Red Bullilla kuohuu, Horner ja Helmut Marko napit vastakkain ja jälkimmäistä ollaan savustamassa ulos. Verstappen on ilmoittanut että jos Marko lähtee, niin hän lähtee satavarmana samalla oven avauksella.
Ei ole paljon melua tyhjästä, vaan siellä on oikeasti aika tulehtunutta meininkiä.Plaaplaaplaa, just niin joo… Paljon melua tyhjästä ja siellä ne kaikki hymyilee keskenään nätisti tulevaisuudessakin.
Tosin Briatore lähti Renaultilta, Dennis McLarenilta, Todt Ferrarilta ja Ecclestone ykkösistä. Joskushan näitä muutoksia tulee ja tekee ihan hyvää lajille..
Sitä en sitten tiedä miksi Maxikin olisi lähdössä samaan aikaan Red Bullilta, kuulostaa lähinnä joltain italialaislehdistön fantasialta.
Tekee vaan jatkuvasti huonoja päätöksiä. Mahdollisuus on että redbull ostaa sopimuksen ulos vaikka pisteissä pysyisikin kakkosena ja tietää että ensi kausi jää sitten viimeiseksi joka tapauksessa. Ei ole helppoa henkisestiPerez näytti hyvin toteen sen sanonnan, että ensimmäisessä mutkassa et voi voittaa kilpailua, mutta ensimmäisessä mutkassa voit hävitä kilpailun. Sumensiko kotikisa jotenkin päätä, kun leikkasi noin amatööristi eteen? Vai onko näissä kisassa nähdyissä änkeämisissä joku oletus, että kyllä se toinen nostaa, kun tästä tungen vain eturenkaani eteen?
Ei taida sopimukset antaa tähän mahdollisuutta eikä redbullilla toisaalta ole mitään syytä ajattaa Pereziä alphalla jos potkut saa. Enkä usko että Perez tähän lähtisi vaikka se olisi ainut mahdollisuus jatkaa uraa.Tai sitten vaihtavat päittäin Mesimäyrän kanssa paikat.
Viikonlopun Las Vegasin GP voi olla aika viileä sään suhteen, koska ajetaan illalla/keskiyöllä. Sääennusteet lupailee alle 10 astetta lämpötiloiksi kisan ajaksi, jossain oli alkuviikosta jopa vain +5. Omanlaisensa haaste renkaille ja tuleekohan tuosta sellainen Singaporeköröttely lopulta.
En muista äkkiseltään kisaa, joka olisi ollut näin viileässä säässä kuivalla kelillä. Muita kylmän kelin kisoja ollut ainakin se korona-ajan Turkin GP sateessa, Olisiko joku Shanghain sadekisa myös ollut viileässä, sitten joskus ysärin loppupuolella Nurburgringillä ajettu Euroopan GP kun harkoissa tuli räntää.
Silmissäni jo näen, kuinka marraskuisena viikonloppuna ajetaan vielä hieman keskeneräisellä Kymiringillä formulaa. 100 000 katsojaa joutuu turvautumaan bajamajoihin, mutta toisaalta makkaranpaistopisteellä on hyvä kuhina. Jollain ihmeellä hanaolut on silti lämmintä ja maksaa 10,20€.Hyvää testiä nämä lämpötilat. Voidaan todeta ettei ainakaan kelistä jää kiinni jos haaveillaan Suomen gp
Miamin GP:ssä vajaan puolen litran Heineken oli 50 USD, eli tuohan olisi formulapiireissä vielä ihan kohtuulisesti!Jollain ihmeellä hanaolut on silti lämmintä ja maksaa 10,20€.
Kyl tuo on nyt täys farssi että Sainz rangaistukset sen takia että kisajärjestäjä on mokannut.Ainakin tämänhetkisen tiedon mukaan Sainz saa rangaistuksen koska hänen autoonsa joudutaan vaihtamaan osia.
Joo se on jännä että joskus sääntöjä tulkitaan kirjaimellisesti ja joskus ei. Artikkelissa lisää.Kyl tuo on nyt täys farssi että Sainz rangaistukset sen takia että kisajärjestäjä on mokannut.
Ferrari ihan takuulla pyrkii tähän vielä vaikuttamaan, toivottavasti onnistuvat takomaan järkeä tuohon touhuun. Ei tässä ole mitään järkeä, että Ferrari ja Sainz kärsii kisajärjestäjän vuoksi. Miettikääpä, jos tällaiseen ratkeaisi mestaruus?Kyl tuo on nyt täys farssi että Sainz rangaistukset sen takia että kisajärjestäjä on mokannut.
Tässä jos nyt puhutaan kahdesta autosta, niin hintalappu voi hyvinkin mennä yli miljoonan. Aikaisemmissa vastaavissa tapauksissa korvaukset ovat ilmeisesti olleet jossain 0,5mil ja 1mil välimaastossa.Olisipa mukava tietää millainen on hintalappu kaivonkannen rikkomasta kalustosta.
Toto puolustaa kisajärjestäjää, olisi eri ääni kellossa jos olisi oma talli kyseessä.Ferrari ihan takuulla pyrkii tähän vielä vaikuttamaan, toivottavasti onnistuvat takomaan järkeä tuohon touhuun. Ei tässä ole mitään järkeä, että Ferrari ja Sainz kärsii kisajärjestäjän vuoksi. Miettikääpä, jos tällaiseen ratkeaisi mestaruus?