Älä muuta sano. Meinaa laatta lentää pelkästä ajatuksesta...Hyi saatana jos vielä 5 vuotta tuota tekopyhyyttä pitää vielä kestää...
Älä muuta sano. Meinaa laatta lentää pelkästä ajatuksesta...Hyi saatana jos vielä 5 vuotta tuota tekopyhyyttä pitää vielä kestää...
Jos ininä olisi perustelu heivaamiseen, niin Hamilton ei olisi ajanut enää vuosiin metriäkään.Mahtaa kyllä Mersun junnukuskeja harmittaa, koska tuskin Russel tuolta myöskään mihinkään heivataan. Vaikka kuinka inisee radioon.
Mahtaa kyllä Mersun junnukuskeja harmittaa, koska tuskin Russel tuolta myöskään mihinkään heivataan. Vaikka kuinka inisee radioon. Realistista ajopaikkaa ei ole luvassa siis ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen. Tosin eipä siellä ole edes junnuluokissa (F2&F3) oman ymmärryksen mukaan edes putkessa tulossa ketään oikeasti potentiaalista kuskia. Joten eipä tässä nyt kenenkään mieltä pahoiteta, ainakaan pahasti. Mutta pitkä on tie, jos joku meinaa hopeanuolen rattiin joskus lähivuosina päästä.
Vanhat kuskit ovat juuri niitä kantavia voimia joita paljon mieluummin katselee kuin soijaisia pleikkari Landoja.Olisi se viime kausi päättynyt oikeudenmukaisesti (Hamiltonin mestaruuteen) ja siihen olisi saanut Hamiltonin ura loppua. Aivan mahtava kuski, mielestäni GOAT, mutta jos Alonsoa ja Räikköstä ei lasketa, niin ei noita vanhoja kuskeja hirveästi jaksa katsoa.
Niinno, eipä Ricciardo, Vettel jne kauheasti ole sytyttänyt. Tai Bottas. Missä sitten menee raja että koska on vanha. Alonso ja Räikkönen selkeitä poikkeuksia.Vanhat kuskit ovat juuri niitä kantavia voimia joita paljon mieluummin katselee kuin soijaisia pleikkari Landoja.
Kauhulla odotan sitä päivää kun Drive to survive sukupolvi ottaa lopullisen yliotteen lajissa.
Ricciardo ja Bottas vielä kuitenkin "nuoria" verrattuna Alonsoon ja Räikköseen, eli raja varmaan 35-36? Pari vuotta heillä aikaa siis "vanhaksi". Vettel mielestäni on nostanut profiiliaan nimenomaan persoonana Ferrarin viimeisistä kausista lähtien.Niinno, eipä Ricciardo, Vettel jne kauheasti ole sytyttänyt. Tai Bottas. Missä sitten menee raja että koska on vanha. Alonso ja Räikkönen selkeitä poikkeuksia.
Onko tämä vahvistettu jossain?Onnittelut Lewis Hamiltonille vuoden 2021 F1 maailmanmestaruudesta !
Verstappenin vietyä itkemisen aivan uudelle tasolle niin Mersun on ollut pakko vastata haasteeseen palkkaamalla Russel. Normaali sukupolvenvaihdos... nuoret syrjäyttävät vanhat.Russell on tuonut kyllä täysin uuden tason tuohon kitinäkaartiin. Ongelma on vain siinä, että kaveri on itse syyllinen suurimpaan osaan niistä tilanteista, joista kitinää syntyy.
Tuota kuulee yllättävän monessa paikassa. Ferrari voisi nyt vaikka vetäistä budjetin sadalla miljoonalla yli ja ottaa kuljettajien maailmanmestaruuden, kun tallin tekemistä rikkeistä ei tietenkään rangaista syyttömiä kuskeja.En kyllä usko että tallin tekemästä rikkeestä rangaistaan kuskeja. Vertauksena esim. 2007 vakoiluskandaali kun McLarenin pisteet nollattiin ja talli sai sakot, mutta kuljettajat Alonso ja Hamilton saivat pitää pisteensä.
Vettel on nostanut NS. Radan ulkopuolella. Radalla ollu vähän HMVRicciardo ja Bottas vielä kuitenkin "nuoria" verrattuna Alonsoon ja Räikköseen, eli raja varmaan 35-36? Pari vuotta heillä aikaa siis "vanhaksi". Vettel mielestäni on nostanut profiiliaan nimenomaan persoonana Ferrarin viimeisistä kausista lähtien.
Joo ei tuolta mitään mestaruuksia enää pois oteta. Veikkaan rahallista sanktiota, jos ylitetty kunnolla. Mielestäni voisi joku 100 miljoonaa antaa sakkoa. Ennakkotapaus. Ei muuten toistu tollasen summan jälkeen enää.No ei ne nyt mestaruuksia ota pois, varsinkin kun muistetaan miten kyseinen titteli tuli. Silloin menisi uskottavuus koko toiminnalta, ja puhtaasti PR-näkökulmasta Hamiltonin täytyy voittaa kahdeksas mestaruutensa radalla, jotta voitto- ja mestaruusgrafiikka pyörisi Söörin vieressä tämän tullessa ruutulipulle.
Paha sanoa, miten tuossa muuten tulee käymään etenkin kun ei tiedä, mistä on kyse. Ainakin sen toki voi sanoa varmaksi, että tähän olisi pitänyt heti kehittää kovat sanktiot. Esim. sata pistettä miinusta valmistajien pisteissä per ylitetty miljoona ja päälle kilpailukieltoa pari kisaa niin iskisi kuskeihinkin.
Halusi liikaa päätösvaltaa ja siihen RB ei suostunut. Käytännössä Red Bullista olisi jäänyt vain logo Porschen kylkeen ja luultavasti ajan saatossa siitäkin oltaisiin hankkiuduttu eroon. Mielestäni oikea päätös Red Bullilta ja Porsche etsiköön jostain muualta oikotietä onneen.Miksiköhän Porsche veti RB-tarjouksen pois ?
Halusi liikaa päätösvaltaa ja siihen RB ei suostunut. Käytännössä Red Bullista olisi jäänyt vain logo Porschen kylkeen ja luultavasti ajan saatossa siitäkin oltaisiin hankkiuduttu eroon. Mielestäni oikea päätös Red Bullilta ja Porsche etsiköön jostain muualta oikotietä onneen.
Porschehan ei ilmeisesti halua myöskään tulla ihan perinteisenä moottorinvalmistajana, vaan ideana oli käyttää noita Red Bullin Honda-aihioisia koneita Porschen nimellä, niin että Porsche olisi tuonut jotain tietoteknistä osaamista, mutta moottorit oltaisiin tehty Milton Keynesissä. Eli kuvio olisi ollut käänteinen Porschen kasarin McLaren-diilille jolloin Porsche teki koneet, mutta TAG nimesi ne. Nyt Porschella ei oikein ole tietä tuota kautta F1:een.
The Racella spekuloitiin että Williams olisi melkein ainoa mahdollinen kumppani, mutta sitä ei spekuloitu miten tuo moottoripuoli järjestyisi. Porsche Williams F1 powered by Mercedes ei varmasti ole vaihtoehto ja Audinkin kanssa konsernin sisäinen kilpailu ilmeisesti poissulkee sen että käyttäisivät Audin myllyä.