. Hornerin ja Toton puheista voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän nuo tallit operoi ihan eri tasolla, jos vertaa McLarenin ja Ferrarin menoon. Piastri olisi voittanut, jos olisi otettu molemmat autot samaan aikaan sisään ekalta stintiltä, kuten Mersu teki. Sitten käydään jotain neuvotteluita kuskien kanssa renkaista, kun tyypit ajaa aika vaikeissa olosuhteissa. Piastri valitsi oikein, mutta Lando ei, mikä taas maksoi todennäköisesti Landon voiton. Ei Maxikaan tehnyt itse päätöstä, että kovat alle, mutta Hannah on joku supernero noiden strategioidensa kanssa. RB:llä vaan hommat toimii. Landolla kun on vielä historiaa, että ei välttämättä ole ihan paras tekemään noita linjauksia, niin talli voisi tehdä päätöksiä itse.
Landokin kyllä on näyttänyt, ettei välttämättä ole ihan valmis kärkitaistoon. McLarenilla pitäisi olla tällä kaudella about 4-5 voittoa, mutta kun ei maistu niin ei maistu. Tänäänkin Norris tuli vikalle varikkokäynnille kierroksen liian myöhään. Veikkaan, että Max ja Lewis molemmat olisivat tulleet sillä kierroksella kuin tulivat oli talli mitä mieltä tahansa. Ja toki Landon ylipitkä varikkopysähdyskin johtui omasta hölmöilystä, kun ei saanut autoaan pysäytettyä ruutuun. Sinänsä toki tekee hyvää ensi kautta ajatellen, koska ehkä Lando ja McLaren (ja miksei Piastrikin) saavat kokemusta alle, ja vähän parannettua menoa. Nyt metsästetty yksi voitto ja sekin tuli kiitos turva-auton (toki yhden voiton hävisivätkin turva-auton takia). Max aikoinaan käytti aika tehokkaasti paikat voittoon kun sellaisia tuli joskus ja jouluna Mersujen dominoinnin aikana. Lewiksen aika-ajot ovat olleet aika heikkoja, mutta heti kun tuli mahdollisuus kisassa voittoon, niin siellä korkeimmalla korokkeella se on. Samoin Leclerc käytti kyllä alusta pitäen heti paikat hyvin hyödyksi. Vaikka repikin paaluja ja kakkossijoja, niin RB:n ja Ferrarien kisavauhdissa oli järkyttävä ero 2022 alun jälkeen, joten aika mahdoton noista paaluista olisi voittoja ollut kaivaa. Itse olen aina pitänyt Landoa aika korkealla kuskien järjestyksessä, mutta vähän heikolta on nyt näyttänyt.
Ei jotenkin tuo Brownin McLarenkaan ihan vakuuttele, vaikka auto on nyt saatu kisakuntoon.