Oli ensimmäinen kerta kun kuulee että kuski joutuu keskeyttämään huonon olon takia, enkä tästä mitenkään Sargentia mollaa, teki oikean ratkaisun, mutta kun jälkikäteen kuuli vielä noista oksenteluista ja näki kuinka heikossa hapessa osa kuskeista oli kisan jälkeen niin jotainhan on pielessä. Bottaksen sanoin "sauna josta ei pääse pois" kuulostaa kyllä karmealta 1,5h rypäisyltä. Ensi kaudelle uusi ajankohta kisalle?Maxille neljäs Grand Chelem. Silti onnistui voittamaan mestaruuden samana viikonloppuna kisassa, jota ei voittanut.
Oli muuten aika rajussa kunnossa kuskit kisan jälkeen. Porukka oksennellut ja aika monella vaikeuksia päästä autosta ulos. Stroll vain kompuroi lanssille, kun sai kammettua itsensä ulos, Ocon oli oksennellut pari kierrosta ja Norriksen mukaan osa kuskeista on pyörtynyt lääkintäkeskukseen. Pitäisi ehkä puuttua ei ole mitään järkeä, jos oikeasti tyypit on ihan noin huonossa hapessa.
Eilinen kisa oli rengassäännöstä johtuen... erilainen. Omalla tavallaan oli mielenkiintoista seurata rengastaktiikoita, kuinka pitkään joku voi vielä ajaa ennen pysähdystä, montako stoppia tarvitaan vielä, kenellä tuoreet kumit ja kenellä kuluneet. Tuon johdosta saatiin paljon ohituksia, jotka tosin olivat aika pässinlihaa kun toisella renkaat lopussa. Tälläkin tavalla Max ajoi lopulta voittajaksi. Pieni ajatuksen siemen jäi mieleen kytemään, että tullaanko silti jotain tuon tyylistä sääntöä joskus kokeilemaan formuloissa toistekin, koska omanlaista mielenkiintoa tässäkin esityksessä oli.
Tällä kertaa Bottaksen taktiikka puri hyvin. Hieman ihmettelin miksi autoja tulee sisään kun turva-auto on jo muutaman kierroksen körötellyt radalla, mutta sitten tajusin tuon perustuvan juuri noihin renkaiden maksimikierrosmääriin. Tuolla Vale säästi paljon aikaa suhteessa moneen muuhun. Loppujen lopuksi kyytikin oli Alfalla hyvää ja palkkioksi pari pistesijaa, kiitos muiden rangaistusten.